Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجری تلویزیون گفت: یک از استانداردهای یک اجرای خوب این است که مردم آن اجرا ‌را از خودشان ببیند و بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند چراکه معتقدم مردم اجرای شکلکی را نمی‌پسندد و آن‌را پس خواهند زد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ مریم ماهور، مجری تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون خبرگزاری برنا در رابطه با استاندارهای مورد نیاز یک اجرای خوب، بیان کرد: استاندارد یک اجرای خوب از نگاه استاد من، جناب آقای رضا رشیدپور فردی است که حافظه خوبی داشته باشد، در مباحث مناظره‌ای بتواند نتیجه یا پاسخ مورد نظر را دریافت کند، رک و روراست صحبت‌های انتقادی را بیان کند و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..؛ اما در کنار همه‌ی آنچه آموختم میخواهم نکته دیگری اضافه کنم و آن اجرایی است که مردم آن‌را از خودشان ببیند و بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند چراکه معتقدم مردم اجرای شکلکی را نمی‌پسندد و آن‌را پس خواهند زد.

او ادامه داد: از نگاه من نمی‌توانیم بر اساس ویژگی‌های ظاهری و اندامی یک مجری را قضاوت کنیم؛ شاید مجری وجود داشته باشد که اجرایی خوب و بانمک داشته اما کمی نسب به بقیه چاق‌تر باشد، در مقابل نیز ممکن است عکس این اتفاق رخ دهد. معتقدم خداوند همه مارا زیبا آفریده و شخصیت درونی هر فردی به ظاهر او ارزش می‌دهد و فرد انسانی دوست داشتنی برای دیگران باشد.

مجری برنامه «حالا خورشید» با بیان ویژگی‌های مناسب پوشش یک مجری، گفت: بانوان درموضوع لباس اجرا حساس‌تر از مجریان آقا هستند، من نیز از این قانون مستثنا نیستم چراکه لباس‌های متنوع را دوست دارم اما قطعا با ورود به برنامه‌های تلویزیونی پس از مدتی قطعا لباس تکراری می‌شود و می‌بایست با تغیراتی کوچک از این تکرار تا حدی جلوگیری کرد؛ از نگاه من لباس در اعتماد به نفس نقش تعیین کننده‌ای دارد.

او افزود: یک مجری می‌بایست لباسی را بر تن کند که کاراکتر خودش در آن نمایان باشد؛ اینکه لباسی زیبا اما از شخصیت فرد دور باشد از نگاه من درست نیست. این تظاهر را من دوست ندارم و معتقدم که این لباس دست و پای مجری را می‌بندد.

مجری برنامه «ترانه باران» با اشاره بر موضوع علاقه جوانان بر مجری‌گری، خاطرنشان کرد: به نظر من فرد پس از طی کردن مسیری طولانی متوجه علاقه خود به این عرصه خواهد شد، البته که یک سری ذوق و شوق از دوران کودکی و نوجوانی نیز به وجود می‌آید اما باید دانست که اگر فرد بتواند از بسیاری از موارد یک زندگی عادی از جمله تفریحات، دوستان، خواب و... بگذرد در آن زمان علاقه‌اش به عرصه اجرا ثابت خواهد شد.

ماهور گفت: معتقدم انسان اگر عاشق هرچیزی باشد، برای آن از خودگذشتی‌های بسیاری خواهد کرد تا این عشق نمایان شود؛ مسئله علاقه به اجرا نیز همینگونه است و باید همانطور که پیش‌تر گفتم از خودگذشتی‌های بسیاری برای اثبات این علاقه داشت. پس از اثبات علاقه، اگر فرد از اعماق وجود خود به این عشق و علاقه معتقد باشد و برای آن بجنگد قطعا به آن خواهد رسید، در این مسیر نیز باید از افرادی که پیش از ما در این مسیر قدم نهاده‌اند مشورت و کمک گرفت تا مسیر هموار تر شود.

