Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@06:52:07 GMT

ستاره وولوز کلید جدایی نلسون سمدو از بارسلونا

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۹۲۹۲

ستاره وولوز کلید جدایی نلسون سمدو از بارسلونا

با انتقال دیوگو ژوتا از وولورهمپتون به لیورپول، نلسون سمدو نیز در یک قدمی جدایی از بارسا قرار خواهد گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، تقریبا دو هفته به اتمام نقل و انتقالات تابستانی باقیمانده و لیورپول پس از جذب تیاگو آلکانتارا، حالا به جذب ستاره وولورهمپتون نیز بسیار نزدیک شده است. طبق ادعای منابع انگلیسی، دیوگو ژوتا وینگر پرتغالی وولوز با لیورپول به توافق رسیده و او را به زودی با پیراهن قرمزهای آنفیلد خواهیم دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیورپول برای این انتقال 45 میلیون یورو هزینه خواهد کرد.

 

 

 

 

فرد مهم این انتقال کسی نیست جز ژرژ مندس که سهامدار اصلی باشگاه وولوز است. ایجنت مشهور پرتغالی پس از قطعی شدن انتقال ژوتا قصد دارد برای خرید نلسون سمدو مدافع راست بارسلونا اقدام کند.

در واقع هدف اصلی از انتقال ژوتا به لیورپول، کسب منابع مالی لازم برای جذب سمدو بود. بازیکنی که گفته می شود با وولوز به توافق شخصی دست یافته است.

 

 

 

 

سمدو که بر سر تمدید قرارداد با بارسا به توافق نرسیده، از سوی این باشگاه در فهرست فروش قرار داده شده و در صورت رسیدن یک پیشنهاد مالی خوب واگذار خواهد شد. بارسا قصد دارد هکتور بیرین یا سرجینیو دست از آژاکس را جایگزین سمدو کند.

 

نقل و انتقالات اروپا نلسون سمدو نقل و انتقالات اروپا 2021-2020 ولورهامپتون بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات اروپا نلسون سمدو نقل و انتقالات اروپا 2021 2020 ولورهامپتون بارسلونا نلسون سمدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۹۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرزوی ستاره لیورپول: شام خوردن با اسطوره‌های رئال

به گزارش "ورزش سه"، ترنت الکساندر آرنولد به عنوان یکی از ستاره های تیم ملی فوتبال انگلیس و باشگاه لیورپول در گفتگویی مقابل گری نویل از برنامه اُوِرلَپ نشسته است.

در بخشی از این مصاحبه نویل از او سوال می‌کند که اگر بخواهد سه ستاره بزرگ دنیای فوتبال را به شام دعوت کند، کدام بازیکنان را انتخاب می‌کند؟ الکساندر آرنولد در پاسخ به این سوال گفت:"استیون جرارد، زین‌الدین زیدان و احتمالا کریستیانو رونالدو."

پاسخ او در نوع خود جالب بود چون به غیر از جرارد که اسطوره لیورپول‌ است، دو اسطوره رئال مادرید را انتخاب کرد که شاید چندان به مذاق طرفداران لیورپول خوش نیاید.

همچنین ترنت الکساندر-آرنولد، مدافع کناری لیورپول، در مورد جدایی یورگن کلوپ در پایان فصل صحبت کرده و هشدارهایی در مورد انتخاب جانشین این مربی آلمانی داده است.

با جدایی قطعی یورگن کلوپ از لیورپول و افزایش شایعات انتخاب روبن آموریم، سرمربی اسپورتینگ به عنوان جانشین او، هشدارها برای انتخاب مربی بعدی که سکان هدایت قرمزها را برعهده می‌گیرد، شروع شده است.

خواه روبن آموریم مربی بعدی باشد یا نه، الکساندر آرنولد به عنوان یکی از ستاره‌های این تیم، ویژگی اصلی‌ای را که دوست دارد مربی بعدی‌اش داشته باشد، توضیح داد:«ذهنیت برنده.» او ادامه داد:"تا زمانی که این ذهنیت وجود داشته باشد، مهم نیست که مربی بعدی چه کسی خواهد بود، اما تا زمانی که رختکن این تمایل را نداشته باشد که همیشه برای بردن تلاش کند، انتخاب مرزی درست نخواهد بود.

اگر مربی انتخاب شود و به سبک او، این ذهنیت برنده وجود داشته باشد، این انتقال به خوبی انجام می‌شود. در حال حاضر می‌دانم که مربی از من می‌خواهد چطور بازی کنم. می‌دانم که در روز اول پیش فصل قرار است چه کاری انجام دهم اما حالا پیش فصل بعدی کاملا متفاوت خواهد بود."

دیگر خبرها

  • حمایت کلوپ از ستاره لیورپول: گل نزدن عادی است
  • پالس جدید برای انتقال محمد صلاح به عربستان
  • مدیر برنامه روبن آموریم در لیورپول خانه خرید
  • آتالانتا - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • خبر‌های خوب به اردوی پرسپولیس رسید/ ستاره‌ها در تهران می‌مانند
  • رسمی؛ قرارداد دنیله ده روسی با آاس رم تمدید شد
  • انتقال بیش از ۱۵۱ هزار تن کالا در افغانستان
  • آرزوی ستاره لیورپول: شام خوردن با اسطوره‌های رئال
  • جدایی کلوپ استرس قهرمانی را بیشتر کرده است
  • تصمیم عجیب: ستاره لیورپول فروخته می‌شود