Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-20@13:10:17 GMT

رفتار کودکان آینه رفتار والدین است

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۸۶۹۷

رفتار کودکان آینه رفتار والدین است

خبرگزاری میزان-صفحه koodakane_razavi در اینستاگرام با اشتراک گذاری بخشی از کتاب «من دیگر ما، جوجه‌های رنگی بچه‌های فرنگی» نکاتی را در رابطه با تربیت فرزندان منتشر کرد.

خبرگزاری میزان – صفحه رسمی کودکان رضوی حرم امام رضا علیه السلام در رابطه با تربیت فرزندان نوشت:

حرف اول: اگر بدانیم رفتار‌های فرزندان ما آیینه‌ای از رفتار‌های ماست، برای حل آن مشکل هم راه‌های ساده تری داریم که اولینش رجوع به خود ماست و حل آن مشکل در خودمان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حرف دوم: بچه‌ها یاد می‌گیرند و این به همان اندازه که زیباست وحشتناک هم هست. چون از رفتار‌های ما کپی برداری می‌کنند و به دلیل نداشتن قدرت تفکیک بالا خوب و بد را با هم می‌آمیزند.

حرف سوم: خودت پازل خودتو بچین، این ماییم که می‌توانیم مشخص کنیم فرزندانمان از ما چه چهره‌ای ترسیم کنند.

حرف چهارم: همه انسان‌ها بیزارند از کسی که خودش عامل نیست، ولی امر به عمل می‌کند و نتیجه اش بیزاری مخاطب از ان عمل خوبی است که به آن امر می‌کنیم.

خلاصه اینکه فرزندان آیینه ما هستند. اشکالات را در خود بررسی کنیم تا نیاز به بررسی در فرزندان نداشته باشیم.

برگرفته از کتاب من دیگر ما، جوجه‌های رنگی بچه‌های فرنگی.

بیشتر بخوانید: چه زمانی بهترین سن آموزش زبان دوم به کودکان است؟
انتهای پیام/   خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

 

برچسب ها: کودک آموزش والدین

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کودک آموزش والدین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۸۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکل ۳۲ ساله مسکن شهرک شاهد ارومیه

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه طبق توافق با اداره کل تعاون به متقاضیان واگذار شد.

سید محسن حمزه‌لو در این رابطه اظهار داشت: طبق توافق انجام شده صدور پروانه ساختمانی برای قطعات تفکیکی اراضی موسوم به شهرک والدین شاهد بلامانع است.

وی ادامه داد: با واگذاری سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه مشکل ۳۲ ساله این تعاونی و تعداد هفت هزار خانوار از اعضای آن حل شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: اراضی مورد نیاز خدماتی، بهداشتی، درمانی، ورزشی و درمانی در اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه تامین شده است.

حمزه‌لو اضافه کرد: رسیدن به استاندارد‌های شهرسازی و توسعه زیرساخت‌های لازم در اولویت راه و شهرسازی بوده و این امر با جدیت دنبال می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • چرا باید از کامیون های تانکردار در جاده دور بمانید (+عکس)
  • چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟
  • مدل تلسکوپ فضایی جیمز وب با اندازه واقعی به نمایش در می‌آید
  • شهدا بهترین معامله گران تاریخ هستند
  • فرزندی که حساب پدرش را خالی کرد
  • کتاب آینه‌ دلیل من در کرمانشاه منتشر شد
  • حل مشکل ۳۲ ساله مسکن شهرک شاهد ارومیه
  • حق حضانت فرزند، اهرم فشار والدین
  • رفتار صحیح با کودکانی که زیاد کابوس می‌بینند | ۵ اقدامی که باید هنگام کابوس دیدن کودکتان انجام دهید
  • مهم‌ترین کاربرد دکمه پشت آینه (فیلم)