Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار سیستان و بلوچستان گفت : سیستان و بلوچستان به میانگین شاخص‌های کشوری هلال‌احمر رسانده شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ، استاندار سیستان و بلوچستان گفت:میانگین فاصله استاندارد بین پایگاه های امداد و نجات در کشور ۶۰ کیلومتر است در حالی که این میزان در سیستان و بلوچستان، ۲۰۰ کیلومتر می‌باشد.

احمدعلی موهبتی ادامه داد:  این استان به دلیل وسعت و فاصله زیاد بین مراکز جمعیتی از میانگین کشوری شاخص‌های هلال احمر فاصله دارد که انتظار داریم به دلیل تعدد نوع حوادث طبیعی و غیر طبیعی، به میانگین شاخص‌های کشور در این حوزه برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی بر راه‌اندازی شعب هلال احمر در همه شهرهای استان بویژه شهرهای ساحلی تاکید کرد.
موهبتی  با بیان اینکه این استان دارای وسعت و پراکندگی بالای جمعیتی است، افزود: بحران ها و حوادث طبیعی و غیرطبیعی بسیاری در استان رخ می‌دهد که به دلیل فاصله زیاد بین مراکز جمعیتی، سرانه هزینه های امداد و نجات بالاتر از سایر نقاط کشور است.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هم گفت: کل اعتبارات مربوط به حوزه امداد و نجات استان در سال گذشته، شش میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بوده که فقط ۳۰درصد آن تخصیص یافته است.
مهرداد عرب اول افزود: میزان اعتبارات این حوزه در سال جاری ۶ میلیارد تومان با تخصیص ۶۳ درصد است و از با توجه به اینکه تقویت حوزه امداد و نجات برای استان مهم است درخواست داریم اعتبارات گلوبال در اختیار استان قرار گیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان شاخص های هلال احمر سیستان و بلوچستان امداد و نجات هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۸۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر دو فرد غرق‌شده در سیلاب بلوچستان پیدا شد

پس از جست و جوی طولانی پیکر دو نفر غرق شده در سیلاب دو شهرستان دشیاری و بمپور در جنوب استان سیستان و بلوچستان پیدا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، امروز پس از جست و جوی طولانی پیکر دو نفر غرق شده در سیلاب دو شهرستان دشیاری و ایرانشهر در جنوب استان سیستان و بلوچستان پیدا شد.

قاسم عسکری‌نسب مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: پیرو درخواست کمک شورای بخش دشتیاری از این اداره‌کل در خصوص کمک به پیدا کردن فرد گم شده در پی وقوع سیلاب، تیم جستجو و نجات دریایی این اداره‌کل به محل حادثه اعزام شد که در نهایت با همکاری نیروهای جستجو و نجات دریایی، هلال احمر و مردم محلی، پیکر فرد غرق‌ شده پیدا شد.

سیدمحمد مهدی سجادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان نیز اظهار داشت: پس از سه روز تلاش نیروهای عملیاتی هلال احمر در محدوده روستاهای شهرستان بمپور، جسد نوجوان 13 ساله ایرانشهری که در سیلاب اخیر غرق شده بود، پیدا شد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی‌ هلال احمر به حدود ۴۰ هزار و ۹۳۴ آسیب دیده سیلاب بلوچستان تداوم دارد
  • ارسال بیش از ۲ هزار موکت و پتو به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • کمک‌های هلال‌احمر یزد به مردم مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • سیستان‌ و بلوچستان در جذب حامی رتبه نخست کشوری را کسب کرد
  • پیکر دو فرد غرق‌شده در سیلاب بلوچستان پیدا شد
  • امدادرسانی به بیش از ۶‌ هزار خانوار سیل‌زده +فیلم
  • امدادرسانی‌ نیروهای عملیاتی هلال احمر به ۲۸ هزار و ۵۰۴ نفر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • سیستان و بلوچستان در جذب حامی رتبه نخست کشوری را کسب کرد