Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@20:02:34 GMT

مروری بر آثار پوران درخشنده در جشنواره «داکا»

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۸۹۳۵

مروری بر آثار پوران درخشنده در جشنواره «داکا»

نوزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «داکا» به مرور و بررسی آثار پوران درخشنده کارگردان ایرانی می‌پردازد.

به گزارش ایسنا، در این برنامه که با حضور این کارگردان، فیلمنامه‌نویس، تهیه‌کننده  ایرانی همراه خواهد بود، تعدادی از فیلم‌های این سینماگر از جمله «زیر سقف دودی»، «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند»، «کودکان ابدی» و«رؤیای خیس» به نمایش درمی آید و بعد از نمایش این آثار سینمایی جلسات پرسش و پاسخ نیز در برنامه این رویداد سینمایی گنجانده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوران درخشنده در روزهای حضور در نوزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «داکا»، مستر کلاس و ورک‌شاپ تخصصی سینمایی نیز برگزار می‌کند.

مسئولان برگزارکننده این رویداد سینمایی در حال ایجاد مقدمات لازم برای نخستین دوره ترکیبی این جشنواره شامل نمایش‌های مجازی و حضوری آثار شرکت کننده در جشنواره هستند. 

نوزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «داکا» به همت انجمن «فیلم رنگین کمان» و با نمایش ۲۰۰ فیلم از کارگردانان ۶۰ کشور جهان در بخش‌های
مختلف رقابتی و غیررقابتی از جمله بخش رقابتی فیلم‌های آسیایی، بخش سینمای جهان، بخش مرور آثار، پانورامای بنگلادش، فیلم‌های
کودکان، بخش فیلمسازان زن، فیلم‌های کوتاه و مستقل و همچنین بخش فیلم‌های معنوی برگزار خواهد شد. 

این رویداد سینمایی ۲۷ دی  تا ۵ بهمن ماه (۱۶ تا ۲۴ ژانویه سال ۲۰۲۱) به صورت فیزیکی و آنلاین در مراکز سینمایی «آلینس فرانسس، ستار سینه‌پلاس، آکادمی شیلپاکالا، کتابخانه عمومی و نیز سالن اجتماعات موزه ملی هنر داکا در کشور بنگلادش برپا خواهد شد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پوران درخشنده جشنواره فیلم داکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۸۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی با ۵ فیلم‌نامه

شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی در جلسه اخیر با ۵ فیلم‌نامه موافقت کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم، فیلم‌نامه‌های: «زیبا صدایم کن» به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی، کارگردانی سید رسول صدر عاملی و نویسندگی آرش صادق بیگی‏ و میلاد و محمدرضا صدر عاملی، «مومو» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علی اکبر ثقفی و نویسندگی علی اکبر ثقفی‏‏ و شراره سروش، «یک عشق زیبا» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی قاسم فهیم خواه، «خاتی» به تهیه‌کنندگی محمد کمالی پور، کارگردانی و نویسندگی فریدون نجفی و «برای رعنا» به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته و کارگردانی و نویسندگی ایمان آقامحمدحسین یزدی، موافقت شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام اجرای عمومی آثار چهاردهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی 
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • قدرت روشنگری آثار هنری علیه اسرائیل
  • راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • مروری بر آثار و زندگی شاعر بلند آواز بوشهر
  • یادگارهای آیینی محوطه‌های باستانی اردبیل به نمایش گذاشته می‌شود
  • موافقت شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی با ۵ فیلم‌نامه
  • پوران درخشنده و پرویش نظریه در میان داوران جشنواره ملی فیلم اقوام
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • نماینده شهرستان‌ها در پایتخت هستیم/بعد از اجرا نمایش همراهتان است