Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد از تعطیلی ۲ شرکت مسافری استان بعلت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

محمد حسین نصیری راد شنبه ۲۹ شهریورماه در نشست ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با کرونای استان افزود: برای پیشگیری از کروناویروس و رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقداماتی انجام داده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: شرکت های مسافری و باری و رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستگاه‌های ضدعفونی کننده ملزم شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ۲۰۰۰ماسک بین رانندگان تاکسی زرد سواری برون شهری استان توزیع کرده ایم.

نصیری راد تصریح کرد: فروش بلیط اتوبوس و صدور بارنامه از مرداد ماه الکترونیکی شده است.

وی ادامه داد: ۲ شرکت مسافری استان بعلت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی از سوی پرسنل‌شان به کمیسیون ماده ۱۱ و ۱۲ احضار و به مدت یک ماه پلمب و تعطیل شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون یک راننده تاکسی زرد برون شهری به کرونا مبتلا شده که در حال بهبود یافتن است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی كهگيلويه و بويراحمد راهداری و حمل ونقل جاده ای کروناویروس کهگیلویه و بویراحمد پروتکل های بهداشتی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۹۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

به گزارش خبرنگار مهر، طی حکمی از سوی رئیس کل دیوان محاسبات کشور، «سید ایوب صدر پور» به عنوان سرپرست جدید دیوان محاسبات استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

پیش از این «اسماعیل کیهان» این مسئولیت را بر عهده داشت، که بازنشسته شدند.

صدر پور پیش از این مسئولیت معاونت فنی و حسابرسی امور اقتصادی و زیربنایی دیوان محاسبات استان را برعهده داشت.

کد خبر 6087736

دیگر خبرها

  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • لغو سفارش ساخت قطارهای مسافری به CRRC چین
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • افزایش تعداد جایگاه پمپ بنزین در کهیگلویه و بویراحمد
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد