Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@16:21:02 GMT

لایحه نظام جامع باشگاه‌داری باید به تصویب برسد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۸۲۷۳

لایحه نظام جامع باشگاه‌داری باید به تصویب برسد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، جمشید تقی‌زاده معاون وزیر ورزش پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اداره ورزش و جوانان در مازندران، اظهار کرد: برای اولین بار می‌بینیم که مجمع نمایندگان به یک شخص برای مدیرکلی رای می‌دهند. 

وی افزود: هویت و غرور کشور ما ورزش مازندران است، بعد از ۵۱ سال لایحه اهداف ورزش در مجلس تصویب شد، با دو سوم رای این موضوع تصویب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تقی‌زاده تصریح کرد: بحث عمرانی ورزش مهم‌ترین بحث در حال حاضر است، از نمایندگان مجلس می‌خواهم که همچون نوسازی مدارس نوسازی سازه‌های ورزشی را نیز تصویب کنند.

معاون وزیر ورزش کشور خاطرنشان کرد: لایحه نظام جامع باشگاه‌داری باید به تصویب برسد، از نمایندگان مجلس تقاضا دارم با پیگیری‌ها این نقش را هم ایفا کنند.

وی درخواست کرد: مدیرکل جدید باید با همه تعامل داشته باشد و از تمامی ظرفیت‌های استان استفاده کند، رسیدگی به امور جوانان مهم‌ترین اولویت و نظارت دقیق بر تمامی پروژه‌های عمرانی مورد توجه قرار بگیرد، برای توسعه و گسترش ورزش بانوان اقدام شود.

در ادامه محسنی نماینده نوشهر در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: ورزش استان مازندران زبانزد کل کشور است، ما در ورزش قهرمانی با مدال‌هایی که کسب کردیم زبانزد هستیم، از این رو باید ورزش همگانی را در دستور کار قرار دهیم.

وی افزود: آرامش خاصی در ورزش مازندران در دوران تصدی حبیب حسین‌زادگان بود و فعالیت‌های وی قابل تقدیر است، ما از تمام برنامه‌های ورزش استان مازندران حمایت خواهیم کرد.

سپس علی حاجی پور نماینده آمل، گفت: ورزشکاران ما در ۳۶۵ روز گذشته ۳۶۰ مدال برای استان گرفتند و همین موضوع کار مدیر را دشوارتر می‌کند.

در ادامه مهدی سعادتی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، نیز اظهار کرد: مجموعه ورزش و جوانان یکی از دستگاه‌های مهم است، استان مازندران نیز مهد ورزشکاران و پهلوانان و قهرمانان است.

وی تاکید کرد: در مسیر کار ورزش و جوانان اقدامات خوبی در ورزش و همچنین در حوزه جوانان صورت گرفته است، رنگرز جوان و تحصیل کرده هستند و برنامه و خوبی برای ورزش مازندران دارند. 

سعادتی خاطرنشان کرد: موفقیت ورزش موفقیت کل استان است و نیازمند یک عزم ملی و توانمندی کل استان است، باید همه به کمک این اداره بیایند تا شاهد موفقیت ورزش باشیم.

این نماینده مجلس متذکر شد: در مازندران  عقب‌ماندگی زیادی دارد و این قول را می‌گیریم که زود با وزیر ورزش جلسه‌ای برای کمک و برطرف کردن زیر ساخت‌های استان انجام دهیم.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: تقی زاده تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نمایندگان مجلس تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نمایندگان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۸۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار تهران در مسیر دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای

به گزارش "ورزش سه"، دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای یکی از چالش‌های مهم باشگاه‌های ایرانی است. حال باشگاه هوادار با انتشار یک گزارش از عملکرد خود در این زمینه، از تلاش برای دریافت مجوز حرفه‌ای در پنجمین سال حیات خود خبر داد.

باشگاه هوادار از یک سال و شش ماه پیش با تشکیل کارگروهی روند حرفه‌ای سازی خود را آغاز کرده است. این باشگاه ابتدا و برای نخستین مرتبه پروانه فعالیت ورزشی سه ساله خود را از وزارت ورزش و جوانان دریافت کرد و بعد از آن به تیم‌داری در رده‌های نوجوانان، جوانان و امید روی آورد. همچنین باشگاه هوادار به زودی مدارس فوتبال خود را در تهران راه اندازی خواهد کرد.

همچنین در جهت کسب مجوزهای حرفه‌ای، این باشگاه با هتل‌های مختلف و مجموعه ورزشی آزادی و دستگردی برای برگزاری تمرین و بازی‌ها قرارداد بسته است. از سوی دیگر هواداری ها یکی از ارزان‌ترین باشگاه‌های ایران هستند و باتوجه به انضباط مالی و نداشتن بدهی، کار راحت‌تری برای دریافت مجوز دارند.

همچنین کارگاه های آموزشی مورد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تمامی رده های سنی مجموعه در مقاطع زمانی گوناگون برگزار شده است و این باشگاه تصاویر این کلاس‌ها را منتشر کرد.

به نظر می‌رسد با تمامی این موارد، هوادار مشکلی بابت دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای خود نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • محمد صدر: لایحه حجاب بانک‌ها را هم ورشکسته می‌کند
  • لایحه جامع منابع انسانی تهیه و مشخص شود
  • شک داریم که نفوذ خارجی پشت پرده لایحه عفاف و حجاب باشد
  • سید محمد صدر: این شک وجود دارد، نفوذ خارجی پشت پرده لایحه حجاب باشد/ برخی افراد تندرو عقل کامل ندارند/ این لایحه بانک‌ها را ورشکسته می‌کند
  • نظر یک عضو مجمع درباره کسر از حساب بی‌حجاب‌ها
  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • محمد صدر: این شک وجود دارد، نفوذ خارجی پشت پرده لایحه عفاف و حجاب باشد /برخی افراد تندرو عقل کامل ندارند /این لایحه بانک ها را ورشکسته می کند
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • تصویب دو لایحه شهرداری در نخستین جلسه علنی شورای شهر قزوین
  • هوادار تهران در مسیر دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای