Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجوی رشته معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم عضو کمیته داوران مسابقات بین‌المللی استعدادیابی معماران زیر 35 سال شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از قم،‌ محمد عبدی توانست عضویت در کمیته داوران مسابقات بین‌المللی استعدادیابی معماران زیر 35 سال به میزبانی جمهوری چک را در کارنامه موفقیت‌های خود ثبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در گفتگو با آنا درباره دلیل عضویت در کمیته داوران مسابقات بین‌المللی استعدادیابی معماران زیر 35 سال  اظهار کرد:‌ پس از حضور در حوزه‌های متعدد مانند تصویرسازی و طراحی نرم‌افزار واقعیت مجازی تعاملی وارد عرصه مسابقات معماری شدم و پس از حضور در چند مسابقه داخلی و کسب مقام‌های متعدد به سراغ مسابقات بین‌المللی مانند مسابقه طراح جوان سال آسیا و «Inspireli awards» که بزرگ‌ترین مسابقه استعدادیابی معماری دنیاست، رفتم که پس از کسب مقام در این مسابقه از بنده دعوت شد تا به‌عنوان اعضای هیئت ژوری و تیم داوری در این مسابقه حضور یافته و جزء معدود معماران ایرانی باشم که این افتخار را کسب کند.

وی افزود: «Inspireli awards» بزرگ‌ترین مسابقه استعدادیابی معماری دنیا برای معماران زیر ۳۵ سال بوده و هرساله با هدف کشف استعدادهای درخشان این حوزه برگزار می‌شود که بیش از هزاران طرح از ۹۹ کشور دنیا به این مسابقه ارسال شده که گاهی از بین طرح‌های برگزیده و فاخر از صاحب اثر برای حضور در هیئت داوران دعوت می‌شود.

دانشجوی رشته معماری مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی قم درباره سوابق علمی، پژوهشی خود در دوران تحصیل به آنا گفت: برای نخستین‌بار در دنیا سبکی از اپلیکیشن‌های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی(واقعیت ترکیبی) را طراحی کرده و در رویداد استارت‌آپی ایده تا عمل، رتبه نخست را کسب کردم و پس از آن با طراحی نرم‌افزار دیگری موفق به کسب رتبه نخست رویداد ایده‌شو شدم و مشغول ترجمه بزرگ‌ترین دستاورد ایده‌ای خود هستم تا آن را  برای دانشگاه‌ها و مراکز معتبر علمی جهان ارسال کنم.

عبدی درباره عوامل موفقیت‌های خود عنوان کرد: شاید بتوان جسارت و سماجت را دلیل این جریان دانست، خاطرم می‌آید برای مسابقه طراح جوان سال آسیا با جسارت تمام در مسابقه معماری هیچ صحبتی از ساختمان نکردم و هیچ بنایی را در طرح خود نیاوردم و از آنجایی که رایانه شخصی‌ام قدرت لازم برای کارهای مسابقه را نداشت، شب‌ها در دفتر محل کار می‌ماندم تا صبح کارهای مسابقه را پیش می‌بردم.

وی اضافه کرد: در این سه هفته بدون استراحت مشغول فعالیت بودم و در جلسه شفاهی داوری از حرف‌هایم سر درنمی‌آوردم و بعد از جلسه در تاکسی بی‌هوش شدم! دقیقاً با همین سماجت‌ها و ثابت‌قدم بودن‌ها سنگ بنای موفقیت گذاشته شد.

دانشجوی رشته معماری مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی قم درباره موفقیت‌ها خود در رشته ورزشی مطرح کرد:‌ در رشته پرتاب وزنه تا مسابقات قهرمانی کشوری پیش رفتم و سرمربی تیم ملی شخصاً بنده را به تمرین در گروه خود دعوت کردند؛‌ اما طبق معمول به دلیل شرایط مالی بالاجبار ورزش را کنار گذاشته و در قصابی پدر مشغول به‌کار شدم.

عبدی خاطرنشان کرد:‌ زمانی که افراد درباره شغلم سؤال می‌کنند، پاسخ می‌دهم که چیزهای به ظاهر بی‌ربط را به هم ربط می‌دهم تا مشکلات را حل کنم. این توانایی در همه افراد است و «نیاز» مادر اختراعات بوده و سختی مایه خلاقیت. با اینکه شرایط کنونی بسیار دشوار است؛‌ اما به قدرت اعجاب‌انگیز جوانان، سخت ایمان دارم! هرچند ممکن است مشکلات مالی انگیزه‌ها، ایده‌ها و رؤیا‌ها را در نطفه خفه کند؛ اما به هر حال برای جوانان آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

به گزارش آنا، محمد عبدی متولد ۱۳۷۶ روستای سراجه قم دوران کودکی را با عمل‌های متعدد جراحی برای درمان کلاپ فوت پای چپ و دوران نوجوانی را با چوپانی و پرورش احشام در کنار پدر سپری کرد و با وجود مشکلات فراوان در همان زمان در المپیاد ریاضی واترلو کانادا پذیرفته شد؛ اما به دلیل شرایط مالی از المپیاد جاماند.

