Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر آموزش و تحقیقات اتحادیه‌ انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: مرحله‌ چهارم دوره‌ آموزشی تشکیلاتی نخبه پروری انجمن اسلامی دانشجویان مستقل با صورت مجازی و حضوری برگزار می‌شود.

فاطمه زهرا حاجی مرادی، دبیر آموزش و تحقیقات اتحادیه‌ انحمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: مرحله‌ چهارم دوره‌ آموزشی تشکیلاتی نخبه پروری به دو صورت حضوری و مجازی با حضور ۳۴ شرکت کننده‌ پذیرفته شده از آزمون مرحله‌ی سوم این دوره از ۱ تا ۴ مهر برگزار می‌ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: شرکت کنندگان برگزیده پس از طی دوره‌های جهاد اکبر و سه مرحله از نخبه پروری اتحادیه‌ی انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور و موفیقت در تمامی این مراحل مجوز حضور در مرحله‌ی چهارم را کسب کردند.
حاجی مرادی افزود: مرحله‌ چهارم به دلیل تاکید اساتید بر تخصصی شدن مطالب و نیاز به آموزش چهره به چهره و همچنین در خواست شرکت کنندگان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: مکان برگزاری این دوره دانشگاه خوارزمی خواهد بود و همچنین جهت رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی هر ۵ شرکت کننده با ارائه کلیه خدمات بهداشتی در یک طبقه از ساختمان اسکان حضور خواهند داشت.
حاجی مرادی بیان کرد: باید‌ها و نباید‌های عدالت خواهی، نسبت جمهوری اسلامی با مسئله‌ی عدالت، عدالت اقتصادی با رویکرد‌های طبیبانه و علاج جویانه، نسبت تشکل‌های اسلامی با عدالت خواهی، رفع شبهات در موضوع عدالت و عدالت خواهی، نسبت آزاد اندیشی با عدالت خواهی، سواد رسانه‌ای و نیز مدیریت زمان و برنامه ریزی فردی پیشرفته از سر فصل‌های اصلی این دوره خواهند بود.
وی اضافه کرد:حجت الاسلام صفدر الهی راد عضو هیئت علمی گروه فلسفه و کلام موسسه‌ی امام خمینی (ره)، مهران کریمی سادات محله نویسنده و پژوهشگر دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مد ظله)، ارسلان ظاهری کارشناس ارشد اقتصاد انرژی از جمله اساتید این دوره هستند.
حاجی مرادی تصریح کرد: مرحله‌ پنجم دوره‌ نخبه پروری مرحله‌ آخر این دوره خواهد بود که با حضور شرکت کنندگان همین مرحله با محوریت پژوهشی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دوره نخبه پروری اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل عدالت اقتصادی اسلامی دانشجویان مستقل عدالت خواهی حاجی مرادی نخبه پروری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۸۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی ناظر بازی عربستان و تاجیکستان

یک ایرانی به عنوان ناظر در بازی حساس عربستان و تاجیکستان حضور دارد.

طرفداری | مسعود مرادی به عنوان ناظر داوری در بازی تاجیکستان و عربستان حضور خواهد داشت.

دیدار حساس تیم‌های تاجیکستان و عربستان در حالی به میزبانی استادیوم مرکزی شهر دوشنبه برگزار خواهد شد که مسعود مرادی، به عنوان ناظر داوری در این بازی حضور خواهد داشت.

مرادی که چند ماه پیش هم نظارت یک بازی از عربستان را برعهده داشت، بار دیگر از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای نظارت بازی شاگردان مانچینی انتخاب شده است.

مسعود مرادی یکی از مدرسان و ناظران مهم داوری فوتبال ایران است که بعد از پایان دوران قضاوت در این عرصه عملکرد کاملا موفقی را از خود نشان داده است.

مسعود مرادی

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از خادمان قرآنی با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود
  • پروانه تاکسیرانان غایب در کلاس‌های آموزشی تمدید نمی‌شود
  • مصاف شهرداری گرگان با الشرطه عراق در نیمه‌نهایی سوپرلیگ غرب آسیا
  • جشن روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی در اهر
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • یک ایرانی ناظر بازی عربستان و تاجیکستان
  • حضور بازیکنان مازندرانی در اردوی تیم‌ملی بسکتبال با ویلچر
  • با تمام توان برای برقراری عدالت آموزشی در سیستان و بلوچستان تلاش می‌کنیم
  • مردم در کدام انتخابات به زنان بیشتر اعتماد کردند؟
  • بررسی سهم زنان در انتخابات ادوار مجلس شورای اسلامی