Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهم‌نامه همکاری‌ در زمینه‌ توسعه زیست‌بوم نوآوری شهری و راهکارهای شهر هوشمند میان سازمان فاوای شهرداری تهران، شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) و شرکت ارتباطات مبین‌نت به امضا رسید.

به گزارش ایسنا، محمد فرجود مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران در نشست امضای تفاهم‌نامه ضمن اشاره به برنامه‌ تهران هوشمند و اهمیت توجه به زیست‌بوم نوآوری در این برنامه، بر عزم شهرداری تهران در بهره گرفتن از توانِ تخصصی بخش خصوصی در توسعه زیرساخت‌های شهر هوشمند و سرویس‌های آن تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین ابراز امیدواری کرد همکاری‌هایی از این دست به ایجاد فضای کاری مناسب برای بخش خصوصی و ارائه‌ خدمات بهتر به شهروندان بیانجامد.

مهدی غیناقی عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات سیار ایران نیز به توسعه اینترنت اشیاء در جهان اشاره کرد و اظهار داشت: هم‌زمان با دیگر کشورهای جهان، همراه اول در حال اقدام در خصوص ایجاد زیست‌بوم مورد نیاز اینترنت اشیاء از طریق سرمایه‌گذاری و تحقیق و توسعه است.

وی ضمن دعوت از همه‌ بازیگران صنعت اینترنت اشیاء به همکاری، از قرارداد همراه اول با مبین‌نت برای ایفای نقش به عنوان بازوی اجرایی این مجموعه در زمینه راهبر کسب و کارهای سازمانی خبر داد.

در ادامه‌ی این نشست، حسین طهرانی مدیرعامل شرکت ارتباطات مبین‌نت از آمادگی مجموعه‌ی خود برای همکاری در بخش‌های مختلف از جمله هوشمندسازی شهر خبر داد.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، در پایان این نشست و پس از پاسخ به پرسش‌های خبرنگاران، تفاهمنامه توسعه زیست‌بوم نوآوری شهری و راهکارهای شهر هوشمند میان سازمان فاوای شهرداری تهران، شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) و شرکت ارتباطات مبین‌نت به امضای نمایندگان سه مجموعه رسید.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهر هوشمند شهرداري تهران همراه اول سازمان فاوای شهرداری تهران شرکت ارتباطات همراه اول زیست بوم مبین نت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۸۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر اپراتورها پولی دارند خرج توسعه شبکه کنند

وزیر ارتباطات گفت: اولویت اپراتورها باید توسعه شبکه باشد و اگر اپراتورهای تلفن همراه پولی دارند باید نخست به این بخش اختصاص دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عیسی زارع‌پور در حاشیه جلسه هیئت دولت امروز_ بیست‌ونهم فروردین _ درخصوص فروش سهام دیجی کالا به همراه اول در جمع خبرنگاران اظهار کرد: من درباره واگذاری دیجی کالا به همراه اول تصمیم گیرنده نیستم.

زارع‌پور افزود: سیاست ما در وزارت ارتباطات این است که اولویت اپراتورها توسعه شبکه باشد؛ اگر اپراتورهای تلفن همراه پولی دارند باید نخست به این بخش (توسعه شبکه) اختصاص دهند.

وزیر ارتباطات تاکید کرد: من نه خریدارم نه فروشنده که بخواهم آن (خرید دیجی‌کالا از سوی همراه اول) را تأیید یا تکذیب کنم.

کد خبر 745495

دیگر خبرها

  • امضای توافق‌نامه اقتصادی و فرهنگی میان کره شمالی و بلاروس 
  • همکاری قضایی ایران، عراق و سوریه علیه تروریسم
  • توسعه همکاریهای دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی با صاحبان صنایع و خدمات
  • امضای تفاهم‌نامه کمیته قضایی سه جانبه مقابله با تروریسم میان ایران، عراق و سوریه
  • امضای تفاهم‌نامه قضایی میان ایران، عراق و سوریه
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی
  • لزوم حمایت از زندانیان و خانواده آن‌ها
  • اگر اپراتورها پولی دارند خرج توسعه شبکه کنند
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان