Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدسلیم عباسی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مهدی خیردوست و یاسین خلیل‌لو این دستگاه را ساخته و سنسورهایی در آن تعبیه کرده اند که حضور دست را تشخیص می دهد.

وی اضافه کرد: پس از تشخیص دست، سیستم پمپاژ مایع در این دستگاه فعال شده و مقدار مشخصی مایع ضدعفونی را بر روی دست اسپری می‌کند که در این حالت دست افراد هیچگونه تماسی با دستگاه ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی ادامه داد: این دستگاه با کمترین هزینه نسبت به نمونه‌های مشابه داخلی ساخته شده است و با توجه به لزوم رعایت نکات بهداشتی در استفاده از مواد ضدعفونی کننده، می‌تواند با قیمت مناسب، نیاز بخش‌های مختلف ادارات را تامین کند.

به گزارش ایرنا، ضدعفونی دست از جمله مهمترین اقدامات برای پیشگیری از شیوع کرونا به شمار می رود.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا آذربایجان غربی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا آذربایجان غربی کرونا ویروس کرونا آذربایجان غربی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۹۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ماهر در مدارس استان مرکزی کلید خورد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی حسینی اظهار کرد: مهارت‌آموزی یکی از رویکردهای اصلی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است و طی تفاهم‌نامه کشوری، طرح ملی ماهر فی‌مابین جمعیت هلال احمر کشور و وزارت آموزش و پرورش در سال تحصیلی جاری منعقد شده است.

وی بیان کرد: برنامه‌های مختلف مشارکتی در راستای اجرای این طرح برای توسعه آموزش مهارت‌های هنری، ورزشی و اجتماعی دانش‌آموزان تدوین شده است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی گفت: دانش‌آموزان با شرکت در این طرح، حداقل یک مهارت آموزشی را فرا می‌گیرند اما سرفصل‌های آموزشی در مهارت‌آموزی دانش‌آموزان در هر مقطع تحصیلی متفاوت است و متناسب با سن دانش آموزان ارائه می‌شود.

حسینی اظهار کرد: طرح ماهر مختص دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی (چهارم، پنجم و ششم) است که با همکاری معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر در قالب آموزش مهارت‌های تخصصی، سطح آمادگی و تاب‌آوری دانش‌آموزان در مواجهه با حوادث طبیعی و غیرطبیعی افزایش می‌یابد.

وی افزود: در این دوره آموزشی ۲ ساعته، دانش آموزان و والدین آنها با سرفصل‌های آموزشی طرح ماهر مانند حفظ خونسردی در حوادث، شماره تلفن‌های اضطراری، نقاط امن و نحوه پناه‌گیری و خروج از نقاط امن آشنا می‌شوند.

مرحله اول اجرای طرح ماهر در مدارس استان مرکزی تا پایان اردیبهشت ماه امسال اجرا و پس از آن در سال تحصیلی جدید از سر گرفته می‌شود.

کد خبر 6080017

دیگر خبرها

  • دستگاه تحلیل سیگنال‌های الکتریکی در لایه‌های پوست ساخته شد/ امکان بهبود و پایش زخم
  • شروع طرح ماهر هلال‌ احمر در مدارس استان مرکزی
  • بازديد معاون تربيت بدنى و سلامت وزارت آموزش و پرورش از طرح مهارت آموزى شنا
  • آزمایشگاه سیار در اختیار دانش‌آموزان محروم
  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان مرکزی کلید خورد
  • بهره برداری از دستگاه ماموگرافی هالوژیک بیمارستان کیش
  • تجمع دانش آموزان ارومیه در حمیات از عملیات وعده صادق
  • «میز آزمایشگاهی سیار» طراحی و ثبت اختراع شد
  • دانش آموزان صدر نشین مهارت آموزی در خراسان جنوبی
  • افزایش آموزشهای فنی و حرفه ای دانش آموزان در گناباد