Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-19@16:58:53 GMT

آخرین اعلام تلفات انسانی انفجار بیروت

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۹۱۹۳

به گزارش جام نیوز به نقل از العالم، مدیر روابط عمومی فرماندهی ارتش لبنان در سخنانی اعلام کرد: پرونده مفقودان انفجار مهیب بندر «بیروت» هنوز بسته نشده است.

به نقل از العهد، «الیاس عاد» مدیر روابط عمومی فرماندهی ارتش لبنان توضیحاتی را در خصوص آخرین تحولات مربوط به انفجار مهیب بندر بیروت ارائه کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: پرونده مفقودان انفجار بندر بیروت هنوز بسته نشده است و تا زمان یافتن آخرین مفقودی نیز بسته نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی فرماندهی ارتش لبنان افزود: در حال حاضر ۹ نفر در پی انفجار بندر بیروت مفقود هستند که تلاش‌ها برای پیدا کردن آنها ادامه دارد.

الیاس عاد همچنین اظهار داشت: طی ۱۵ روز گذشته ۲۵۰ کمیته متشکل از ۱۵۰۰ افسر و مهندس به بررسی مناطق آسیب دیده در پی انفجار مهیب بیروت پرداختند.

طبق آخرین اعلام وزارت بهداشت لبنان، به دنبال انفجار مهیب بیروت بیش از ۱۹۰ نفر کشته و حدود ۷ هزار نفر نیز به شدت زخمی شدند.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: بندر بیروت مفقودان ارتش لبنان انفجار انفجار مهیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۹۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای انفجار در پایگاه هوایی میرون اسرائیل

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، رسانه‌های اسرائیلی، لحظاتی پیش از شنیده شدن صدای انفجار در پایگاه هوایی میرون واقع در کوه‌های الجرمق در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

بیشتربخوانید: واکنش صهیونیست‌ها به اظهارات علی کریمی درباره پاسخ ایران به اسرائیل

عصر دیروز سه‌شنبه نیز این پایگاه هوایی آماج موشک‌های حزب‌الله لبنان قرار گرفته بود و شبکه‌های اجتماعی تصاویری از هدف قرار گرفتن این پایگاه مهم و راهبردی اسرائیل منتشر کرده بودند.

لحظاتی پس از انتشار این خبر، حزب‌الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمایت از مردم غزه و مقاومت آنها، با موشک‌ هدایت‌شونده، واحد کنترل هوایی پایگاه مرون را هدف قرار داده و موفق شده است تجهیزات آن را کاملا منهدم کند.

این پایگاه راهبردی هوایی رژیم صهیونیستی تاکنون بارها آماج موشک‌های مقاومت لبنان قرار گرفته است و متحمل خسارات متعددی شده است.

این پایگاه رژیم صهیونیستی پیش از این نیز بارها هدف حملات موشکی و پهپادی حزب الله لبنان قرار گرفته است.

کد خبر: 1227505 برچسب‌ها اسرائیل

دیگر خبرها

  • انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم/مقام ارشد اسرائیلی: ما به اوج رسوایی نزدیک هستیم نه پیروزی!/مخالفت گروه هفت با حمله نظامی اسرائیل به رفح
  • انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم/مقام ارشد اسرائیلی: ما به اوج رسوایی نزدیک هستیم نه پیروزی!
  • انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم
  • انفجار مهیب در جنوبی ترین بندر رژیم صهیونیستی
  • انفجار مهیب در پایگاه هوایی روسیه در کریمه و نابودی سامانه های موشکی+ فیلم/پیش بینی رسانه آمریکایی از نزدیک بودن شکست اوکراین در برابر روسیه
  • انفجار مهیب در پایگاه هوایی روسیه در کریمه و نابودی سامانه های موشکی
  • گزارشی جدید از زرادخانه تسلیحاتی مهیب حزب‌الله لبنان
  • صدای انفجار در پایگاه هوایی میرون اسرائیل
  • انفجار در پایگاه هوایی راهبردی «میرون» رژیم اسرائیل
  • اذعان سایت عبری به دست برتر نیروهای مقاومت در جنگ غزه