Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-18@04:56:04 GMT

مورد عجیب گل خورده سپاهان مقابل النصر

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۸۵۴۳

مورد عجیب گل خورده سپاهان مقابل النصر

مدافع بلند قامت و درشت اندام النصر، توانست دومین گل دوران ورزشیش را وارد دروازه سپاهان کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سپاهان در دیدار مقابل النصر عربستان بسیار بدشانس بود و توپ های بازیکنان این تیم راهی به درون دروازه برد جونز پیدا نکرد تا نماینده عربستان این دیدار را با ۲ گل به سود خود به پایان برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار، عبدالله مادو مدافع درشت هیکل و بلند قامت النصر روی پاس خوب عبدالرزاق حمدالله توانست توپ را بالاتر از مدافعان سپاهان و دستهای پیام نیازمند وارد دروازه این تیم کند.

 

این مدافع ۲۷ ساله که متولد شهر مکه است، از ۱۹ سالگی در تیم النصر حضور دارد و در تمامی این سالها، به عنوان یک مدافع ذخیره در این تیم عربستانی حضور داشته است.

عبدالله مادو در طول ۸ سال حضور در النصر، تنها ۷۳ بار برای این تیم به میدان رفته است که ۳۵ مورد آن مربوط به دو سال اخیر است. این مدافع مستحکم، در طول ۸ سال حضور در النصر، تنها یکبار و در فصل ۲۰۱۶ – ۲۰۱۷ و در رقابت های لیگ عربستان برای این تیم موفق به گلزنی شده بود.

گل زیبایی که عبدالله مادو در دیدار مقابل سپاهان وارد دروازه پیام نیازمند کرد، دومین گل این مدافع در طول ۸ سال حضور در تیم النصر بود.

النصر با این پیروزی ۱۰ امتیازی شد و صعودش از گروه D رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کرد. اکنون سپاهان برای صعود از این گروه، باید در هر دو دیدار مقابل السد و العین پیروز شود و همچنین منتظر پیروزی النصر در برابر شاگردان ژاوی باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: النصر عربستان لیگ قهرمانان آسیا النصر عربستان فولادمبارکه سپاهان لیگ قهرمانان آسیا محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس تراکتورسازی یوونتوس لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی سپاهان منچستریونایتد لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۸۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صهیونیست: مقابل حماس، حزب‌الله و ایران شکست خورده‌ایم

به گزارش روز دوشنبه روزنامه صهیونیستی روزنامه یدیعوت آحارنوت، میکی زوهار وزیر موسوم به فرهنگ و ورزش رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل در مقابل حماس شکست خورد و هفتم اکتبر (عملیات طوفان الاقصی در ۱۵ مهر) روی داد.

وی گفت: اسرائیل در مقابل حزب الله شکست خورد که به طور مداوم به ما حمله می‌کند و باعث شد که ساکنان شمال فلسطین اشغالی از آنجا تخلیه شوند. اسرائیل مقابل ایران نیز شکست می‌خورد که در حمله مستقیم به اسرائیل تردید نمی‌کند.

وزیر رژیم صهیونیستی بدون توجه به ناکامی ارتش رژیم صهیونیستی در شش ماه جنگ علیه نوار غزه و موضع انفعالی آن در قبال حزب الله لبنان و قدرت موشکی و پهپادی ایران گفت: باید به‌طور قوی به حمله ایران پاسخ داد. پاسخ ضعیف به این تجاوز بی‌سابقه و به کارگیری منطق دیگر قدیمی شده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • زیباترین گل دوران فوتبال سعید عزت‌اللهی!
  • زیباترین گل زندگی سعید عزت‌اللهی! (ویدیو)
  • تبعات حرکت عجیب رونالد آرائوخو؛ احتمال محرومیت بیشتر مدافع بارسلونا از سوی یوفا!
  • پاسخ محکم دمبله به توهین بارسایی‌ها: نشنیدم!
  • حضور ناگهانی نکیسا در تمرین ذوب پیش از دربی
  • شوک به تراکتور با غیبت یک بازیکن مقابل استقلال
  • بازیکن مطمئن سپاهان به ترکیب برمی‌گردد (عکس)
  • شوک به سعودی‌ها؛ ستاره النصر به دنبال ترک عربستان
  • وزیر صهیونیست: مقابل حماس، حزب‌الله و ایران شکست خورده‌ایم
  • بسکتبالیست‌های فولاد حضور خود در لیگ برتر را تثبیت کردند