وی پس از ورود به دبیرستان و قبولی در آزمون نمونه دولتی دوران دبیرستان را با سختی‌های متعدد گذراند و به دلیل مشکلاتی که داشت دو سال آخر دبیرستان از تحصیل عقب افتاد و رتبه مناسبی برای کسب سهمیه دانشگاه‌های تهران به دست نیاورد؛ بنابراین در رشته حسابداری دانشگاه آزاد اسلامشهر تحصیلات دانشگاهی خود را آغاز کرد؛ اما به دلیل برخی مشکلات مجبور به مهاجرت به استان قم و از حسابداری انصراف و در رشته معماری دانشگاه آزاد اسلامی قم مشغول به تحصیل شد.

دانشجوی رشته معماری مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی قم هزینه دوران تحصیل را با انجام پروژه‌های دانشجویی و کارهای پاره‌وقت تأمین می‌کرد. به دلیل مشکلات مالی امکان حضور در هیچ کلاس آموزشی نداشت و به‌صورت خودآموز اقدام به یادگیری کدنویسی، نرم‌افزارهای معماری، طراحی و برای جبران سال‌های از دست تا روزی ۱۸ ساعت با رایانه فعالیت می‌کرد و در نهایت از اوایل سال سوم دانشگاه در مسابقات و تحقیقات در سطح استان، کشور و بین‌الملل حضور فعال داشت.

انتهای پیام/4121/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی قم محمد عبدی مسابقات Inspireli awards مسابقات بین المللی استعدادیابی دانشگاه آزاد اسلامی قم دانشجوی رشته معماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۸۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتباهات داوری علیه استقلال عمدی است/نظر نامساعد کمیته داوران بر روی آبی ها

به گزارش خبرنگار ورزشی ایسکا نیوز، استقلال در بازی دیروز موفق شد شمس آذر قزوین را با نتیجه سه بر دو شکست دهد که در این مسابقه می توانیم به درخشش مهرداد محمدی و پنالتی ای که برای استقلال گرفته شد اشاره کنیم، بر اساس جدول لیگ برتر، استقلال در هفته بیست و چهارم به صدر جدول رقابت ها رسید.

محمد نوری پیشکسوت فوتبال و بازیکن اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز درباره بازی استقلال و شمس آذر قزوین اظهار کرد: بازی دیروز برای استقلال بازی بسیار سختی بود، شمس آذر قزوین در این مسابقه بسیار دونده ظاهر شد و در ده دقیقه پایانی کار را برای آبی پوشان پایتخت مشکل کرد اما استقلال با استفاده از تجربه خود موفق شد تا سه امتیاز بازی را به دست آورد، نقطه ضعف شاگردان جواد نکونام در برابر شمس آذر خط دفاعی اش بود و همین موضوع باعث شد تا اختلاف گل در دقایق پایانی مسابقه به یک گل برسد.


کارشناس فوتبال در رابطه با عملکرد مهرداد محمدی و گلزنی اش در بازی دیروز گفت: مهرداد محمدی در طول مسابقه دیروز عملکرد فوق العاده ای را از خودش به جای گذاشت، به طور کلی محمدی بازیکن فانتزی ای است و سعی می کند در طول مسابقه با حرکات انفجاری اش کار را برای مدافعین حریف سخت کند و حالا به نظر می آید او با عملکرد خوب اش در هفته های اخیر به خوبی جای کوین یامگا را پر کرده است.


نوری با اشاره به بیانیه هایی که باشگاه استقلال در هفته های اخیر علیه تیم های داوری منتشر کرده است، ادامه داد: نه تنها باشگاه استقلال بلکه حالا تمامی افراد اعتقاد دارند بعضی از اقداماتی که تیم های داوری بر علیه استقلال انجام می دهند عمدی است و متاسفانه استقلال در این فصل از این موضوع بسیار ضرر کرده است، کمیته داوران نظر مساعدی بر روی باشگاه استقلال ندارد و داور هایی که این کمیته برای بازی های استقلال تعیین می کند، عملکرد مطلوبی را ندارند.


بازیکن اسبق استقلال درباره شانس قهرمانی این تیم اضافه کرد: متاسفانه استقلال در فصل نقل و انتقالات عملکرد مناسبی نداشت و کادر مدیریتی باشگاه استقلال بازیکن های مدنظر جواد نکونام را جذب نکرد و همین نکته مزید برعلت شد تا اختلافات بین کادر مدیریتی و کادر فنی باشگاه استقلال بالا بگیرد اما نباید فراموش کنیم که در این اتفاقات هواداران استقلال پشت تیم را خالی نکردند و حالا این تیم با توجه به حمایت هواداران می تواند با غلبه بر مشکلات قهرمان لیگ شود.

پرهام نوروزعلی کد خبر: 1227795 برچسب‌ها استقلال تهران فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • نایب قهرمانی دانشگاه آزاد یادگار امام(ره) در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد
  • ۲ مقام Best design مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به دانشگاه آزاد یزد رسید
  • لزوم عضویت استادان کارگروه جغرافیا در کمیته‌های ارتقای اساتید/ محور‌های ۱۰ گانه خروج از ساختار معیوب جغرافیا
  • ۴۱ سالگی تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • کسب سهمیه المپیک توسط دانشجوی دانشگاه آزاد
  • تصوری غلطی از رشته هاکی وجود دارد
  • درخشش تیم دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) در مسابقات رباتیک آزاد ایران
  • تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی یزد، موفق به کسب دومقام در مسابقات بین المللی روبوکاپ شد
  • دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد ۴۱ ساله شد
  • اشتباهات داوری علیه استقلال عمدی است/نظر نامساعد کمیته داوران بر روی آبی ها