Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر آموزش و پرورش از توزیع ۱۰۰۰ میلیارد برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام آموزش‌ و پرورش خبرداد.

مهراله رخشانی‌مهر در سفر به استان مازندران پیش از ظهر امروز با حضور در شهرستان‌های سوادکوه، قائم‌شهر، جویبار و سیمرغ از پروژه های درحال ساخت و نیز مدارس در حال بازسازی این شهرستان‌ها بازدید کرد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در بازدید از مدرسه آیت‌الله خامنه‌ای شهر پل سفید که در مجاورت حریم رودخانه ساخته شده و از سال ۷۴ تاکنون علی‌رغم تکمیل پروژه بدون استفاده مانده است، پیشنهاد داد باتوجه به اینکه زمین توسط خیر به منظور ساخت مدرسه اهداشده ضمن جلب موافقت و رضایت وی این فضا تغییر کاربری داده شود تا به نحو مناسبی مورد استفاده قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر آموزش و پرورش همچنین از هنرستان پسرانه امام حسین (ع) که در فهرست مدارس تخریبی قرار دارد و دبیرستان الزهرا (س) سوادکوه که در سیل سال ۹۷ دچار خسارت فراوانی شد، بازید و دستورات لازم را به منظور بازسازی  کامل این فضاهای آموزشی صادر کرد.

رخشانی‌مهر در ادامه به قائمشهر رفت و ضمن بررسی وضعیت فضاهای آموزشی این شهرستان، بر تامین اعتبار دو مدرسه‌ی نیمه تمام ۶ کلاسه بریجانی و ۱۲ کلاسه عاشورا در این شهرستان تاکید داشت که اقدام لازم به این منظور به عمل آید.

رئیس سازمان نوسازی مدارس به ۴۰ هزار کلاس درس نیمه‌تمام در سطح کشور اشاره کرد و گفت: تا پایان سال جاری، ۱۴ هزار از این تعداد کلاس درس، تحویل داده می‌شود که ۸ هزار آن مهرماه و مابقی در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

رخشانی‌مهر پس از بازید از پروژه های درحال ساخت گفت: «پروژه‌هایی که از آن‌ها بازدید کردیم، بین ۳۰ تا ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشتند و باید برای تکمیل آن‌ها برنامه‌ریزی شود، بخصوص پروژه‌هایی که خیر سهم خود را در ساخت آن به اتمام رسانده است.»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، مدرسه شش کلاسه شهدای سیمرغ آخرین پروژه‌ای بود که رییس سازمان نوسازی کشور تا پیش از ظهر از آن بازدید کرد.

رخشانی‌مهر در پایان سفر یک روزه‌اش به مازندران و بازدید از پروژه‌های نیمه‌تمام و در حال ساخت این استان، در شورای آموزش‌وپرورش شهرستان بابل گفت: ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام آموزش‌ و پرورش بین استان‌ها توزیع شد و ۸۰۰ میلیارد دیگر باید تخصیص یابد. اعتبارات سازمان نوسازی از سال ۹۶ تاکنون رشد قابل توجهی داشته است و از رقم ۴۸۰ میلیارد تومان در سال ۹۶ به بیش از ۶ هزار میلیارد تومان در سال جاری رسیده است.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور تأکید کرد که تمرکز دولت و سازمان نوسازی مدارس در سال جاری بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمامی بوده که خیریندر ساخت آن مشارکت داشته‌اند.

/ایسنا 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: تکمیل پروژه های نیمه تمام سازمان نوسازی برای تکمیل رخشانی مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۸۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل ۱۵۰۰واحد نیمه‌تمام صنایع تبدیلی اولویت وزارت جهاد کشاورزی

به گزارش قدس آنلاین، مجید اسدالهی در خصوص تکمیل واحدهای نیمه‌تمام صنایع تبدیلی و غذایی بخش کشاورزی، افزود: بالغ بر ۱۵۰۰ واحد صنایع تبدیلی و غذایی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد چشم انتظار حمایت و تخصیص اعتبارات لازم جهت تکمیل و ورود به فرآیند فرآوری محصولات کشاورزی است.

وی اظهار داشت: برای تکمیل این واحدها اعتباری بالغ بر ۳۷ همت مورد نیاز است که با تخصیص این حجم از اعتبار در قالب تسهیلات بالغ بر ۱۴ میلیون تن بر ظرفیت جذب ماده خام و فرآوری محصولات در بخش کشاورزی افزوده می‌شود که کمک شایانی به کاهش ضایعات در این بخش شده و محصولات تولیدی با ارزش افزوده بسیار مناسبی و ماندگاری بالا وارد بازار مصرف خواهد شد.

معاون صنایع تبدیلی وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: با تکمیل و شروع به کار واحدهای صنایع تبدیلی و غذایی ذکر شده امکان اشتغال‌زایی بالغ بر ۲۶ هزار نفر در این کارخانه‌ها ایجاد می‌شود.

اسدالهی درباره صادرات مواد غذایی در زمان تولید حداکثری محصولات کشاورزی گفت: صادرات می‌تواند کمک موثری به تولیدکنندگان انواع محصولات کشاورزی باشد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • تکمیل ۱۵۰۰واحد نیمه‌تمام صنایع تبدیلی اولویت وزارت جهاد کشاورزی
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان در طرح‌های آموزشی بوشهر
  • اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد
  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل