Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاسی فردا: محمود احمدی‌نژاد بازهم خبرساز شد؛ این‌بار با مصاحبه‌ای با «رادیو فردا» که یک شبکه معاند و ضد نظام است. احمدی‌نژاد که در سال‌های اخیر سعی کرده با ساختارشکنی مورد توجه بخش‌هایی از جامعه قرار گیرد در گفت‌وگوی اخیرش هم سخنانی خارج از عرف سیاسی موجود بر زبان رانده و اسباب انتقاد‌های بسیاری را فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصر ایمانی، تحلیل‌گر مسائل سیاسی درباره این‌که چرا در پی کنش‌های ساختارشکنانه احمدی‌نژاد با او برخورد جدی نمی‌شود، به «فردا» گفت: «برداشت من این است که مسئولان کشور در رده‌های مختلف تلاش می‌کنند که شئون رؤسای جمهور گذشته را بیش از دیگران رعایت کنند و سعی می‌کنند قدری با تسامح با آنها رفتار کنند زیرا به هر حال زمانی رأی اکثریت مردم را از آنِ خود کرده‌اند و مدتی به‌عنوان فرد دوم کشور فعالیت کرده‌اند؛ بنابراین مسئولان با آنها با دیده اغماض مواجه می‌شوند و این موضوع صرفاً مربوط به آقای احمدی‌نژاد نیست، بلکه حتی برای آقای خاتمی هم چنین رفتار شده است؛ از طرفی شاید هم با آقای احمدی‌‌نژاد برخورد شود و فعلاً زود است که قضاوت کنیم زیرا هنوز زمان زیادی از مصاحبه او با یک رسانه ضدانقلاب نگذشته است و شاید دستگاه قضا با او برخورد کند یا  حتی ممکن است که شورای عالی امنیت ملی به او تذکری بدهد.»

او درباره هدفی که احمدی‌نژاد در پی گفت‌وگوهای اخیرش دنبال می‌کند، تصریح کرد: «او می‌خواهد خود را مطرح کند؛ همیشه دنبال این موضوع بوده است. می‌خواهد با حرف‌های دهان‌پرکن توجه عمومی را جلب کند و همچنان خود را در صحنه نگاه دارد که برای تحقق چنین امری برای مثال در پی درگذشت یک بستکبالیست آمریکایی پیام می‌دهد یا به دبیرکل سازمان ملل و ولیعهد عربستان نامه‌ می‌نویسید. او می‌خواهد با چنین کارهای متفاوتی، خود را دوباره بر سر زبان‌ها بیندازد.»

این فعال سیاسی در پاسخ به این پرسش که آیا احمدی‌نژاد می‌خواهد نقش اپوزیسیون جمهوری اسلامی را ایفا کند و اگر در پی چنین امری است قابلیت آن را دارد، گفت: «او چنین قابلیتی را ندارد و صرفاً می‌خواهد توجه افکار عمومی را جلب کند. او با تحریک احساسات عامه سعی می‌کند که فرودستان را همراه خود کند؛ سیاستی که در دو دولتش هم دنبال می‌کرد که در نهایت به دوقطبی‌شدن جامعه منجر شد و شاهد عوام و خواص بودیم که سیاست کاملاً نادرستی بود. واقعیت این است که آقای احمدی‌نژاد می‌خواهد لیدر فرودستان جامعه باشد».

منبع: فردا

کلیدواژه: ناصر ایمانی محمود احمدی نژاد احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۹۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاظم صدیقی برکنار شد؟ /جزئیات ادعای مشاور سابق احمدی نژاد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عبدالرضا داوری، مشاور سابق احمدی‌نژاد در توئیتر نوشت: یک منبع آگاه خبر داد: کاظم صدیقی دیگر خطیب جمعه تهران نخواهد بود.

۲۱۱۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888156

دیگر خبرها

  • تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ قابلیت اجرایی ندارد / مصوبه دولت اصلاح شود
  • پشت‌پرده رأی لحظه آخری احمدی نژاد در انتخابات
  • تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ قابلیت اجرایی ندارد/ مصوبه دولت اصلاح شود
  • دیدار اسماعیل هنیه با دبیر شورای عالی امنیت ملی
  • اسماعیل هنیه با دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان دیدار کرد
  • دیدار اسماعیل هنیه با دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان
  •  اسماعیل هنیه با دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار کرد
  • اولویت‌های جامعه کارگری در سال ۱۴۰۳
  • رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به تهران می‌آید
  • کاظم صدیقی برکنار شد؟ /جزئیات ادعای مشاور سابق احمدی نژاد