او ادامه داد: مجری‌گری فعالیت جذابی است و برخلاف بازیگری، از تعداد افراد متخصص بسیاری برخوردار نیست. تعداد مجریان متخصص و خوب شاید به تعداد انگشتان یک دست باشد. از جمله جذابیت‌های مجری‌گری برای من این است که بتوانم خودم باشم و انسانی مصنوعی با ظاهری متفاوت که حتی خودم نیز اورا نمی‌شناسم را شکل ندهم، چراکه اگر من خودم را نشناسم دیگران نیز مرا باور نخواهند کرد.

این مجری صدا و سیما در پایان اظهار کرد: مردم تمایل دارند تا فردی را در قاب رسانه خود ببینند که همانند خودشان است و از آن‌ها فاصله نگیرد. من اگر امروز این کار را کنار بگذارم یا در این مسیر پیشرفتی داشته باشم باید رفتارم یکسان باشد و خاکی باشم، این موضوع علاقه من را به مجری گری افزایش می‌دهد و دلیلی است تا من بتوانم جذابیت‌های یک اجرا را احساس کنم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مجری تلویزیون مجری گری یک اجرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۸۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ستاد تحقق‌ شعار سال در استان همدان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان از تشکیل ستاد تحقق بخشی شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم در استان همدان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سید مجتبی حسینی امروز در نخستین جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی دستگاه‌های اقتصادی استان همدان در سال جدید، اظهار‌ داشت: روز گذشته نامه‌ای به تمامی دستگاه‌های اقتصادی استان ارسال و در یک بازه زمانی 12 روزه یعنی تا 20 فروردین‌ماه به روسای 35 دستگاه اجرایی و نهاد موثر در حوزه اقتصاد استان فرصتی داده شده تا پیشنهادات و برنامه خود را برای تحقق بخشی به شعار سال و تعریف سرفصل‌های جدید کاری خود با رویکرد خلاقانه و نوآورانه را ارائه کنند.

وی افزود: مصمم هستیم توجه به شعار سال تنها به صدور بخشنامه و برپایی جلسات منتهی نشود، بلکه با تدوین برنامه عملیاتی و پروژه محور بطور دقیق با تکیه بر ظرفیت‌های استان در بخش های مختلف، تبیین، برنامه‌ریزی و انجام اقدامات لازم در جهت جهش تولید با مشارکت مردم را تحقق بخشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی اقتصادی استان ملزم هستند، همچنین تا پایان روز بیستم فروردین ماه خلاصه عملکرد فعالیت‌های خود در سال گذشته را به معاونت اقتصادی استانداری ارسال کنند، بیان کرد: در سال گذشته برنامه و امور مختلفی با توجه به فرمان سال در راستای رشد تولید و مهار تورم برنامه ریزی و گام‌های موثری از جمله احیای 235 واحد تولیدی راکد و رشد تحقق تعهد اشتغال استان برداشته شد که در سال جدید هم باید راهبردهای قبلی پیگیری و منجر به نتایج مطلوب تری شود.

حسینی ادامه داد: در سال جدید از روزهای ابتدایی با توجه به تعیین شعار سال از سوی رهبر عزیز انقلاب امام خامنه ای(حفظه الله)، به دستور استاندار محترم، سیاست‌هایی در مسیر رشد اقتصادی استان و تحقق شعار سال مشخص شده و نخستین برنامه‌ها نیز با محوریت جهش تولید با افزایش مشارکت مردم در نقش ذینفعان اصلی اقتصاد در دستور کار قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان همچنین از تحلیل، طراحی و ایجاد بانک اطلاعاتی جامع اقتصاد استان همدان خبر داد و افزود: لازم است برای تصمیم سازی صحیح بر مبنای آمار و داده کاوی، توسعه اقتصادی استان و ایجاد اشتغال بهتر در استان بانک جامع اطلاعاتی تهیه گردد که به منظور معرفی ظرفیت‌های اقتصادی قابل واگذاری به مردم نیز می‌تواند استفاده شود.

