Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@00:58:10 GMT

کشف ۱۹ کیلوگرم مواد مخدر در مهاباد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۹۴۷۸

کشف ۱۹ کیلوگرم مواد مخدر در مهاباد

سرهنگ برزو تجاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران انتظامی در راستای گشت و کنترل مبادی ورود و خروج شهری و محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو سمند که در مسیر بیراهه در حال  حرکت بود، مشکوک شده و دستور توقف صادر کردند.

وی افزود: بعد از هدایت خودرو به خط بازرسی، ۱۰ بطری یک و نیم لیتری آب معدنی، حاوی مواد مخدر از نوع تریاک به مقدار ۱۹ کیلوگرم که به صورت ماهرانه جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی مهاباد اظهار داشت: در این رابطه خودرو توقیف و راننده آن با تشکیل پرونده به مراجع قضایی شهرستان تحویل داده شدند.

سرهنگ تجاری بیان کرد: طی یک ماه گذشته ۱۰ دستگاه خودرو و پنج دستگاه موتورسیکلت نیز از قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر در شهرستان مهاباد توقیف شده است.

پارسال بیش از ۲۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مهاباد کشف شد؛ همچنین در طول سال گذشته بیش از ۳۰۰ معتاد متجاهر در قالب طرح مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان دستگیر شدند.

مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بداخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج‌گانه انتظامی این استان در سال جاری است.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت و سه کلانتری در جنوب آذربایجان‌غربی واقع است.

برچسب‌ها مهاباد آذربایجان غربی انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد آذربایجان غربی انتظامی مهاباد آذربایجان غربی انتظامی اخبار کنکور مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۹۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۹۰ کیلوگرم تریاک در فسا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، دادستان عمومی و انقلاب فسا گفت: ماموران پلیس مواد مخدر فسا در جاده داراب به شیراز به یک خودروی سواری پژو مشکوک و آن را پس از مسافتی تعقیب و گریز متوقف و حدود ۱۹۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک را  از آن کشف کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طرح آرامش در نیشابور اجرا شد
  • جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر در شهرستان پیرانشهر
  • محمدیه به شهر بدون دخانیات تبدیل می‌شود
  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • کشف تریاک در مرز سراوان
  • کشف محموله سنگین شیشه از یک دستگاه تریلی توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • کشف محموله سنگین شیشه و هروئین از یکدستگاه تریلی در هنگ تایباد
  • کشف ۱۹۰ کیلوگرم تریاک در فسا
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر