Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@18:11:35 GMT

سپاه بدون چشم‌داشت از صنعت خودرو حمایت می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۸۷۳۰

سردار حاجی‌زاده با بیان اینکه نیروهای مسلح امروز وظیفه خود را کمک و حمایت ازتوسعه صنایع داخلی می‌دانند، گفت: بدون هیچ‌گونه چشم‌داشت و تنها با هدف اعتلای کشور در این عرصه حضور خواهیم یافت صنعت خودرو خاکریز امروز کشور در نبرد اقتصادی است و با اقداماتی که در دست اجرا است، دشمن در این عرصه ناامید خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناطقان: سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در بازدید از خطوط تولید و مراکز تحقیقاتی و نوآوری سایپا با بیان اینکه امروز در یک جنگ اقتصادی همه‌جانبه با دشمن قرار داریم، اظهار داشت: تلاش متخصصان فعال در صنعت خودرو به‌ عنوان فرماندهان اصلی این نبرد، برای خودکفایی آینده کشور مهم و اثرگذار است.

وی افزود: خوشبختانه با روحیه‌ای که در زمینه بومی‌سازی قطعات، طراحی محصولات جدید با تکیه بر توان داخلی و نوآوری در گروه خودروسازی سایپا قابل مشاهده است، شکست دشمن را در دستیابی به اهداف خود رقم خواهیم زد.

سردار حاجی زاده با بیان این‌که شکست دشمن در زمینه تحریم صنعت خودرو با سرمایه‌گذاری و توجه به بومی‌سازی قطعات رقم خواهد خورد، ادامه داد: صنعت خودرو خاکریز امروز کشور در نبرد اقتصادی است و با اقداماتی که در دست اجرا است، دشمن در این عرصه ناامید خواهد شد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه تصریح کرد: ما در نیروهای مسلح، صنایع دفاع و بسیج، وظیفه امروز خود را کمک و حمایت از توسعه صنایع داخلی دانسته و بدون هیچگونه چشم‌داشت و تنها با هدف اعتلای کشور، در این عرصه حضور خواهیم داشت.

وی با اشاره به ریل‌گذاری صحیح مدیریت ارشد سایپا برای قطع وابستگی به شرکت‌های خارجی، گفت: اگر صنعت خودرو کشور از مسیر مونتاژکاری فاصله گرفته و به‌جای تبدیل‌شدن به مصرف‌کننده فناوری‌های ساخت خارج، به درون توجه کند، در آینده جزو بخش‌های ممتاز و برجسته صنعت کشور خواهد بود.

سردار حاجی‌زاده مهم‌ترین سرمایه موجود در کشور را نیروی انسانی متخصص دانست و تاکید کرد: صنایع دفاعی و نظامی کشور با اتکا به همین سرمایه به مهم‌ترین و پیچیده‌ترین دانش و علوم که تنها در اختیار چند قدرت برتر جهانی بود، دست پیدا کردند و امروز آماده هستند تا به کمک صنعت خودرو کشور آمده و نیازها را برطرف سازند.

وی با اشاره به توقف تولید خودرو پراید هم گفت: گروه خودروسازی سایپا با استفاده از ظرفیت‌های داخلی می‌تواند در زمینه تولید محصولاتی اقتصادی با مصرف سوخت پایین که با بهره‌گیری از کیفیت مناسب با قدرت خرید جامعه نیز همخوانی داشته باشد، تلاش کند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پایان خواستار برنامه‌ریزی مستمر، متمرکز، هدفمند و بهره‌گیری از نقشه راه منسجم در صنعت خودرو برای دستیابی به اهداف شد و گفت: اجازه نخواهیم داد تلاش دشمنان برای به‌زانو درآوردن صنعت کشور نتیجه دهد. منبع: فارس برچسب ها: فرمانده نیروی هوافضای سپاه ، صنعت خودرو ، سپاه ، حمایت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: فرمانده نیروی هوافضای سپاه صنعت خودرو سپاه حمایت فرمانده نیروی هوافضای سپاه صنعت خودرو حاجی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۸۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان: حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست

سردار احمد رضا رادان عصر پنجشنبه در اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا و مجریان طرح نور (عفاف و حجاب) در صحن امام رضا (ع) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) اظهار داشت: رئیس جمهور در حمایت از عفاف و حجاب ایستاده است تا حیا، دین و عفت در جامعه جاری و ساری شود.

