Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رضا چمن ظهر شنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات به پاسخ به بحران و ستاد مقابله با کرونا ویروس استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه در دو هفته اخیر خوشبختانه در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، وضعیت متفاوت‌تری از دیگر نقاط کشور و استان از نظر ابتلاء به کرونا ویروس را شاهدیم و روند نسبتاً نزولی بستری شدگان را داریم، بیان کرد: همراهی مردم شاهرود و میامی در زمینه دستورالعمل‌های بهداشتی همچنان الزامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ابیان اینکه مشارکت خیران سلامت و سازمان‌های مردم نهاد برای مقابله با کرونا ویروس همانند ماه‌های گذشته افزایش و استمرار یابد، ابراز داشت: در مجموع همکاری مردم، رسانه‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی در شرق استان برای مقابله با کرونا ویروس مطلوب است اما باید این امر تقویت شود.

میامی در وضعیت زرد

رئیس علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه از ابتدای دوره همه‌گیری تاکنون هفت هزار و ۵۵۷ بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی ما مراجعه داشته‌اند که یک هزار و ۷۸۷ نفر از آنها بستری شدند، ابراز داشت: تا امروز بیش از شش هزار و ۴۰۰ نمونه آزمایشگاهی تهیه شده و یک هزار ۶۶۷ نفر مثبت بوده‌اند.

چمن با بیان اینکه اکنون ۴۶ نفر در بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود با تشخیص ابتلای به کرونا بستری هستند، ابراز داشت: سیاست تبلیغی و فرهنگی برای هشدار شیوع کرونا ویروس و همچنین آنفلوانزا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با جدیت دنبال شود تا بتوانیم همراهی بیشتر مردم را شاهد باشیم.

وی افزود: اکنون شرایط شهرستان شاهرود بر اساس رنگ بندی نارنجی و وضعیت شهرستان میامی زرد می‌باشد و مطابق معمول پایان هر هفته مجدداً شرایط ارزیابی و نتیجه اعلام می‌شود.

کد خبر 5027461

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا چمن ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی شاهرود استانداری سمنان ویروس کرونا شیراز هفته دفاع مقدس شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا توهین به پیامبر گرگان کرمانشاه انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی محرم 99 زلزله کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۸۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدرنشینی تارگت در مسابقات لیگ تیراندازی سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ تیم‌های تارگت سمنان، هیئت دامغان و شهدای غزه سمنان به ترتیب مقابل تیم‌های هیئت شاهرود، فجر سمنان و شواتیر گرمسار پیروز شدند ؛  تیم تپانچه شهید تابسته شاهرود این هفته استراحت داشت
در رشته تپانچه بادی، محمد گلینی از تیم تارگت سمنان فاطمه شورونی از تیم شهدای غزه و ساغر وظیفه شناس از تیم تارگت سمنان به ترتیب عناوین اول تا سوم را بدست آوردند
مسابقات هفته هفتم و نهایی لیگ تیراندازی استان سمنان  ، جمعه ۲۱ اردیبهشت  در سالن تیراندازی شهدای گمنام سمنان برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بارش سنگین برف بهاری در محور شاهرود-توسکستان-گرگان
  • تصاویر بارش برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان | میزبان بارش نسبتاً سنگین برف بود + ویدئو
  • گزارش خبرگزاری مهر رتبه دوم جشنواره آب و رسانه را کسب کرد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها
  • برگزاری دوره آموزش تخصصی سفال و سرامیک در استان سمنان
  • ادامه روند نزولی قیمت طلا
  • صدرنشینی تارگت در مسابقات لیگ تیراندازی سمنان
  • افتتاح پایگاه سلامت مدارس در شاهرود
  • همراهی نفت و طلا در روند نزولی