حسینی با بیان اینکه نحوه آگاهی رسانی و فرهنگ‌سازی مشارکت مردم در بخش اقتصادی استان باید در دستور کار ادارات قرار گیرد، بیان کرد: موضوعات به نحوی دنبال شود که مشارکت مردم در اقتصاد با اقناع سازی و شفافیت کامل دنبال شود که با اطمینان خاطر استقبال گردد و با آموزش و فرهنگ‌سازی به سمتی حرکت کنیم که بتوانیم رشد اقتصادی پویا و مولد را با کمک مردم در استان همدان شاهد باشیم.

وی خطاب به مدیران اقتصادی استان خواستار توجه جدی به تکریم ارباب رجوع و کاهش نارضایتی‌های مردم در پیگیری مشکلات خود در سازمانها شد و تاکید کرد: بدرفتاری و ایجاد اختلال در کسب‌و‌کار مردم از سوی لایه‌های پایینی سازمان‌های اجرایی اقتصادی استان را به هیچ وجه نخواهم پذیرفت بنابراین از مدیران تقاضا داریم هرجا که به هر دلیلی کارشناسانی در ادارت انگیزه برای فعالیت ندارند را با تکریم و حفظ احترام جایگزین کنند. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان به تعریف 35 پروژه‌ اختصاصی برای 35 دستگاه‌ دولتی و نهاد اجرایی در حوزه اقتصادی استان اشاره کرد و گفت: برای هر دستگاه اجرایی باتوجه به وظیفه سازمانی که بر عهده دارد یک پروژه عملیاتی در راستای تحقق بخشی شعار سال در نظر گرفته شده است که به‌زودی و به تفکیک برای جلوگیری از موازی کارها به مدیران مربوطه ابلاغ خواهد شد.

وی عنوان کرد: فعالیت و عملکرد ادارات و دستگاه‌های اجرایی حوزه اقتصاد استان به صورت مستمر و دوره‌ای بررسی و ارزیابی خواهد شد تا با عارضه یابی موانع و مرتفع نمودن مشکلات بتوانیم نتایج مفیدی را به دست آوریم.

حسینی به تقویت گفتمان‌سازی در بخش‌های مختلف اقتصادی استان اشاره کرد و گفت: با افرادی که خواسته یا ناخواسته سبب شوند چرخدنده به حرکت درآمده اقتصاد استان معطل باقی بماند برخورد جدی خواهد شد و انتظار داریم تمام بدنه تیم اقتصادی استان بصورت یکپارچه و منسجم پاشنه کشیده وارد میدان شوند تا جهش تولید را با مشارکت مردم فهیم استان همدان در پایان سال به طور محسوس و ملموسی شاهد باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشکیل ستاد تحقق‌ شعار سال در استان همدان
  • آبگیری تعداد زیادی از پروژه های اجرا شده آبخیزداری در حوزه های آبخیزدر سطح استان سمنان
  • کاهش نرخ بیکاری در شهرستان گلپایگان
  • عقب‌گرد بزرگ جبلی به گذشته؛ سلبریتی گریزی جوابگو نبود همه سلبریتی‌ها مجری شدند!
  • امام حسن در جنگ با ایران شرکت نکرد / اگر امام حسن صلح نمی‌کرد، معاویه یوم‌المرحمه‌ی دوم را اجرا می‌کرد!
  • جنگ، جنگ رسانه‌ای است؛ هرکس رسانه‌ی قوی‌تر داشته باشد، موفّق‌تر است | حافظه‌ی ادبی مردم ما ضعیف است | مجری تلویزیون هم شعر را غلط میخواند
  • ابراز علاقه شدید مردم ترکمنستان به این ستاره تیم ملی ایران
  • موزه ملی ملک میزبان علاقه‌مندان در برنامه «شب در موزه»
  • تبیین مبانی شعار سال برای مدیران دستگاه های اجرایی استان
  • بورل: اتحادیه اروپا بر اساس منافع خود از کی‌یف حمایت می‌کند نه علاقه به مردم اوکراین