Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-23@20:01:50 GMT

اصلاح دستورالعمل تست تشخیص کرونا در آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۹۴۹۱

اصلاح دستورالعمل تست تشخیص کرونا در آمریکا

مقامات بهداشت و درمان ایالات متحده بخشی از دستورالعمل بحث برانگیز در مورد کروناویروس را حذف و اعلام کردند افرادی که با بیمار آلوده به این ویروس ارتباط نزدیک داشته‌اند، باید مورد آزمایش قرار گیرند.

به گزارش ایسنا، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریها در آمریکا دستورالعمل پیشین خود را اصلاح و اعلام کرد: افرادی که با بیمار آلوده به این ویروس ارتباط نزدیک داشته اند باید مورد آزمایش قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالیست که ماه گذشته این مرکز در اطلاعیه ای اعلام کرد افرادی که احساس کسالت ندارند ملزم به انجام تست تشخیص کرونا نیستند.

این تغییر دستورالعمل با انتقاد کارشناسان سلامت همراه بود که چرا مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریها در بحبوحه همه گیری بیماری کووید-19 چنین تغییراتی را اعمال میکند.

اکنون مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریها در آمریکا اعلام کرده است: هر فردی که حداقل برای مدت زمان 15 دقیقه در فاصله حدود 182 سانتی متری فرد مبتلا باشد باید به انجام تست تشخیص کروناویروس اقدام کند.

به گزارش مدیکال اکسپرس، این مرکز در اطلاعیه ای این تغییرات را شفاف سازی خواند که به دلیل انتقال قابل توجه بیماری از ناقلان خاموش ضروری است.

لینک کوتاه: asriran.com/0038Ss

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تست کرونا آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۹۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پایش تصویری مناطق جرم‌خیز اهواز

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان با اشاره به تاثیر حضور پلیس در کاهش آمار وقوع جرائم، گفت: جغرافیای جرائم در حوزه جرائم مهم و پرتکرار از جمله سلاح و مهمات، مواد مخدر و سرقت‌های مسلحانه در مرکز استان مشخص شده و پایش‌های تصویری افزایش یافته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، صادق جعفری در جلسه با فرمانده انتظامی و روسای کلانتری‌های اهواز، گفت: جغرافیای جرائم در حوزه جرائم مهم و پرتکرار از جمله سلاح و مهمات، مواد مخدر و سرقت‌های مسلحانه در مرکز استان تقریبا مشخص شده و پایش‌های تصویری نیز در این مناطق افزایش یافته است.

وی افزود: با این وجود، حضور پلیس پیشگیری در کاهش آمار وقوع جرائم بسیار موثر است و در صورت نیاز و با دریافت مجوزهای لازم، باید ایست‌های بازرسی مقطعی نیز در برخی مناطق برپا شود.

جعفری چگنی گفت: پلیس پیشگیری باید به لینک دوربین‌های سطح شهر دسترسی داشته باشد تا در صورت وقوع جرم، بتواند در کشف آن موثرتر عمل کند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان با تاکید بر ضرورت آموزش مستمر نیروهای پلیس، بیان کرد: کشف سرقت باید به کشف اموال مسروقه منجر شود تا حق مالباخته به درستی ایفا شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش پایش تصویری مناطق جرم‌خیز اهواز
  • اصلاح طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی 
  • اصلاح طرح کنترل و سامان‌دهی اجاره بهای املاک مسکونی در مجلس
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد
  • کم‌تحرکی عامل بسیاری از بیماری‌ها
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • انجام حدود ۲میلیون و ۸۰۰ هزار آزمایش روتین وتخصصی​ در کرمانشاه
  • ایجاد اولین دبیرخانه دانشگاهی پیشگیری و کنترل دخانیات/ راه‌اندازی سامانه رصد افت تحصیلی و مسائل روانشناختی دانشجویان
  • ایجاد اولین دبیرخانه دانشگاهی پیشگیری و کنترل دخانیات