Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، رونی کلمن ۵۶ ساله بدنساز افسانه ای است که هشت بار متوالی در مسابقات نخبگان بدنسازی مسترالمپیا برنده شده و یکی از بزرگترین سفیران بدنسازی در جهان است.

اما امروزه یکی از بزرگترین افراد این ورزش در تاریخ دارای مشکلات عمده سلامتی است که از جمله نتیجه بدن سازی او بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مبارزه با جراحی از چند سال پیش زمانی آغاز شد که وی حدوداً هفت عمل جراحی کمر انجام داد و سپس راه رفتن را دوباره از سر گرفت.

کلمن آن زمان با ناراحتی گفت:‌ آیا می خواهید هنوز مثل من باشید؟ همان اخلاقی را که من داشتم؟ همانطور که می بینید، من هشت بار قهرمان مسترالمپیا هستم که نمی توانم راه بروم.

او دو میلیون یورو برای انجام عمل جراحی خود هزینه کرده است ولی با این حال دوباره همان شرایط قبل را پیدا کرده است و نمی تواند راه برود. اتفاقی که قهرمان پرآوازه جهان را آزار می دهد.

کلمن درباره این اتفاق گفت: من فکر می کنم که عمل جراحی آنطور که باید پیش نرفت و همه چیز منجر به این واقعیت شد که دیگر نمی توانم روی پاهایم بایستم. باید درک کنید که برای من آسان نیست، هر عملی بسیار دشوار است و هزینه آن بسیار بالا است. من حدود دو میلیون دلار صرف تنها سه عمل گذشته کرده ام و بعد از همه اینها، توان تحمل ندارم، اما با حمایت شما تسلیم نخواهم شد و به مبارزه ادامه خواهم داد.

او از ناحیه ران راست خود احساس درد کرد به همین خاطر برای یک معاینه عادی مراجعه کرد، اما در نهایت با یک عمل جراحی جدید مواجه شد.

کلمن اعلام کرد آماده یک عمل جراحی دیگر می شود و به همین خاطر فعلا از ویلچر استفاده می کند. او از همه مردم و همراهان خود خواست تا برای او دعا کنند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: رونی کلمن مسترالمپیا بدنسازی ویلچر عمل جراحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۸۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) اعتراف عجیب ذوالنوری؛ نفهمیدیم به چه چیزی در مجلس رای می‌دهیم!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نمی‌توانم چاق‌شدن زنم را تحمل کنم، طلاق می‌گیرم!
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • (ویدیو) اعتراف عجیب ذوالنوری؛ نفهمیدیم به چه چیزی در مجلس رای می‌دهیم!
  • پوچتینو: چلسی ریسک کرده است؛ نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • واکنش رسمی تراکتور به جذب گل‌محمدی
  • صحبت‌های مدیرعامل تراکتور درباره حضور گل‌محمدی در تبریز
  • قطع عضو؛ سرنوشت تلخ کودکان معصوم فلسطینی
  • باشگاه تراکتور: مشکل یحیی فقط به دست یک نفر حل می شود | پاسخ صریح در خصوص مخالفت با گل محمدی
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • تن هاخ: هر ۱۸ ماه یک‌بار می‌توانم‌ تمام بازیکنانم را در اختیار داشته باشم و این نگران‌کننده است