Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@03:48:24 GMT

مجوز پروازهای ترکیه بالاخره صادر شد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۸۸۶۹

مجوز پروازهای ترکیه بالاخره صادر شد

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: طبق پیگیری‌های سازمان هواپیمایی کشوری و مذاکراتی که بین ایران و ترکیه صورت گرفته است، از اول مهرماه پروازهای تهران-استانبول توسط شرکت‌های هواپیمایی ایرانی برقرار می‌شود.

به گزارش ایمنا مقصود اسعدی سامانی گفت: وزیر حمل و نقل ترکیه امروز در دیدار با سفیر ایران گفته بود که به زودی پروازهای عادی تجاری بین دو کشور با رعایت تدابیر بهداشتی از سر گرفته می‌شود؛ در دیدار امروز محمد ‏فرازمند سفیر کشورمان در ترکیه با عادل کارا اسماعیل اوغلو وزیر حمل و نقل ترکیه راهکارهای افزایش ظرفیت حمل نقل زمینی، ریلی و هوایی بین دو کشور بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: طبق مذاکراتی که بین طرف ایرانی و طرف ترکیه‌ای صورت گرفته است، مقرر شد از ابتدای مهرماه (۲۲ سپتامبر ۲۰۲۰) توسط شرکت‌های هواپیمایی ایرانی پرواز تهران-استانبول برقرار شود.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی ادامه داد: در حال حاضر این پرواز از اول مهر توسط ماهان انجام می‌شود، اما شرکت‌های هواپیمایی دیگر هم می‌توانند با ارائه تقاضا نسبت به برقراری مجدد پرواز تهران-استانبول اقدام کنند.

اسعدی سامانی گفت: برقراری مجدد این پروازها نتیجه مذاکرات طرف ایرانی و ترکیه‌ای و پیگیری‌های سازمان هواپیمایی کشوری است.

وی تأکید کرد: به همراه داشتن جواب آزمایش منفی کرونا از آزمایشگاه مورد تایید وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مربوط به حداکثر ۷۲ ساعت قبل از پرواز ضرورت دارد.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی اضافه کرد: افزایش روزهای پرواز در تاریخ‌های بعدی اعلام می‌شود.

منبع: فارس

کد خبر 445141

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ترکیه پرواز ترکیه هوایی ترکیه هواپیما هواپیمای مسافربری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شرکت های هواپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۸۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،برای اطلاع از تاخیر یا تغییر برنامه پروازی شیراز به سایت فرودگاه به نشانی https://shiraz.airport.ir مراجعه کنید.

ورودی پروازهای داخلی:

خروجی پروازهای داخلی:

ورودی پروازهای خارجی:

خروجی پروازهای خارجی:

 

دیگر خبرها

  • یک فروند بوئینگ ۷۳۷ برای پروازهای داخلی به ناوگان هما اضافه شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • ۹۰ هزار ایرانی در مراسم حج امسال شرکت خواهند کرد
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • مقصد پروازهای ایرانی کدام فرودگاه استانبول است؟
  • برقراری پروازهای عسلویه اراک عسلویه از اول ازدیبهشت
  • واسطه‌های فروش بلیت هواپیما در شرکت هواپیمایی ایران حذف شده‌اند
  • مجوز قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه هنوز صادر نشده است
  • آغاز اعزام ایرانی‌ها به عمره پس از ۹ سال