Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@03:30:38 GMT

وضعیت کرونایی نور نارنجی است

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۹۳۵۶

وضعیت کرونایی نور نارنجی است

به گزارش خبرنگار مهر، علی شادمان بعدازظهر شنبه در حاشیه جلسه ستاد مقابله با کرونا مهم‌ترین پروژه شهرستان نور را کمربندی این شهرستان به رویان و برخی روستاهای مسیر دانست و افزود: در جلسه امروز تصمیمات مناسبی در این راستا اتخاذ شدکه به زودی شاهد اقدامات خوبی در این حوزه خواهیم بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان نور عنوان کرد: در شرایط اقتصادی فعلی و کرونایی، تعامل و هماهنگی بین ستاد شهرستانی مقابله با کرونا و ستاد استانی بویژه در حوزه آموزش پرورش و نظارت بر مدارس از جمله اولویت‌ها در این شهرستان بوده که مورد توجه جدی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: نور آخرین شهرستانی بوده که در وضعیت قرمز کرونایی و اولین شهرستانی بوده است که در وضعیت نارنجی قرار گرفته است و بهترین وضعیت کرونایی را در شهرستان نور داریم.

وی با بیان این که در بیمارستان امام شهرستان نور؛ احداث اورژانس که افتتاح شده است، مرکز دیالیز و فاز دوم بیمارستان که در حال اجرا می‌باشد در شمار سه پروژه مهم حوزه بهداشت و درمان است، گفت: مجموعاً تاکنون ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای این بیمارستان هزینه شده است.

کد خبر 5027657

منبع: مهر

کلیدواژه: علی شادمان فرمانداری نور ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز هفته دفاع مقدس شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا توهین به پیامبر کرمانشاه گرگان انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی محرم 99 اردبیل شهرستان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۹۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک زن، دبیر ستاد امر به معروف قدس شد

آفتاب‌‌نیوز :

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران در نشست امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قدس گفت: خانم فیروزه عاقبتی به عنوان اولین زن دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور فعالیت خود را به عنوان دبیر این ستاد در شهرستان قدس آغاز خواهد کرد. با ایشان همکاری‌های لازم را داشته باشید که کار‌ها به خوبی انجام شود تا این شهرستان و دبیر ستادش الگویی برای سایر شهرستان‌ها و بانوان آن‌ها باشد.

روح الله مومن نسب اعضای ستاد را این گونه تشریح کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر متشکل از ۱۷ عضو است که امام جمعه به عنوان رئیس ستاد شهرستان، فرمانده سپاه، فرمانده نیروی انتظامی، رئیس اداره اطلاعات، فرماندار، رئیس آموزش و پرورش، رئیس یکی از دانشگاه‌های شهرستان، مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده مجلس، دادستان شهرستان، رئیس واحد خبر، رئیس اداره تبلیغات، مسئولین حوزه علمیه آقایان و بانوان و دبیر در آن فعالیت خواهند کرد.

وی در ادامه افزود: بر اساس این قانون این ستاد قاضی دارد و دو قاضی توسط دادگستری به ما معرفی شده است که باید به صورت میدانی آموزش ببینند. همچنین این ستاد می‌تواند ضابط قضائی داشته باشد که با همکاری سپاه و بسیج این ضابطین آموزش‌های لازم را دیده و کمک حال مامورین نیروی انتظامی خواهند بود. این مجموعه به دفتر حقوقی و کمیته احراز نیز نیازمند است.

مومن نسب تصریح کرد: اگر ستاد امر به معروف وظایف خود را به درستی انجام دهد بسیاری از مشکلات در این شهر حل خواهد شد. همچنین اگر چیزی در این جلسه ستاد مصوب شد و به اجرا در نیامد می‌توانید مراحل قانونی را طی کنید تا کسی که قانون را اجرا نکرده است با او برخورد شود. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: همه ارگان‌ها باید شورای امر به معروف داشته باشند و مسائل خود را داخل همان شورا حل کنند و جایی که لازم است ستاد باید از آن‌ها پشتیبانی کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آب‌گرفتگی در ۴ شهرستان استان اصفهان/ آماده‌باش تمام تیم‌های امدادی تا پایان هشدار هواشناسی
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • بودجه ستاد امر به معروف در سال گذشته چقدر بود؟
  • یک زن، دبیر ستاد امر به معروف قدس شد
  • نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس
  • هشدار نارنجی هواشناسی با پیش‌بینی سیل در سیستان و بلوچستان
  • هشدار نارنجی در استان سمنان صادر شد/ بارش و برودت هوا
  • صدور وضعیت هواشناسی سطح نارنجی درچهارمحال و بختیاری
  • هوای اهواز بر مدار نارنجی است / ثبت پاک‌ترین آسمان در قزوین
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت