Web Analytics Made Easy - Statcounter

 اقتصاد آنلاین-فائزه مومنی؛ ساختمان پلاسکوی جدید به سرعت در حال ساخت است اما هنوز پروانه ساخت آن صادر نشده است. در اظهارنظرهای متعددی از شهردار منطقه 12 و معاون شهرسازی و معماری شهردار، خبر از صدور آن طی ماه‌ها و هفته‌های گذشته داده شد اما باز هم پروانه‌ای صادر نشد.

عبدالرضا گلپایگانی در پاسخ به پرسش خبرنگار اقتصاد آنلاین مبنی بر اینکه چرا پروانه ساخت پلاسکو صادر نمی‌شود، گفت: موضوع حقوق مکتسبه پلاسکو پیچیده است و در صحبت‌های گذشته هم اعلام کرد که موضوع ساختمان سازی پلاسکور را از صدور پروانه باید جدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد:  طبقه اول پلاسکوی سابق یک بانک بوده است. از نظر ما اگر امروز کسی بخواهد پروانه بگیرد آن را تجاری حساب می‌کنیم اما چون از سال 1346 بانک‌ها دولتی بودند آن‌ها را در رده اداریدولتی حساب کرده و حقوق مکتسبه آن اداریدولتی می‌شود نه تجاری.

 معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران اضافه کرد: به بنیاد مستضعفان اعلام کردیم اگر پروانه بدهیم، اداری_دولتی می‌دهیم نه تجاری اما قبول نمی‌کنند. آن قسمت‌هایی هم که دوخت و دوز انجام می‌شده و فروش هم داشتند، از نظر ما کارگاهی یا دفتر فروش هستند نه تجاری.

گلپایگانی با بیان اینکه بین تجاری و دفتر فروش اختلاف قیمت وجود دارد و ما باید  از حق و حقوق قانونی شهرداری  پاسداری کنیم، تاکید کرد: اما بنیاد مستضعفان اصرار دارد که باید پروانه تجاری صادر شود و بر روی این موضوع اختلاف نظر داریم.

پربیننده ترین سرانجام انتشار لیست املاک واگذار شده به غیر زمان تحویل اتوبوس‌های جدید پایتخت به شهرداری اعلام شد بی توجهی شهرداری به اجرای کامل بسته محرک اقتصادی تسهیلات شهرداری برای تغییر کاربری املاک سرانجام ساخت مترو پرند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان پلاسکو عبدالرضا گلپایگانی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۸۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروانه فعالیت ۵ موسسه فرهنگی قرآن و عترت در سنندج صادر شد

ئالا شهسواری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت در سنندج اظهار کرد: مجوز فعالیت پنج مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت فروردین امسال صادر شد.

وی بیان کرد: مؤسسه «حدیث» به مدیر مسؤولی پروین علی ویسی، مؤسسه «آیه النبوه» به مدیر مسؤولی نرگس هوشمند، مؤسسه «مکتب القرآن» به مدیر مسؤولی محمد شکری، مؤسسه «فرقان» به مدیر مسؤولی سرور امامی و مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت «نور ایمان» به مدیر مسؤولی فراست رحمانی صادر شد.

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی سنندج خاطرنشان کرد: آموزش قرآن، احکام، برگزاری محافل و همایش‌های قرآنی و تبلیغات قرآنی از برنامه‌های فعالیت قرآنی این مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت است.

شهسواری اضافه کرد: از ۱۹ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت متقاضی تعداد ۵ مؤسسه قرآنی سنندج پروانه فعالیت خود را از معاونت قرآن و عترت سازمان تبلیغات اسلامی کشور دریافت کرده‌اند.

کد خبر 6084708

دیگر خبرها

  • صدور مجوزهای کاغذی ممنوع شد
  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیرمجاز در غرب تهران
  • ورودی بناهای تجاری غیر مجاز تهران مسدود شد
  • بیش از ۱۵ هزار شناسه‌یکتا برای پروانه‌کسب کاغذی در آذریجان‌غربی صادر شد
  • شناسایی ۸۳۱ مکان پرخطر در قم
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد
  • پروانه فعالیت ۵ موسسه فرهنگی قرآن و عترت در سنندج صادر شد
  • اتاق های مادر و کودک در مترو دوباره باز می شوند | صدور مجوز به واحدهای تجاری و مراکز خرید به شرط ایجاد این اتاق
  • بیش از ۲۳۰ پروانه بهره‌برداری صنعتی در خوزستان صادر شد
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