Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی با بیان اینکه استفاده از بخاری غیراستاندارد در مدارس استان ممنوع است گفت: تا قبل از فصل سرما تمامی مدارس خراسان جنوبی به سیستم گرمایشی ایمن مجهز می‌شوند. - اخبار استانها -

محمود چاوشان در گفتگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند، اظهار داشت: استفاده از بخاری غیراستاندارد در مدارس ممنوع است و در صورت مشاهده  مدیر مدرسه باید پاسخگو باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی با بیان اینکه امسال تمامی کلاس‌های درس خراسان جنوبی به سیستم گرمایشی ایمن متصل می‌شوند افزود: سال 98 در بحث اتصال مدارس خراسان جنوبی به سیستم گرمایشی اتفاق خوبی رقم خورد.

7 میلیارد ریال برای استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس کردستان اختصاص یافتاختصاص هزار میلیارد تومان برای نوسازی سیستم گرمایشی مدارس و تجهیز هنرستان‌ها101 پروژه مدارس استان مرکزی نیمه‌کاره شده‌اند / استاندارد‌سازی سیستم گرمایشی 5474 کلاس

وی از اتصال یک هزار و 283 کلاس درس به سیستم گرمایش ایمن خبر داد وگفت: حدود یک هزار و 100 کلاس درس باقیمانده است هرچند از این تعداد 260 کلاس درس نیز به سیستم گرمایشی متصل شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی بیان کرد: تلاش می‌شود کلاس‌های درس باقی مانده تا قبل از فصل سرما به سیستم ایمنی مجهز متصل شود.

چاوشان افزود: سرانه فضای آموزشی استان به ازای هر دانش آموز بر حسب مترمربع 7.23 است و میانگین کشوری با رقم 5.20 مترمربع است که  تا استاندارد سرانه کشوری با 8.30 مترمربع به ازای هر دانش آموز فاصله زیادی داریم.

انتهای پیام/254/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدارس خراسان جنوبی سیستم گرمایشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۸۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رژه نیروهای مسلح خراسان جنوبی

همزمان با ۲۹ فرودین مراسم رژه نیرو‌های مسلح مستقر در خراسان جنوبی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، مردم و تنی چند از مسئولان استانی در بیرجند برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • هزینه اضافی به بنگاه ممنوع؛ هزینه عقد قراردادهای اجاره بین مالک و مستاجر به صفر رسید
  • هزینه اضافی به بنگاه ممنوع؛ با سامانه خودنویس هزینه عقد قراردادهای اجاره بین مالک و مستاجر به صفر می‌رسد
  • رویکرد نوسازی مدارس تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • کسری ۳۳۱ هزار متر مربعی فضای آموزشی در کردستان
  • رژه اقتدار نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی در روز ارتش
  • تحویل ۴۵۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان
  • لطافت باران در خراسان جنوبی
  • برگزاری رژه نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی
  • برگزاری رژه نیروهای مسلح خراسان جنوبی
  • برگزاری کلاس آموزشی بهداشت و پرورش کرم ابریشم در نیشابور