وی ادامه داد: همچنین وزیر کشور انقلابی، صدا و سیما، اصحاب رسانه و افراد قلم به دستی که در حمایت از عفت عمومی گام برمیدارند تشکر می‌نمایم.

قدردانی فرمانده فراجا از روسای قوای مجریه و قضاییه برای حمایت از طرح نور 

وی بیان کرد: در طرح نور، راه پر فراز و نشیبی داریم که مردم انقلابی این راه را درک کرده اند و در حمایت از پلیس خودشان به میدان آمده اند.

سردار رادان تاکید کرد: دشمن تلاش فروانی دارد که القا کند پلیس در این معرکه تنهاست، اما مردم خط بطلانی بر افکار پلیدشان زدند و نشان دادن همراه با پلیس هستند.

وی گفت: دشمن در معرکه‌های مختلف به این نتیجه رسیده است که نبرد و رویارو با ایران اسلامی به جز شکست چیز دیگری برایش در بر ندارد و هشت سال دفاع مقدس ثابت کرد، دشمنی که تا بن دندان مسلح و دنیا پشتش بود در برابر تقوا، ایمان و اراده رزمندگان اسلام راه به جایی نمی‌برد.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: رژیم جعلی اسرائیل می‌خواهد برای ما ابرقدرتی کند، اما رزمندگان ما تمام دیوار‌های دفاعی دشمن آمریکایی و صهیونیست‌ها را در می‌نوردند و موشک‌ها را به زمین اسرائیل هدایت می‌کنند.

وی با تاکید بر این که دو بال عفت و غیرت نباید از ما گرفته شوند گفت: چشم مردم اگر به بی حیایی عادت کند آرام آرام غیرت از آن‌ها گرفته می‌شود و محیط برای بیننده عادی خواهد شد.

سردار رادان ادامه داد: دختران ما دشمن ما نیستند، اما مورد هدف و هجمه دشمن قرار گرفته اند تا سرباز بی جیره و مواجب آن‌ها باشند، لذا ما در حقیقت از دختران میهن اسلامیمان صیانت می‌کنیم، چرا که آنان مادران آینده این مرز و بوم هستند.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست و رسما اعلام می‌کنم موضوع حجاب و عفاف را موضوعی کاملا فرهنگی و اجتماعی می‌بینیم و آن را انتظامی و امنیتی تلقی نمی‌کنیم.

وی با بیان این که در آینده‌ای نزدیک پشت پرده‌های جریان ضد حجاب را معرفی خواهیم کرد گفت: برخی دختران در خارج از کشور به صورت رایگان آموزش دیده اند تا مدل شوند و در جامعه بچرخند و قبح حیا و عفت و غیرت را بگیرند.

وی افزود: در طرح نور به دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خود هستیم و همینطور نیز بر علیه اراذل و بر هم زنندگان نظم و امنیت جامعه هم تلاش می‌کنیم.

مردم قم در این تجمع با سر دادن شعار‌های نیروی انتظامی تشکر تشکر، مرگ بر آمریکا و انگلیس و اسرائیل، سردار قهرمان تشکر تشکر، پلیس فداکار تشکر تشکر، الله اکبر، نهضت ما جلوه‌ای از کوثر است پیروی از فاطمه اطهر است، حجاب ما مظهر ایمان ماست، حمایت خود از اجرای طرح نور در کشور را اعلام کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست
  • سردار رادان: حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست
  • سردار رادان: طرح نور اصلا طرح امنیتی و انتظامی نیست
  • مازندران؛ مهد علم و دانش و نیروی انسانی کارآمد
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است