Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در سفر خود به خراسان جنوبی در مجمع عمومی سالیانه هیأت کشتی استان شرکت کرد و پای صحبت مربیان، داوران و فعالان این رشته ورزشی نشست.

وی خواستار تداوم کمک‌های مجموعه استانداری و اداره کل ورزش و جوانان به ویژه در بحث سخت افزاری کشتی شد تا در آینده شاهد ارتقای جایگاه کشتی خراسان جنوبی در میادین کشوری باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون کشتی تصریح کرد: این فدراسیون تا حد امکان با اعزام مدرس برای برگزاری دوره‌های آموزش مربیگری و داوری کمک خواهد کرد.

دبیر یادآور شد: اعضای هیئات‌ کشتی شهرستان‌های خراسان‌جنوبی باید با توجه به محدودیت‌های مالی فدراسیون از طریق برقراری ارتباط با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شهرداران و خیرین بخش خصوصی اقدامات لازم را انجام دهند تا چرخ کشتی در استان بیش از گذشته به حرکت درآید.

حسن عزیزی مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی نیز در این مجمع گفت: اقدامات لازم در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزشی انجام خواهد شد، راه اندازی خانه کشتی در دستور کار است که امیدوارم با مساعدت رئیس فدراسیون کشتی و مجموعه استانداری عملیاتی شود.

وی گفت: در راستای توسعه کشتی خراسان جنوبی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی در سال گذشته مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان به این هیات کمک کرده است.

دانش‌ مربیان و داوران کشتی ارتقاء یابد

عزیزی خواستار ارتقای دانش مربیان و داوران کشتی با همکاری فدراسیون شد و خاطرنشان کرد: هیات کشتی اقدامات لازم را برای توسعه باشگاههای کشتی انجام دهد و پای بخش خصوصی را به ورزش کشتی بیش از گذشته باز کند.

عباس سروری رئیس هیأت کشتی خراسان‌جنوبی هم در این جلسه با ارائه گزارش عملکرد فعالیت‌های خود اظهار کرد: سال ۹۸ برای کشتی استان سال پرالتهابی بود و همه مسابقات استانی و شهرستانی فقط با هزینه کرد ۳۷ میلیون تومان برگزار شد.

وی افزود: کشتی‌گیران همه رده‌های سنی خراسان‌جنوبی در مسابقات کشوری روی تشک رفتند و در لیگ دسته یک و لیگ برتر برای اولین بار در عمر کشتی استان حضور یافتند.

رئیس هیأت کشتی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: تیم‌های استان با ۸۹ میلیون تومان هزینه در لیگ دسته یک و ۲۲۰ میلیون تومان در لیگ برتر کشور حضور پیدا کردند که برای اولین بار در جام بین المللی توس مقام سوم را کسب کرد.

سروری ادامه داد: بعد از برگزاری اردوی پرهزینه تیم ملی کشتی در بیرجند عهده دار میزبانی مسابقات قهرمانی کشور با کمترین هزینه شدیم تا کشتی‌گیران ما در کنار قهرمانان بنام کشور انگیزه بیشتری برای حضور در میادین کشوری پیدا کنند.

معرفی برترین‌های کورس اسب‌دوانی تابستانه خراسان‌جنوبی

پس از چندین ماه توقف فعالیت‌های ورزشی به دلیل شیوع ویروس کرونا بالاخره در میان شور و شوق تماشاچیان، کورس اسب‌دوانی تابستانه خراسان جنوبی، با رعایت پروتکل های بهداشتی به مزبانی بیرجند برگزار شد.

در این رویداد ورزشی سوارکارانی از استانهای خراسان جنوبی و رضوی از نژاد دخون با یکدیگر به رقابت پرداختند.

اسب هیمالیا، با مالکیت امیر رعیت و سوارکاری احمد سبزبان از بیرجند بر سکوی نخست رقابت‌های اسبدوانی کورس تابستانه خراسان جنوبی ایستاد، اسب دیسپاینسر با مالکیت امیرعاشوری و چابک سواری نورمحمد بهادر از بیرجند مقام دوم را کسب کرد، اسب وین لاین با مالکیت احمدی و چابک سواری محمدرضا وفادار از باشگاه آراسب طبس سوم شد و اسب جهانشاه با مالکیت حسن علی آبادی و چابک سواری خانم سیما علی‌آبادی از گناباد به مقام چهارم دست یافت.

گفتنی است نفرات برتر با دریافت جام و جوایز نقدی یک میلیون تومان اهدایی از طرف مهندس معتمدیان استاندار خراسان جنوبی و پورعیسی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تجلیل شدند.

انتهای‌پیام/69014/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: کشتی خراسان جنوبی ورزشی ورزش کشتی خراسان جنوبی خراسان جنوبی میلیون تومان هیأت کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۸۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی موزه بین المللی استکبار ستیزی در صحرای طبس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان جنوبی، سرهنگ فلاحی در برنامه زنده گفتگوی ویژه خبری با اشاره به اینکه عملیات اجرایی این موزه بین المللی در سال ۱۴۰۱ آغاز شده است گفت: موزه بین المللی استکبار ستیزی در صحرای طبس مورد تاکید رهبری بوده است.


وی با اشاره به اینکه این موزه هم اکنون پیشرفت ۴۰درصدی دارد افزود: تاکنون ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای این موزه محقق شده است.


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: در صورت تامین اعتبار این موزه تا سال ۱۴۰۴ به بهره برداری می‌رسد.


سرهنگ فلاحی همچنین به موزه دفاع مقدس در مرکز استان اشاره کرد و خواستار تامین اعتبار برای این موزه نیز شد.


وی همچنین به تدوین کتاب در خصوص ۵ اردیبهشت سالروز شکست مفتضحانه آمریکا اشاره کرد و افزود:نواختن زنگ استکبار ستیزی در شهرستان طبس، برگزاری دعای ندبه، رونمایی از ۵۰ پوستر، اعزام راویان به مدارس، اجرای برنامه‌های مختلف ورزشی، برپایی محافل شهر ادبی و خاطره گویی، برگزاری جلسه کمیته رسانه برای اثار فضای مجازی، تبیین این روز در خطبه‌های نماز جمعه، برگزاری مراسم‌های محوری ۵ اردیبهشت در شهرستان‌ها برای را از جمله برنامه‌های عنوان شده برای ۵ اردیبهشت، سالروز شکست مفتضحانه آمریکا عنوان کرد.


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی همچنین به تولید آثار هنری اشاره کرد و گفت:برترین آثار هنرمندان در رشته‌های موسیقی و آثار تجسمی انتخاب می‌شود و سال آینده در پنج اردیبهشت به نمایش گذاشته می‌شود.


سرهنگ فلاحی همچنین از صدا وسیمای خراسان جنوبی در خصوص برنامه‌های متنوع برای ۵ اردیبهشت سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس اشاره کرد و افزود: صدا وسیمای استان در ارتباط با تمام مرکز استان‌ها مراسم پنج اردیبهشت را در سطح استانی و ملی به صورت زنده پوشش می‌دهد.

دیگر خبرها

  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند
  • اعزام ۲۶ کارگر خراسان جنوبی برای دیدار با رهبری
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل
  • راه اندازی موزه بین المللی استکبار ستیزی در صحرای طبس