Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگرچه خیلی ها به حضور وحید امیری در خط حمله پرسپولیس انتقاد دارند اما امیری در دو بازی آسیایی پرسپولیس کاملا تاثیرگذار عمل کرده است

وحید امیری در بازی های آسیایی پرسپولیس کاملا مهره ای تاثیرگذار نشان داده است.

به گزارش طرفداری، انتقادهای زیادی در مورد حضور وحید امیری در پست مهاجم وجود دارد. بسیاری از کارشناسان معتقدند وحید امیری با توجه به خصوصیات فنی بالایی که دارد بهتر است در پست مهاجم محبوس نبوده و در پست تخصصی اش یعنی وینگر به میدان برود تا مهاجمان دیگری مثل آرمان رمضانی و مهدی عبدی از ابتدا در تکیب حاضر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کافی است نگاهی به کارشناسی دو بازی اخیر پرسپولیس مقابل التعاون داشته باشید که هر دو کارشناس برنامه پخش زنده بازی ها در پایان نیمه اول بازی تاکید داشتند که پست وحید امیری مهاجم نیست و بهتر است که گل محمدی از او در نقش وینگر چپ استفاده کند تا امیری با تکیه به خصوصیات تهاجمی، تکنیک، توانایی در گذر از یار مستقیم، ارسال های مناسب و توان بالا برای طی کردن طول زمین بتواند هم به خط دفاع کمک کند و هم با پاس های مناسب خط حمله را تغذیه کند.

جالب اینجاست برخلاف تمام این دیدگاه های فنی، یحیی گل محمدی به استفاده از امیری در پست مهاجم در دو بازی قبلی اصرار داشت. گل محمدی معتقد است فرم و استیال بازی آرمان رمضانی و عیسی آل کثیر شبیه به هم هست و نمی توان از این دو به صورت همزمان در ترکیب استفاده کرد. به همین دلیل است که در هر دو بازی مقابل التعاون، دقیقا در دقیقه 69 بازی رمضانی را با آل کثیر تعویض کرده است.

تاثیر گذاری امیری در پست مهاجم

وحید امیری در هر دو بازی پرسپولیس مقابل التعاون تاثیرگذار ظاهر شد. او در بازی دیشب چند بار برای دیگر بازیکنان موقعیت سازی کرد اما توپ ها تبدیل به گل نشد که مهم ترین آن ها در دقایق ابتدایی نیمه دوم بود. جایی که امیری با یک ارسال فوق العاده توپ را به دهانه دروازه فرستاد تا هواداران پرسپولیس به انتظار گلزنی آل کثیر در خانه هایشان و مقابل تلویزیون نیم خیز شوند اما مهاجم دزفولی پرسپولیس یک کف پا کم آورد تا این توپ تبدیل به گل نشود. اگرچه این توپ تبدیل به گل نشد اما در ادامه کار پاس او به آل کثیر منجر به خطای پنالتی مدافع التعاون روی آل کثیر شد.

وحید امیری در بازی رفت هم روی تنها گل پرسپولیس نقش داشت و با تاثیر روی ضربه کرنر امید عالیشاه، توپ را برای شجاع خلیل زاده آماده کرد تا خلیل زاده با حضور در محل فرود توپ، یک گل سه امتیازی به ثمر برساند.

به هر ترتیب به نظر می رسد گل محمدی برخلاف نظر دیگر کارشناسان فوتبال روی استفاده از وحید امیری به عنوان وینگر چپ اصرار دارد. اصرای که در دو بازی اخیر جواب داده است.

همچنین بخوانید:

ژن خوب برنده بودن / نمایش امیدوار کننده پسران یحیی در قطر

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: وحید امیری پست مهاجم گل محمدی دو بازی آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۸۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد

سرمربی پرتغالی الهلال اشتباه‌های داوری را دلیل ناکامی تیمش برابر العین و حذف از لیگ قهرمانان آسیا دانست.

به گزارش مشرق، الهلال، مدعی بزرگ و شانس اصلی قهرمانی در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا بود اما این تیم پرستاره و متمول عربستانی از صعود به فینال این رقابت‌ها بازماند. الهلال در دیدار برگشت برابر العین در بازی برگشت دور نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید اما شکست چهار بر دو در بازی رفت باعث شد تا تیم پرستاره عربستانی بر خلاف پیش‌بینی‌ها از صعود به فینال بازبماند.

به نوشته سعودی‌اسپورت، ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال، در نشست خبری پایان بازی برابر العین گفت: داوری پنالتی ما را در دقیقه ۴۶ نگرفت که اگر آن پنالتی گرفته می‌شد روند بازی کاملا تغییر می‌کرد. اشتباه‌های داوری باعث شد تا به هدفمان نرسیم.

او ادامه داد: ۱۰ فرصت مسلم گلزنی در این دیدار داشتیم اما تنها دو گل به ثمر رساندیم. بازیکنان برای صعود به فینال نهایت تلاش‌شان را به کار گرفتند. ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما بدشانس بودیم. نبود میتروویچ و نیمار در این بازی تاثیر داشت و با این دو بازیکن شرایط خط حمله تیم متفاوت می‌شد. تغییراتی را در ترکیب تیم به وجود آوردم. با آنکه فرصت‌های خوبی را خلق کردیم اما از آنها استفاده نکردیم.

ژسوس همچنین به انتقاد از بازیکنان العین پرداخت و آنها را به وقت‌کشی متهم کرد. او گفت: بازیکنان العین برای کشتن وقت بازی خود را به زمین می‌انداختند و ریتم بازی را خراب کردند. بخش زیادی از وقت بازی به خاطر چنین حرکاتی گرفته شد. از این ناکامی واقعا ناراحتم؛ با این حال به بازیکنان گفتم که سرتان را بالا بگیرید.

سرمربی الهلال در پایان گفت: هر چند که در لیگ قهرمانان آسیا ناکام بودیم و حذف شدیم اما هنوز فرصت کسب دو جام را داریم. در لیگ عربستان شانس اصلی قهرمانی هستیم و در جام حذفی هم می‌توانیم به قهرمانی برسیم.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • رد پای پرسپولیس در شکست پروژه بزرگ فوتبالی عربستان!
  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • ناراحتی وحید شمسایی از حذف ژاپن!
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • معضلی که این فصل پرسپولیس را آزار داد