Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@12:57:50 GMT

شبکه توزیع برق آمل ایمن‌سازی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۹۲۰۵

شبکه توزیع برق آمل ایمن‌سازی شد

به گزارش روابط عمومی این شرکت ، مانور جهادی تعمیرات و ساماندهی فیدرهای پرعارضه شهرستان آمل با حضور 40 اکیپ و 160 نیروی متخصص و فنی و اجرایی برگزار شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران منطقه ساری در آغاز اجرای این مانور گفت : این مانور جهادی با هدف افزایش قابلیت اطمینان و پایداری شبکه، افزایش تاب آوری شبکه توزیع برق آمل، کاهش خاموشی های ناخواسته و افزایش رضایتمندی مشترکین برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرامرز سپری افزود : با توجه به اهمیت موضوع اقتصاد مقاومتی در نگهداشت شبکه با هدف کاهش هزینه های جاری در تدوین سناریوی مانور ، انجام فعالیت های کم هزینه و کارا و به کارگیری ظرفیت نیروهای داخلی و پیمانکاری طرف قرارداد از جمله سرویس ، آچارکشی ، شاخه زنی ، فرم دهی و ... در اولویت برنامه های تعریف شده قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه طول مسیر مانور آمل 22 کیلومتر است ، گفت : این مانور بر روی فیدر پرعارضه سورک انجام می شود که از فیدرهای بحرانی شهرستان آمل است.

سپری افزود : ۳۵ اکیپ عملیاتی خط سرد ، 2 اکیپ عملیاتی خط گرم و سه گروه عملیاتی اصلاح شاخه با ۱۶۰ نفر، 2 دستگاه خودرو جرثقیل ، 6 دستگاه خودرو بالابر و 2 دستگاه خودروی عملیاتی پشتیبان در این مانور حضور دارند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران منطقه ساری گفت : فیدر سورک منشعب از پست فوق توزیع آمل 4 با طول کلی 75 کیلومتر با بار پیک 295 آمپر است و هشت هزار و 300 مشترک و حدود 15 روستای را زیر پوشش دارد.

قطعی برق هنگام بارندگی های سنگین و یا وزش تندباد و توفان بویژه در فصل پاییز و زمستان یکی از مشکلات شبکه توزیع برق در مازندران است که همه ساله برای مدتی سبب قطع برق بخشی از مشترکان می شود.

خرداد ماه امسال وزش توفانی با سرعت 90 کیلومتر به بخشی از شبکه توزیع برق دستکم 100 شهرستان مازندران از گلوگاه تا آمل خسارت وارد و مشترکان را برای مدت چند ساعت دچار خاموشی کرد.

بر اساس اعلام شرکت توزیع برق مازندران منطقه ساری در آن زمان ، بیشترین خسارت به شبکه توزیع برق شهرهای آمل ، مناطق جنوبی بابل، قائمشهر و سوادکوه وارد و سبب تا حدود ۱۸۰ فیدر از مجموع ۴۸۲ فیدر توزیع برق در ساعات اولیه آغاز توفان قطع شود.

توزیع برق مازندران دارای ۲ شرکت است که توزیع منطقه ساری یک میلیون و ۳۸۰ هزار مشترک دارد و از گلوگاه تا آمل را پوشش می دهد. ۷۰ درصد از مشترکان توزیع برق مازندران منطقه ساری مشترکان خانگی هستند.

برچسب‌ها مازندران قطع برق رزمايش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مازندران قطع برق رزمايش مازندران قطع برق رزمايش اخبار کنکور برق مازندران منطقه ساری توزیع برق مازندران شبکه توزیع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۹۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بيش از ۹۵ ميليارد تومانی سيل به شبكه توزيع برق / تنها برق سه روستا ناپایدار است

  محمد رئیسی اظهار داشت: ۴۶۶ اصله پایه شبکه فشار متوسط و ضعیف و ۲۲ دستگاه ترانسفورماتور از جمله حجم خسارت وارد شده ناشی از شرایط جوی به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان است.

وی بیان کرد: به لطف الهی و خدمات شبانه‌روزی كاركنان زحمتكش اين شركت از مجموع ۴۴۵ روستای مناطق سیل زده که دچار خاموشی شده بودند، تنها برق روستای گوردیم، چاکری کش و روستای گوهنزون ناپایدار است.

وی با بیان اینکه نبود راه دسترسی از جمله چالش‌های پرسنل عملیاتی این شرکت جهت پایداری مجدد شبکه های برق است؛ گفت: با توجه به بازگشایی مسیر روستاهای گوردیم و چاکری کش برق این روستاها تا صبح فردا پایدار و روستای گوهنزون نیز در حال حاضر خالی از سکونت است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: به دنبال وقوع این شرایط جوی، ۲۸۲ تیم عملیاتی به همراه تمامی تیم های پیمانکاری این شرکت  نسبت به اصلاح و احداث مجدد شبکه‌های آسیب دیده برق اقدام کردند.
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کنتورهای هوشمند موجب صرفه جویی برق شدند
  • وصل شدن برق تمام روستا‌های سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • صرفه‌جویی ۲۵۰ مگاواتی برق در شیراز با نصب کنتور‌های هوشمند
  • برق روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • برق ۴۴۵ روستا‌ی سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • برق تمامی روستا‌های سیلزده جنوب سیستان وبلوچستان وصل شد
  • سیل ۹۵۰ میلیارد ریال به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • سیلاب وخسارت ۹۵۰ میلیاردریالی به شبکه توزیع برق سیستان وبلوچستان
  • فعال سازی دریچه شبکه آبیاری در «کورسا» / تحقق تقویت کشاورزی منطقه
  • خسارت بيش از ۹۵ ميليارد تومانی سيل به شبكه توزيع برق / تنها برق سه روستا ناپایدار است