Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@23:41:36 GMT

موسوی: استقلال نباید به الشرطه فضا بدهد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۹۱۹۶

موسوی: استقلال نباید به الشرطه فضا بدهد

«علی موسوی» روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: استقلال بازی راحتی را پیش رو ندارد زیرا الشرطه فیزیکی بازی می‌کند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال برای صعود از این گروه به سه امتیاز بازی نیاز مبرم دارد.

موسوی تصریح کرد: استقلال می‌تواند در این بازی از تمام نفرات خود استفاده کند و تمدید قرارداد بازیکنان استقلال و حضور آنها در دوحه اتفاق خوبی بود که از سوی باشگاه صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: خط هافبک استقلال می‌تواند در این بازی نقش کلیدی ایفا کند و نمی‌دانم علی کریمی که مدتی در تمرینات استقلال شرکت نکرد فرصت حضور در میدان را پیدا می‌کند یا خیر اما او اگر آماده باشد و بازی کند می‌تواند نقش مهمی را در میانه زمین ایفا کند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: در مقطع فعلی باید از مجید نامجومطلق که در شرایط سخت هدایت استقلال را برعهده گرفت، حمایت کرد زیرا او کار بزرگی انجام داده است.

برچسب‌ها استقلال علی موسوی علی کریمی مجید نامجومطلق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استقلال علی موسوی علی کریمی مجید نامجومطلق استقلال علی موسوی علی کریمی مجید نامجومطلق اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۹۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر تلخ برای شمس آذر پیش از بازی با استقلال

به گزارش "ورزش سه"، امیر شبانی مدافع میانی تاثیرگذار شمس آذر که در پنجره زمستانی از پیکان در جمع شاگردان سعید دقیقی حاضر شده بود، اکنون به دلیل مصدومیت فصل را از دست داد.

شبانی که طی مدت حضورش در شمس آذر عملکرد قابل توجهی در خط دفاعی این تیم به جا گذاشته بود و مهره مورداعتماد سعید دقیقی محسوب می‌شد، در جریان دیدار مقابل فولاد خوزستان با بدشانسی بزرگی مواجه شد و در یک صحنه دچار آسیب دیدگی شد.

بررسی‌های پزشکی بعد از عکسبرداری اکنون مشخص کرده است که این مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی بوده است و به این ترتیب او باید به زودی تحت عمل جراحی قرار گیرد.

با این شرایط امیر شبانی دیدارهای ادامه فصل را از دست داد و باید مراحل درمانی خود را بعد از عمل جراحی پشت سر بگذارد. شمس آذر در این هفته بعد از پیروزی روحیه بخش مقابل فولاد خوزستان باید در استادیوم آزادی برابر استقلال قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • سیلوا بازی با شمس آذر را از دست داد
  • بازیکنان شمس آذر برای بازی با استقلال ممنوع المصاحبه شدند
  • پرسپولیس فقط برای برد می‌آید
  • آزادمنش: روز سختی را برای استقلال رقم خواهیم زد
  • این آقا حق ورود به رختکن استقلال را ندارد!
  • هرگز فکر نمی‌کردیم آقای خامنه‌ای دستور چنین حمله برق‌آسایی به اسرائیل را بدهد!
  • مدافع شمس آذر فصل را از دست داد!
  • خبر تلخ برای شمس آذر پیش از بازی با استقلال
  • عکس| چشم و چراغ استقلال دویست تایی شد
  • اگر رژیم صهیونیستی پاسخ بدهد واکنش ما شدیدتر خواهد بود (فیلم)