Web Analytics Made Easy - Statcounter

طاهری در نشست مشترک با ائمه جماعات و روحانیون شهر فردوسیه شهرستان شهریار گفت: ائمه جماعات و روحانیون نقش مهمی در فرهنگ سازی جامعه دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛  شهرستان شهریار با ائمه جماعات و روحانیون شهر فردوسیه دیدار و گفتگو کرد و  در خصوص موضوعات و مسائل مرتبط با امور مساجد و اماکن مذهبی و معضلات فرهنگی و حل و رفع مشکلات، تبادل نظر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این نشست ضمن قدردانی از ائمه جماعات و روحاینونی که در راستای اشاعه فرهنگ اسلامی و ایرانی تلاش کرده و قدم برمیدارند گفت: نقش روحانیون در فرهنگ سازی جامعه را نمی توان نادیده گرفت و امروز به جهت وجود ویروس کرونا که بسیاری از عادات و رفتار ها را تحت تاثیر قرار داده است، روحانیون بیش از پیش می توانند در اشاعه سبک جدید زندگی تاثیرگذار باشند.

طاهری همچنین از روحانیون و نقش مثبت آنها در برگزاری عزاداری ها در ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) قدردانی کرد و گفت: با توجه به نزدیک شدن به هفته بزرگداشت دفاع مقدس بر ماست که به شایستگی یاد و خاطره این عزیزان را زنده نگه داشته  و با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی در گرامیداشت این ایام از هیچ کوششی دریغ نورزیم.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرستان شهریار شهر فردوسیه ائمه جماعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۹۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی شهرداری با سرکنسولگری چین در بندرعباس


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، مهدی نوبانی افزود: این نشست برای تبادل اطلاعات و تجربیات در زمینه‌های خدمات شهری، فرهنگی و عمرانی برگزار شد.
سرکنسولگری چین در بندرعباس نیز گفت: سرکنسولگری چین در بندرعباس نخستین کنسولگری چین در ایران است که با هدف شناسایی ظرفیت‌های استان هرمزگان راه اندازی شده است.
مصیب نظری رئیس شورای شهر بندرعباس نیز گفت: به دنبال گسترش روابط خواهرخواندگی شهر بندرعباس با کشور‌های چین و قزاقستان هستیم.

بیشتربخوانید:تجلیل از برگزیدگان جشنواره فیلم ۱۰۵ ثانیه در بندرعباس
در پایان این مراسم با سفره افطاری از میهمانان پذیرایی شد.

دیگر خبرها

  • روحانیون و ائمه جماعات ورامین با آیت الله محمودی نماینده ولی فقیه دیدار کردند
  • برگزاری نشست هم‌ اندیشی دستگاه‌ های فرهنگی به مناسبت گرامیداشت دهه پایانی ماه مبارک رمضان
  • اهداء خون جمعی از کارکنان آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد
  • پذیرایی از مومنان در ماه میهمانی خدا
  • قدردانی رئیس جمهور از برگزاری جشن امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی
  • نشست هم اندیشی شهرداری با سرکنسولگری چین در بندرعباس
  • قدردانی رئیس جمهور از برگزاری جشن امام حسنی‌ها
  • اجرای طرح ساماندهی مساجد و بکارگیری ائمه جماعات در محلات
  • امیدآفرینی به نسل جوان از رسالت‌های ائمه جماعات است
  • روحانیان و ائمه‌جمعه اهل‌سنت آذربایجان‌غربی جنایات اخیر رژیم‌صهیونیستی را محکوم کردند