Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد امین‌زاده روز شنبه در جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس که در سالن اجتماعات فرمانداری بوکان برگزار شد، افزود: پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه رشادت شهدا و حماسه‌آفرینی رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی حاصل شده است و باید آرمان و ارزش‌های آن دوره را با اجرای برنامه‌های فرهنگی به نحو شایسته‌ای به نسل جوان انتقال دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وضعیت فعلی و قرار گرفتن کشور در شرایط کرونا، افزود: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه‌های هفته دفاع مقدس با همکاری ادارات و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد و در این شرایط از ظرفیت فضای مجازی نیز استفاده بیشتری می‌شود.

فرماندار بوکان هدف اصلی از اجرای برنامه‌های ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس را تجلیل از رشادت‌ها و جانفشانی پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: بر همه ما واجب است که به بهترین نحو از رشادت کسانی با خون خود از کیان میهن اسلامی جانانه دفاع کردند، تجلیل کنیم. 

امین‌زاده گفت: آن چیزی که توانست ما را در دفاع مقدس و جنگ تحمیلی پیروز کند، اراده رزمندگان اسلام و گوش دادن به فرامین بنیانگذار انقلاب بود و هم اینک نیز آثار و برکات دفاع مقدس باعث شده تا امروزه به پیشرفت خوبی در همه زمینه‌ها دست پیدا کنیم.

افتتاح منزل مددجویی و تجلیل از ۱۴۰ نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس از جمله برنامه‌های شاخص شهرستان بوکان در این هفته خواهد بود.

برچسب‌ها دفاع مقدس هفته دفاع مقدس بوکان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس هفته دفاع مقدس بوکان دفاع مقدس هفته دفاع مقدس بوکان اخبار کنکور دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۹۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۷۰۰ برنامه توسط سپاه روح الله

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: دیدار جمعی از معالمان بسیجی با مقام معظم رهبری، دیدار جمعی از فرهنگیان و معلمان، مربیان و هادیان عقیدتی سیاسی با نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه، تجلیل و تکریم از معلمان نمونه و دیدار و تجلیل از خانواده شهدای معلم، جانبازان و ایثارگران شاخص‌ترین برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در استان است.
حجت الاسلام عبدی غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری نشست‌های روشنگری، ترویجی و تبیین اندیشه‌های مطهر در قالب سخنرانی و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و محافل انس با قرآن کریم را از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در استان عنوان کرد.
۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت ماه بعنوان هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است. 

دیگر خبرها

  • یک هزار معلم در مدارس استان سمنان تجلیل و تکریم می‌شوند
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • تجلیل از بازماندگان ناو جوشن در بوشهر+ عکس
  • اجرای ۷۰۰ برنامه توسط سپاه روح الله
  • آغاز فصل جدید نمایش پاتوق فیلم کوتاه نیشابور
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • اقتدار امروز کشورمان مرهون رشادت شهیدان است
  • فرهنگ کتابخوانی را بین پیشکسوتان جهاد و مقاومت ترویج دهیم