Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-20@03:55:54 GMT

برترین‌های قرآنی استان سمنان مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۸۶۶۸

برترین‌های قرآنی استان سمنان مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  استان سمنان، عباس حاجی اظهار کرد: مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم با حضور ۸۰ نفر از برگزیدگان مرحله شهرستانی برگزار شد.
وی افزود: در رشته حفظ ۵ جزء خواهران مهدیه اسماعیل‌پور از سمنان اول، طاهره وارثی از دامغان دوم و زینب رعیتی از دامغان سوم شدند.
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: در رشته حفظ ۱۰ جزء خواهران نیز زینب اصغر زاده از شاهرود، زهرا وارثی و فاطمه غریب بلوک از دامغان به ترتیب در رتبه‌های اول تا سوم جای گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی عنوان کرد: شیما یزدانی از سمنان، زهرا کرمانی از شاهرود و کوثر تبیانیان نیز نفرات اول تا سوم رشته حفظ ۲۰ جزء قران کریم خواهران شدند.
عباس حاجی در ادامه گفت: فاطمه زهرا علیزاده از سمنان نفر اول رشته حفظ کل خواهران شد و زینب شاطری و نرجس سعدالدین هر دو از سمنان نیز نفرات دوم و سوم رشته حفظ کل خواهران شدند.
وی افزود: در رشته ترتیل خواهران منصوره آقا حسنی از سمنان نفر اول و سمیه جعفری از شاهرود نفر دوم و فاطمه کرمانی از شاهرود نفر سوم شد.
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: فاطمه نائبی موحد و مهدیه اسماعیل‌پور از سمنان موفق به کسب رتبه اول و دوم رشته قرائت تحقیق خواهران و مطهره کبیریان راد نیز نفر سوم این رشته شد.
وی با اشاره به نفرات برتر بخش برادران در چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه استان سمنان اظهار کرد: سید مهدی جوادیان از شاهرود نفر اول رشته حفظ ۵ جزء و قربان علیان نژادی از دامغان نفر دوم شد.
حاجی عنوان کرد: قاسم خاکپاش از شاهرود نفر اول رشته حفظ ۲۰ جزء برادران و محمدتقی سعدالدین از سمنان نفر اول رشته حفظ کل برادران شدند.
وی گفت: معین منصوریان از دامغان، عبدالحمید علیزاده مقدم از بسطام و محسن خطیبی از سمنان نفرات اول تا سوم رشته ترتیل برادران شدند.
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: محسن سفیدیان از سمنان نفر اول رشته قرائت تحقیق برادران و سید محمد حسینی پور از دامغان و سید یوسف حسینی از شاهرود نفرات دوم و سوم رشته قرائت تحقیق برادران شدند.
وی با اشارا به اینکه در رشته دعاخوانی برادران و خواهران، کلیه اجراها ضبط و به مرکز امور قرآنی سازمان ارسال شده خاطرنشان کرد: اجراهای ارسال شده توسط مرکز امور قرآنی سازمان مورد داوری قرار خواهد گرفت و نفرات برتر متعاقبا اعلام خواهند شد.

48

کد خبر 1434196

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان سمنان اوقاف و امور خیریه استان سمنان نفر اول رشته حفظ سمنان نفر اول شاهرود نفر امور قرآنی سوم رشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۸۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۱۹ هزار واحد مسکونی در استان سمنان

استاندار سمنان از افتتاح بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در این استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، سیدمحمدرضا هاشمی دقایقی پیش در جمع مردم شاهرود اظهار داشت: جشن افتتاح و واگذاری 2 هزار و 58 واحد مسکونی و یک‌هزار و 158 قطعه زمین طرح جوانی جمعیت در شاهرود با حضور رئیس‌جمهور صورت گرفت.

وی با اشاره به استقبال پرشور مردم شاهرود از رئیس جمهور افزود: قدردان مردم شاهرود هستم که استقبال شایسته‌ای از رئیس‌جمهور انجام دادند.

وی گفت: یکی از برنامه‌های سفر، برپایی جشن واگذاری زمین برای طرح جوانی جمعیت است و بیش از 60 هزار واحد مسکونی ان‌شاالله واگذار می‌شود.

استاندار سمنان با بیان اینکه 30 هزار واحد در ایوانکی و 30 هزار واحد در سمنان و شهرستان‌های تابعه واگذار می‌شود؛ گفت: نزدیک 3 هزار و 766 واحد در سطح شهرهای استان در حال ساخت است.

هاشمی گفت: 5 هزار و 370 نفر واجد شرایط تحویل زمین رایگان بودند که از این تعداد یکهزار و 732 قطعه تحویل‌شده و امشب هم با حضور رئیس‌جمهور یک هزار و 158 قطعه تحویل خواهد شد.

وی تصریح کرد: در مجموع 2 هزار و 890 قطعه در سطح استان از قبل و امشب واگذار می‌شود.

استاندار سمنان افزود: با حمایت‌های خوب وزیر مسکن صد درصد منازل احداثی در دامغان ویلایی هست و اهتمام داریم زمین‌های واگذاری باقی‌مانده نیز در سطح استان ویلا سازی شود.

هاشمی گفت: در هشت نقطه از استان طرح واگذاری به‌صورت هم‌زمان و وبیناری انجام و تحویل خواهد شد و در شورای عالی مسکن در بحث نهضت ملی مسکن نیز اتفاقات خوبی افتاده است.

وی افزود: مقرر شد تا انبوه‌سازان نیز از مصالح ساختمانی برخوردار شوند.

انتهای پیام/361/.

دیگر خبرها

  • ۱۱۵۸ قطعه زمین در استان سمنان به متقاضیان واگذار شدند
  • احداث ۱۹ هزار واحد مسکونی در استان سمنان
  • رئیس‌جمهور وارد شاهرود شد
  • برای تامین آب استان سمنان اقدامات خوبی صورت گرفته است
  • پایان جشنواره الگوهای برتر تدریس با معرفی برترین ها
  • مرکز تخصصی هوش مصنوعی پارک علم و فناوری استان سمنان افتتاح شد
  • برترین کاراته‌کا‌های ایران مشخص شدند
  • مردم استان سمنان مطالبات را به اطلاع رئیس جمهور برسانند
  • رئیسی ۲ دیدار مردمی در استان سمنان خواهد داشت
  • مردم مطالبات را به اطلاع رئیس جمهور برسانند