Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@11:05:52 GMT

مهاجم تیم جوانان ایران به ماشین‌سازی پیوست+عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۸۶۰۱

مهاجم تیم جوانان ایران به ماشین‌سازی پیوست+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی باشگاه ماشین سازی، مهاجم فصل گذشته سپاهان به جمع سبزپوشان تبریز پیوست.

علی بابایی مهاجم جوان فصل گذشته سپاهان که سابقه بازی در تیم های نفت تهران، پیکان و تیم ملی جوانان را نیز در کارنامه دارد، با عقد قراردادی به تیم ماشین سازی تبریز اضافه شد.

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت نفت لیگ برتر علی بابایی تیم جوانان ایران ماشین سازی پیکان سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۸۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناوگان خدمات شهری شبستر به ماشین آلات جدید تجهیز شد

به گزارش خبرنگار مهر، میکائیل توحیدی قویدل صبح سه شنبه با اشاره به اینکه مجموعه مدیریت شهری شبستر برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان اقدام به خرید چندین دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک نموده است اظهار داشت: شبستر به عنوان مرکز شهرستان شبستر و جمعیت بالای آن نیازمند امکانات ویژه از لحاظ تجهیزات مدیریت شهری می‌باشد و در سنوات گذشته به این مهم توجه کمتری شده است.

وی گفت: پس از اقدامات انجام گرفته در سنوات گذشته در خصوص خرید ماشین آلات جدید، خرید و تجهیز مجموعه مدیریت شهری شبستر در دستور کار قرار گرفت که یک دستگاه بیل مکانیکی، دو ماشین حمل زباله مدرن، کامیون حمل گوشت مجهز به یخچال، تیغه برف روبی، پمپ تخلیه آب دیزلی ۶ اینچ، خودرو نیسان و خودرو سواری اداری به مجموعه اضافه شد.

شهردار شبستر با اشاره به تجهیز و ساماندهی چند دستگاه نیسان در سال گذشته بیان کرد: از ابتدای انتصاب تاکنون یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ما تجهیز واحدهای مختلف مجموعه شهرداری بوده تا بتوانیم بهترین خدمت رسانی را به شهروندان داشته باشیم.

توحیدی اضافه کرد: در همین راستا چندین دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۲ خریداری و تحویل واحدهای خدمات شهری شد.

شهردار شبستر در ادامه با اشاره به کارهای مهم عمرانی سال گذشته از قبیل ٱسفالت ریزی، سنگ فرش، جدول گذاری و تملک خاطر نشان کرد: ساماندهی کوی شتربان، کوی معلم، کوی جانبازان، خیابان شهدا، خیابان امام با اعتباری بالغ بر ۵۲۰ میلیارد ریال از مهمترین اقدامات حوزه عمرانی شهرداری شبستر می‌باشد.

کد خبر 6085919

دیگر خبرها

  • یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!
  • بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود
  • امیدواریم پنجم اردیبهشت سرآغاز پیشرفت فوتبال ایران باشد
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • غیر رسمی؛ اولیویه ژیرو به لس آنجلس اف سی پیوست
  • دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
  • ناوگان خدمات شهری شبستر به ماشین آلات جدید تجهیز شد
  • ورزشکاران نقش محوری در خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن دارند
  • دیدار وزیر ورزش با پیشکسوت مغضوب قلعه‌نویی!
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر