Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک،‌ «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهوری روسیه امروز -شنبه- تاکید کرد که کشورش پس از خروج واشنگتن از توافق دفاع هوایی ناگزیر به گسترش موشک های فراصوت است.

پوتین در دیدار با «هربرت یورموف» مدیر شرکت تولید تجهیزات نظامی روسیه گفت: «خروج آمریکا از توافق دفاع موشکی در سال ۲۰۰۲ روسیه را به سمت گسترش سلاح‌های فراصوت سوق داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: «ما باید این نوع سلاح را در پاسخ به اقدام آمریکا در استقرار سامانه‌های دفاع موشکی تولید کنیم.» 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پوتین سلاح فراصوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۹۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود

سخنگوی پنتاگون در سخنانی پس از پاسخ تنبیهی جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی و تهدید‌های مقامات تل‌آویو گفت که واشنگتن خواهان تشدید تنش در منطقه نیست.

به گزارش ایسنا، ژنرال «پاتریک رایدر» سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) گفت: پاسخ مورد انتظار تل‌آویو به ایران یک تصمیم مستقل برای اسرائیل است، اما واشنگتن در دفاع از اسرائیل و حفاظت از نیروهایش در منطقه تردیدی نخواهد داشت.

رایدر در مصاحبه با الجزیره گفت که ایران با بیش از ۳۰۰ موشک و پهپاد از داخل خاک خود حمله‌ای گسترده و بی‌سابقه به اسرائیل انجام داد.

وی افزود: آمریکا با اسرائیلی‌ها و همه شرکای خود در خاورمیانه تماس دائمی دارد تا شاهد گسترش درگیری نباشیم.

رایدر تاکید کرد که کشورش بر همکاری با شرکای خود در منطقه تمرکز کرده است تا تنش‌ها به جنگ منطقه‌ای تبدیل نشود و در همین راستا، «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا تماس‌هایی را برای کاهش تنش انجام داده است.

وی افزود که کشورش از نظر دیپلماتیک و نظامی فعالیت می‌کند تا سامانه‌های پدافندی واشنگتن در منطقه را تقویت کند.

وی در ادامه بیان کرد: وضعیت انسانی در غزه خطرناک است و ما در حال ارتباط با اسرائیلی‌ها درباره عملیات احتمالی در رفح هستیم. نشانه‌های اولیه درباره پاسخ اسرائیلی‌ها به درخواست‌های ما در مورد عملیات در رفح خوب است.

دیگر خبرها

  • پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود
  • پیشنهاد پوتین برای میانجیگری میان ایران - اسرائیل / 3 شرط تهران / روزنامه کویتی: روسیه قطعات حساس جنگنده سوخو35 را به ایران نداده
  • استقرار موشک‌های آمریکا در فیلیپین، تهدیدی برای امنیت جهانی است
  • روسیه: استقرار موشک‌های آمریکا در فیلیپین، تهدیدی برای امنیت جهانی است
  • ادعای رسانه آمریکایی: روسیه قصد دارد آمریکا را ضعیف کند
  • (ویدئو) کشته شدن ۱۳ غیرنظامی در حمله موشکی روسیه به اوکراین
  • واشنگتن‌تایمز: حمله ایران به اسرائیل، شکست سیاست بایدن را نشان داد
  • استوری جدید گروسی با تگ ایران
  • سوییس به معاهده آرتمیس پیوست
  • سالیوان: تحریم‌های جدیدی در زمینه موشک‌ها وضع می‌کنیم