Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@02:36:35 GMT

اعطای ۸۷ میلیون تومان وام به بازنشستگان همدان

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۹۰۷۷

اعطای ۸۷ میلیون تومان وام به بازنشستگان همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، روح الله افشار ظهر امروز در ششمین جلسه مشترک روسای کانون‌های بازنشستگی همدان با بیان اینکه صندوق بازنشستگی استان ۳۶ هزار بازنشسته دارد اظهار کرد:  ۵۴ دستگاه اجرایی استان دارای بازنشسته کشوری هستند و ۱۱۰ دستگاه اجرایی شاغل هستند که کسورات پرداخت می‌کنند.

وی با بیان اینکه ۲۴ هزار نفر شاغل کسور پرداخت استانداری هستند که جمعا حدود ۶۰ هزار نفر از کارمندان دستگاه‌های دولتی مشترک صندوق بازنشسته کشوری در همدان هستند گفت: میانگین حقوق پرداختی بازنشستگان سه میلیون و ۶۸۶ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل صندوق بازنشستگی استان همدان به کمترین حقوق افرادی که ۳۰ سال خدمت داشتند اشاره کرد و آن را ۲ میلیون ۸۰۰ هزار تومان عنوان کرد و افزود: هیات علمی و قضات بالاترین حقوق بازنشستگی را دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش ۶۴ درصد و وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی ۱۴ درصد بازنشستگان را تشکیل می‌دهند خاطرنشان کرد: مابقی به سایر دستگاه‌های اجرایی استان تعلق می‌گیرد.

افشار با اشاره به اینکه دولت در حد توان توانست در نیمه نخست امسال خدماتی را ارائه دهد که قدرت خرید بازنشستگان را افزایش دهد از جمله طرح یاری شامل خرید از فروشگاه رفاه به مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در دو مرحله در فروردین و مرداد ماه عنوان کرد: پرداخت وام ضروری از دیگر اقدامات بوده است.

وی با بیان اینکه از سال ۹۸ تاکنون ۸۷ میلیون تومان وام با کارمزد چهار درصد پرداخت کردیم که در نوع خود بی‌نظیر بوده است تصریح کرد: امسال وام ۷ میلیونی به ۱۰ میلیون افزایش پیدا کرد و همچنین بازنشستگان توانستند یک میلیون تومان از سهام ATF استفاده کنند.

مدیرکل صندوق بازنشستگی استان همدان با تاکید به اینکه عملکرد خانه امید بازنشستگان مایه روسفیدی استان است گفت: همدان بهترین خانه امید در سطح کشور را دارد.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: همدان وام بازنشستگان صندوق بازنشستگی روح الله افشار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۹۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی + عکس

به گزارش همشهری آنلاین، سید ابراهیم رئیسی که بعد از ظهر امروز سه‌شنبه به وقت محلی در ادامه برنامه‌های دومین روز سفر به پاکستان به شهر کراچی مرکز ایالت سند سفر کرده است، در حضور «محمد کامران ‌خان تسوری» استاندار و «سید مراد علیشاه» سروزیر ایالت پنجاب، جمعی از نمایندگان مجلس ایالتی و مقامات محلی و تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه کراچی، مدرک دکترای افتخاری این دانشگاه را از پرفسور «خالد عراقی» رئیس این دانشگاه دریافت کرد.

پرفسور عراقی در این مراسم تصریح کرد: این مدرک دکترای افتخاری نظر به سوابق تحصیلی و مدارج علمی رئیس جمهور در زمینه فقه و حقوق و نیز سابقه فعالیت طولانی دکتر رئیسی در حوزه قضایی به ایشان اعطا می‌شود.

دانشگاه کراچی به عنوان بزرگترین دانشگاه پاکستان قدمتی ۷۳ ساله دارد و یکی از مهمترین و معتبرترین دانشگاه‌های منطقه است که دانشجویان ایرانی زیادی نیز در آن مشغول تحصیل هستند.

کد خبر 846789 برچسب‌ها ایران و پاکستان خبر ویژه سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • اعطای مدرک دکترای افتخاری به رئیسی در کراچی
  • اعطای دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی + عکس
  • اعطای دکترای افتخاری به رییسی
  • واریزی ۴ میلیونی برای این دسته از بازنشستگان
  • اعطای وام ضروری به بازنشستگان + شرایط پرداخت
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان
  • سن بازنشستگی به ۴۰ رسید + شرایط
  • خبر مدیرعامل تامین اجتماعی درباره سن بازنشستگی
  • تمدید ثبت نام بیمه بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تا 31 اردیبهشت
  • خبر مهم درباره نرخ جایگزینی حقوق بازنشستگان