Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه فرزام عصر شنبه در ششمین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که با حضور جمعی از مسئولان در سالن جلسات فرمانداری دماوند برگزار شد اظهار داشت: اراده دولت بر حل مشکلات تولیدکنندگان در جهت تحقق شعار جهش تولید است و پیرو آن، ستاد تسهیل استان و شهرستان در جهت پیشبرد این امر مهم، از تمامی ظرفیت‌ها استفاده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرزام افزود: با توجه به درخواست دامداران منطقه «گندک» در خصوص بهسازی راه تردد، مکاتبه‌ای با شهرداری رودهن در این خصوص صورت می‌گیرد و با توجه به قطعی مکرر برق در ناحیه صنعتی، مکاتباتی با اداره مربوطه با هدف اعلام علت نقیصه در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به طرح موضوع مشکل بهداشتی دامداری احمدی در «ولیران» گفت: مقرر شد اداره جهاد کشاورزی محصور کردن دامداری، جمع‌آوری فضولات حیوانی و رعایت مسائل بهداشتی را از طریق بهره‌بردار در دستور کار قرار دهد و شبکه بهداشت و درمان، نظارت کامل را بر انجام آن معمول کند.

معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرماندار دماوند در خصوص اعتراض انجمن معادن نسبت به تخریب راه دسترسی معادن انتهای خیابان سپاه، با توجه به طولانی شدن عملیات عمرانی توسط آبفا بیان داشت: بازدید میدانی توسط نمایندگان فرمانداری، آبفا، اداره صمت و انجمن معادن انجام شد که پس از بازدید مقرر شد اداره آبفا با ارائه برنامه زمان‌بندی، پیش از فرا رسیدن فصل سرما نسبت به ترمیم قنوات اقدام و در صورت خسارت، اقدام به ترمیم آسفالت کند.

فرزان عنوان داشت: با توجه به موضوع تمدید اجاره‌نامه اراضی واگذاری در خصوص دامداری بنی‌اسدی و سایر واحدهای دامداری دارای مشکل مشابه، این موضوع ظرف ۱۰ روز آینده برطرف خواهد شد و مشکل گاز دامداری عاشقی در رودهن، پیگیری لازم مبنی بر اخذ استعلام از شهرداری جهت رفع مشکل انجام و به مشکلات گلخانه عمرانی در چنار شرق، موضوع حق‌آبه از طریق اداره امور آب، مشکلات ملکی توسط دستگاه قضائی و مشکلات گازرسانی و حفاری توسط اداره راهداری و حمل و نقل، از طریق ستاد تسهیل استان مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

کد خبر 5027634

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری دماوند معادن ویروس کرونا شیراز هفته دفاع مقدس شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا توهین به پیامبر کرمانشاه گرگان انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی محرم 99 اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۹۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل و فصل مشکلات در جلسات ملاقات مردمی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، شهردار یزد با بیان این که اولین جلسه ملاقات عمومی شهرداری یزد در محل منطقه دو شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه در این جلسات درخواست ها، مطالبات و مشکلات مردمی که سالیان متمادی با وجود مراجعات متعدد شهروندان به شهرداری لاینحل باقی مانده، پس از بحث و بررسی چاره اندیشی شده و مورد حل و فصل قرار می‌گیرد.   محی الدینی گفت: نحوه برگزاری ملاقات عمومی‌های شهرداری یزد بدین شکل است که شهروندان گرامی در طول هفته به دفتر ارتباطات مردمی شهرداری واقع در شهرداری مرکزی یزد مراجعه می‌کنند که بسیاری از مشکلات و مباحثی که از سوی شهروندان مطرح می‌شود در گام اول توسط مدیر ارتباطات مردمی راهنمایی و حل و فصل می‌شود.   شهردار یزد افزود: شهروندان با درخواست‌ها و پرونده‌هایی مانند تملکات و آزادسازی، اختلافات ثبتی، مباحث شهرسازی، معابر جدیدالاحداث، مباحث مالی و تقسیط بدهی‌ها و یا پیشنهاداتی در خصوص مباحث شهری، به دفتر ارتباطات مردمی مراجعه می‌کنند و در آنجا راهنمایی‌های لازم را أخذ می‌کنند.   وی اضافه کرد: مواردی که قابل حل بوده و نیاز به دستور شهردار نداشته باشد به واحد‌های مربوطه از جمله شهرداری‌های مناطق پنج گانه و سازمان‌های مربوطه ارجاع می‌شود و مواردی که درخصوص آن‌ها باید تصمیم گیری مدیریتی شود و یا نیاز به دستور شهردار دارد، برای بررسی دقیق‌تر به ملاقات مردمی ارجاع داده می‌شود.   محی الدینی با بیان این که جلسات ملاقات مردمی در بعد از ظهر روز‌های یکشنبه در شهرداری مرکز و صبح‌های یکشنبه در مناطق پنج گانه شهرداری برگزار شود، گفت: در این جلسات، مشاور حقوقی، مسئولین معاونت شهرسازی و معماری، واحد املاک و همچنین مدیران مناطق پنجگانه حضور دارند و در خصوص مشکلات مردمی تصمیم گیری می‌شود و بسیاری از آن‌ها حل و فصل می‌شود.   شهردار یزد افزود: برخی از موارد هم هستند که از نظر قانونی هیچ راهکاری ندارند که دلایل آن به همشهریان عزیز توضیح داده می‌شود.   وی با بیان این که بخشی از درخواست‌های مردمی در خصوص پرداخت عوارض سالیانه هست، گفت: از آنجایی که شهرداری نمی‌تواند در مبلغ عوارض تغییری ایجاد کند، برای سهولت در پرداخت، این بدهی را تا ۳۶ ماه تقسیط می‌کند.

دیگر خبرها

  • پی بردن به مشکل کبد از روی مدفوع
  • شهرستان بروجن چهارراه اقتصادی دسترسی استان‌های مرکزی به جنوب ایران است
  • حل و فصل مشکلات در جلسات ملاقات مردمی
  • قطعی آب در انتظار ۲ منطقه در خرمشهر
  • ممنوعیت برداشت فرآورده‌های جنگلی و مرتعی در دماوند
  • آغاز ثبت نام امتحانات ترمیم نمره از اول اردیبهشت
  • امضای قرارداد استخراج ۳۶ معدن در هرات
  • نام‌گذاری پل دسترسی جنوبی به حرم حضرت عبدالعظیم از بزرگراه آوینی به نام شهید مدافع حرم
  • رایزنی چمران با وزیر کشور برای حل مشکل واردات اتوبوس و واگن مترو از چین
  • چرا خودرو استارت نمیخورد؟ / ۵ دلیل استارت نخوردن خودرو