Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@07:39:22 GMT

مرزهای چهارگانه ایران‌وعراق بسته‌است

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۹۲۹۰

جانشین فرمانده ناجا با تاکید بر روابط حسنه مرزی میان ایران و عراق گفت: عاشقان و زائران امام حسین (ع) به مرزها مراجعه نکنند چرا که کشور عراق آمادگی پذیرش زوار را ندارد. ناطقان: سردار قاسم رضایی ظهر امروز در سفر به استان خوزستان از پایانه مرزی شلمچه دیدار کرد و با مرزبانان به گفت و گو پرداخت.

جانشین فرمانده ناجا در حاشیه این بازدید با بیان اینکه مرزبانان ادامه دهنده راه رزمندگان دفاع مقدس هستند، گفت: روحیه دفاع مقدسی در مرزبانان جاری است و آنان باوقار و اقتدار مرزها را کنترل می کنند و در حال حاضر در بهترین شرایط امنیتی در مرزها به سر می بریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رضایی با اشاره به روابط حسنه مرزی میان ایران و عراق تصریح کرد: روابط خوبی با کشور عراق داریم و مرزنشینان نیز همکاری مطلوبی با مرزبانان دارند.

وی تاکید کرد: بنا بر اعلام کشور عراق، مرزهای این کشور برای همایش اربعین بسته است و از زائران وعاشقان اباعبدالله الحسین(ع)  درخواست داریم با توجه به مصوبات ستاد مقابله با کرونا همکاری لازم را داشته باشند و به مرزها مراجعه نکنند.

جانشین فرمانده ناجا با اعلام اینکه مرزهای چهارگانه کاملا بسته است و هیچگونه ترددی انجام نمی شود، تصریح کرد: سلامت مردم به ویژه زائران برای ما بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه بین الحرمین بین ایران اسلامی تا کربلا بوده اما ویروس کرونا و مشکلات ایجاد شده موجب شد برگزاری این کنگره عظیم متوقف شود، اعلام کرد: دوستان ما در عراق آمادگی پذیرش زائران را ندارند و آنها را نمی پذیرند.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اینکه استان خوزستان، جای اراذل و اوباش گری نیست، تصریح کرد: خبرهای مبنی بر سرقت را همکاران ما به جد دنبال می کنند، همچنین در بحث مقابله با اراذل و اوباش، قاچاقچیان سلاح و کسانی که درصدد برهم زدن نظم عمومی هستند، قاطعانه برخورد می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس رضایی به شهروندان توصیه کرد: به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و اخبار موثق را از طریق رسانه ملی و خبرگزاری های رسمی دریافت کنند. منبع: ایسنا برچسب ها: مرزهای چهارگانه ، ایران ، عراق ، بسته بودن

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مرزهای چهارگانه ایران عراق بسته بودن جانشین فرمانده ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۹۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای حراست از مرزها با کسی تعارف نداریم

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب ارتش در نشست خبری گرامیداشت روز ارتش با اشاره به اقدامات دفاع مشروع نیروهای مسلح در مقابله با جنایت رژیم صهیونیستی تاکید کرد : این اقدامات تنها گوشه کوچکی از اقدامات بازدارندگی نیروهای مسلح کشور بود و ارتش با همراهی نیروهای مسلح برای حراست از مرزها با کسی تعارف ندارد.

امیر سرتیپ سیروس امان الهی برنامه های گرامیداشت روز بیست و نهم فروردین روز ارتش در استان های آذربایجان غربی، و شرقی و همچنین اردیبل را تشریح کرد و گفت: در ٢٩ فروردین ماه امسال برنامه های مختلفی انجام می شود و یگان های تحت کنترل در استان های تحت پوشش شمالغرب رژه نیروهای مسلح برگزار می کنند. 

امیر سرتیپ امان الهی افزود: مراسم رژه  نیرو های مسلح از ساعت ۸:۳۰ صبح روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه در محل میدان صبحگاه لشکر ۶۴ ارومیه  برگزار می‌شود.

وی  گفت: غبارروبی مزار شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان،  دیدار با خانواده شهدا و دهها عنوان برنامه دیگر در این ایام انجام می شود.

فرمانده ارشد نیروی زمینی ارتش در شمال غرب کشور با بیان اینکه نیروهای مسلح بخصوص ارتش سلحشور در بهترین شرایط آمادگی و دفاعی قرار دارد تاکید کرد: پاسخ متجاوزان این بار محمک و با اقتدار خواهد بود.

امیر امان الهی در خصوص اقدامات‌ زیرساختی و احداث مساکن سازمانی برای کارکنان ارتش گفت: در حال حاضر ٢٣ هزار واحد مسکونی سازمانی در کل کشور ساخته می شود که بیش از بیش از شصت درصد پیشرفت فیزکی دارد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب ارتش گفت : اخیرا اقدامات خوبی برای واگذاری مسکن برای کارکنان انجام شده و در همین راستا منازل ١٠۶ واحدی ارومیه در دهه ارتش امسال تحویل کارکنان خواهد شد. 

وی ادامه داد: عملیات احداث ۵۶٠ واحد مسکن ملی در ارومیه نیز در حال اجراست و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل متقاضیان خواهد شد و فاز دوم احداث ٧٢٠ واحدی طرزیلو نیز به زودی آغاز می شود. 

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب ارتش همچنین گفت: در خصوص نحوه واگذاری زمین های لشکر ۶۴ ارومیه منتظر اجرای کلیه توافقات موافقتنامه با شورای عالی و مسوولان استانی و شهرستانی هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • مجموعه ارتش استان بوشهر تا پای جان برای دفاع از کشور تلاش می‌کند
  • جانشین بیرانوند در آستانه رسیدن به رکورد حسین حسینی
  • فرمانده مرزبانی: مرزهای کشور را به صورت پهپادی و تصویری پایش می‌کنیم
  • فرمانده مرزبانی : کنترل مرزهای کشور هوشمند و به صورت پهپادی و تصویری انجام می شود
  • آمادگی نیروهای مسلح برای برقراری امنیت در مرزهای ایران
  • توانمندی نظامی ایران را در عملیات وعده صادق باور کرد
  • برای حراست از مرزها با کسی تعارف نداریم
  • حضور ۱۱ تیپ ارتش در مرزها
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: در آمادگی کامل قرار داریم/ در انواع موشک‌ها و رادارها و تسلیحاتی که بر بالگردها نصب است از هوش مصنوعی بهره می‌گیریم/ رژیم صهیونیستی ترتیبات دفاعی اش سست تر از خانه عنکبوت است
  • پای هوش مصنوعی به تسلیحات نطامی ایرانی رسید | نیروهای مسلح ایران با تابو شکنی قاعده جدیدی در منطقه رقم زدند