Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@23:33:42 GMT

بهبودیافتگان کرونا در کرمانشاه از ۱۱۰۰۰ نفر عبور کردند

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۸۷۴۹

بهبودیافتگان کرونا در کرمانشاه از ۱۱۰۰۰ نفر عبور کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی محمدی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شبانه روز گذشته ۲۴ مورد مثبت مبتلا به کرونا در استان بستری شدند که جمع موارد مثبت بستری به چهار هزار و ۱۱۱ نفر رسید و هم‌اکنون ۳۴۷ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: تعداد موارد فوت در اثر ابتلاء قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان ۲ نفر است که از این تعداد یک مورد فوت مربوط به شهرستان کرمانشاه است و یک نفر نیز در شهرستان سرپل‌ذهاب در اثر ابتلاء به کرونا جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مجموع جان باختگان بر اثر ابتلاء به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به ۵۷۳ نفر رسیده است.

به گفته محمدی، از ابتدای شروع اپیدمی تاکنون در استان ۱۱ هزار و ۹۶۵ نفر بستری و ۱۱ هزار و ۴۷ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

گفتنی است، در ۲۴ ساعت گذشته ۶۹ بیمار جدید با علائم مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده و ترخیص ۵۵ نفر نیز از بیمارستان پس از بهبودی انجام گرفته است.

کد خبر 5027481

منبع: مهر

کلیدواژه: آمار کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا کرمانشاه ویروس کرونا شیراز هفته دفاع مقدس شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا توهین به پیامبر گرگان کرمانشاه انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی محرم 99 زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۸۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام ساخت پروژه بیمارستان سرطان کرمانشاه در اردیبهشت امسال

صادق کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به شروع ساخت این پروژه از سال ۱۳۹۵ گفت : این پروژه پس از مدتی با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی به دلیل مشکلات اعتباری و پیمانکار متوقف شد و نهایتا اوایل سال ۱۴۰۰، ساخت آن مجددا از سر گرفته شد.

کریمی گفت: این پروژه در این سال به پیمانکار جدید سپرده شد و قرار بود یکساله پروژه تحویل شود که متاسفانه تاکنون به درازا کشیده شده است.

وی افزود: این پروژه در حال حاضر مشکل اعتباری نداشته، اما متاسفانه پیمانکار پروژه هر بار وعده جدیدی برای افتتاح آن می‌دهد و این بار هم قول داده نهایتا ۱۰ اردیبهشت پروژه تحویل شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه تجهیز بیمارستان سه ماه زمان نیاز دارد، گفت: در صورت تحویل پروژه در اردیبهشت ماه، حداقل سه ماه زمان نیاز است که بتوانیم دستگاه‌های رادیوتراپی و توموتراپی را نصب کنیم و به نظر می‌رسد بهره برداری از این پروژه در تابستان امکانپذیر شود.

کریمی گفت: این بیمارستان مجهزترین بیمارستان دولتی درمان سرطان است و با راه اندازی آن علاوه بر بیماران استان، بیماران سایر استان‌های غرب کشور هم از خدمات آن منتفع می‌شوند.

به گفته معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، این بیمارستان ۱۲۰ تخت داشته و قرار است سه دستگاه رادیوتراپی و یک دستگاه توموتراپی در آن نصب شود.

کریمی، ارزش ریالی ساختمان و تجهیزات این بیمارستان را به قیمت روز، بیش از هزار میلیارد تومان اعلام کرد.

پیش از این وعده داده شده بود بیمارستان سرطان کرمانشاه، بهار امسال افتتاح شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • مرز پرویزخان برای عبور سوخت قاچاق ناامن شده است
  • اتمام ساخت پروژه بیمارستان سرطان کرمانشاه در اردیبهشت امسال
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • کاپیتان اسبق استقلال از تصادف جان سالم به در برد (+عکس)
  • کاپیتان اسبق استقلال از تصادف جان سالم به در برد +عکس
  • کاپیتان سابق استقلال تصادف کرد + عکس
  • ۱۱۰ هزارعمل جراحی در بیمارستان‌های دولتی استان کرمانشاه
  • افزایش ۱۱۲ درصدی ترانزیت کالا‌های نفتی در سال ۱۴۰۲