Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@21:32:33 GMT

بیمارستان شهدای آبیک به سیستم اکوی قلب مجهز شد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۹۴۱۳

بیمارستان شهدای آبیک به سیستم اکوی قلب مجهز شد

محسن چیت‌سازان، رئیس شبکۀ بهداشت و درمان شهرستان آبیک گفت: بیمارستان شهدای آبیک به دستگاه "اکوی قلب" تجهیز شده و امیدواریم ارائۀ خدمات با تعرفۀ دولتی انجام شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش خبرنگار سلامت صبح قزوین، آنچه از بیان مشکلات مردم شهرستان آبیک می‌توان نتیجه گرفت، مشکل بهداشت و درمان است که گویا در کنار سایر مشکلات، بیشتر از هر مشکلی خود را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیمارستان شهدای آبیک تنها بیمارستانی که تقریبا می‌تواند پاسخگوی نیاز مردم شهرستان باشد، امروز گویا با مشکلاتی روبه رو بوده که حوزۀ بهداشت و درمان مردم را تحت‌الشعاع قرار داده است.

البته ناگفته نماند که با پیگیری‌ها و حمایت‌های صورت گرفته از سوی متولیان و وزارت بهداشت و نمایندگان مجلس، نیروی متخصص برای بیمارستان شهدای آبیک جذب شده است و این بیمارستان با تمام تجهیزات به مردم منطقه خدمات رسانی خواهد کرد.

تجهیز دستگاه اکوقلب بیمارستان شهدای آبیک نیز از جمله خبرهای خوشی بود که کام مردم این شهرستان را به نوعی شیرین کرد.

محسن چیت‌سازان در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت صبح قزوین با اشاره به وضعیت شیوع بیماری‌های قلبی-عروقی اظهار کرد: بیماری‌های قلبی عروقی تقریبا در صدر عوامل مرگ و مسیر در کشور شناخته شده است و اهمیت بسیاری در سلامتی جامعه دارند.

تلاش برای ارائه خدمات دستگاه اکوی قلب با تعرفه دولتی

وی افزود: در بیمارستان شهدای آبیک تلاش داریم تا با استفاده از تجهیزات کامل‌تر با همکاری اساتید مجرب و متخصصان، خدمات بیشتری را به مردم آبیک ارائه دهیم.

مدیر شبکۀ بهداشت و درمان شهرستان آبیک ادامه داد: آنچه که امروز اتفاق افتاد، تجهیز بیمارستان شهدای آبیک به دستگاه اکوکاردیوگرافی(اکوی قلب) بوده که این دستگاه یکی از بهترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های قابل استفاده در بیمارستان است.

چیت‌سازان گفت: با راه‌اندازی دستگاه اکوقلب در بیمارستان شهدای آبیک، تشخیص‌های مربوط به بخش قلب برای همشهریان انجام می‌شود و امیدواریم این بخش را بیشتر توسعه دهیم.

وی اضافه کرد: امیدواریم ارائۀ خدمات دستگاه اکوقلب با تعرفۀ دولتی ارائه شود؛ برای ارائۀ خدمات دولتی با مشکلاتی همچون صدور پروانۀ بهره‌برداری بیمارستان روبه رو بوده که در حال رفع آن هستیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: هم‌اکنون صدور پروانۀ بهره‌برداری بیمارستان در انتظار پایان کار توسط شهرداری قرار دارد؛ البته رایزنی‌هایی با همکاران در شهرداری صورت گرفته است تا هرچه سریع‌تر بتوانیم قبل از اتمام مهلت موافقت اصولی بیمارستان، به استفاده و بهره‌برداری از آن برسیم.

این مقام مسئول در پایان گفت: در صورتی که در صدور پروانۀ بیمارستان به نتیجه نرسیم، با چالش‌های گسترده‌ای در حوزه‌های مختلف از جمله به کارگیری پزشکان متخصص و تأمین اعتبارات و تجهیزات روبه رو خواهیم شد، لذا انتظار داریم این موضوع هرچه سریع‌تر به نتیجه برسد و وقفه‌ای در این بین برای خدمت رسانی به مردم ایجاد نشود.
انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: بیمارستان شهدای آبیک بهداشت و درمان اکوی قلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۹۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۴۷۴ هزار نفر از خدمات بیمارستان علامه بهلول گنابادی شهرستان گناباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی علامه بهلول گنابادی  با اشاره به ویزیت ۱۰۱ هزار و ۳۹۸ نفر توسط پزشکان عمومی در اورژانس بیمارستان علامه بهلول گنابادی در سال ۱۴۰۲ گفت: در همین مدت ۱۱۰ هزار و ۵۷۴ نفر از خدمات سرپایی بخش اورژانس شامل تزریقات، سرم تراپی، پانسمان، بخیه و سونداژ بهره‌مند شدند.

مهدی پاسبان با اشاره به انجام ۹ هزار و ۳۷۱ عمل جراحی در زمینه‌های جراحی عمومی، جراحی مغز و اعصاب، ارتوپدی و ارولوژی در این بیمارستان افزود: در همین مدت ۹۴ هزار و ۶۵۸ نفر از خدمات تشخیصی بخش پاراکلینیکی طب تصویری این بیمارستان استفاده کردند.

وی گفت: پاسبان انجام حدود ۲۶۸ هزار آزمایش برای بیش از ۳۴ هزار نفر را از دیگر خدمات انجام شده عنوان کرد و افزود: هفت هزار و ۸۰۴ نفر مادر باردار در طول دوران بارداری از خدمات تریاژ مامایی بهره‌مند شدند.

پاسبان با اشاره به بهره‌مندی ۳۱ هزار و ۸۷۵ نفر از خدمات کلینیک تخصصی بیمارستان علامه بهلول افزود: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۶۰ هزار نفر توسط پزشکان متخصص و فوق تخصص بیمارستان علامه بهلول گنابادی ویزیت شدند.

دیگر خبرها

  • اقتدار سپاه نظام استکباری را به وحشت انداخته است
  • بهره مندی ۴۷۴ هزار نفر از خدمات بیمارستان علامه بهلول گنابادی شهرستان گناباد
  • برخی از نانوایی های گلستان به تولید نان با آرد کامل مجهز می شوند
  • جهاد دندانپزشکی در رودان/خدمات قرارگاه مردم به ۲۲۰ هزار خدمت رسید
  • افتتاح بخش آی.سی.یو و سی.آرم بیمارستان طالقانی تبریز
  • بهره مندی ۴۷۴ هزار نفر از خدمات بیمارستان علامه بهلول گنابادی
  • بیمارستان‌های شهر قم ملزم به دریافت پروانه ایمنی هستند
  • ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بی حجاب در ادارات
  • افتتاح دستگاه سی.تی.اسکن بیمارستان امام رضا(ع) تبریز
  • تصادف ۲ دستگاه سواری در رودان ۶ مصدوم برجای گذاشت