Web Analytics Made Easy - Statcounter

آندره آ پیرلو معتقد است آرتور ملو باید با سری آ تطبیق یابد و همچنین از رفتار محترمانه و حرفه ای سه بازیکن با سابقه یوونتوس گفت.

آندره آ پیرلو سرمربی جدید یوونتوس در کنفرانس خبری پیش از بازی با سمپدوریا در هفته اول فصل 21-2020 سری آ حضور یافت. به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت یوونتوس، آندره آ پیرلو در کنفرانس خبری پیش از بازی با سمپدوریا در فصل جدید سری آ به صحبت پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساری ایده های خود را داشت؛ من هم ایده های خودم را دارم

پیرلو ابتدا در خصوص آماده سازی برای فصل جدید و شیوه مربیگری اش گفت:

پیش فصل؟ این اردوها برای همه تیم ها کوتاه بود. ما نیز نتوانستیم بازی های دوستانه ای برگزار کنیم. با این حال بازی های ملی باعث شد بازیکنان کمی به شرایط بازی برگردند. با آماده سازی کوتاه مدت، بازی های زیادی در پیش داریم. در کارم هیچ شک و تردیدی ندارم اما من حالا سرمربی یوونتوس هستم، جایی که قهرمانان زیادی را در قالب یک تیم هدایت می کنم. بازگشت به یوونتوس و پذیرش این شغل برایم آسان بود و حس خوبی دارم. در مربیگری هم مثل دوران بازیگری ام خواهم بود؛ به کاری که انجامش می دهم مطمئن هستم. تحسین ها یا انتقادات تاثیری روی کار من ندارد. ایده ها؟ من ایده های خودم را دارم، ساری هم ایده های خودش را داشت. در برخی اوقات این ایده ها ممکن است شبیه هم باشند. من هم دوست دارم تیمم بازی را کنترل کند و فوتبالی تهاجمی ارائه دهد.

آرتور ملو و مک کنی باید با سری آ تطبیق یابند 

سرمربی یوونتوس درباره حرفه ای گری بازیکنان قدیمی این تیم از جمله بوفون، بونوچی و کیه لینی افزود:

 آرتور ملو از لالیگا به سری آ آمده و مدتی طول می کشد که او با سری آ وفق یابد. در خصوص وستون مک کنی هم همین قضیه صادق است. باید به همه بازیکنان جدید زمان بدهیم تا در تیم جا بیفتند. داگلاس کاستا بازیکن بزرگی است. او اخیرا مشکلات بدنی داشته اما در تلاشیم او را به بهترین سطحش برسانیم چرا که این بازیکن می تواند کمک مهمی به یوونتوس کند. کولوسفسکی بازیکن باهوشی است. او خودش می تواند فضاسازی کند و می تواند در پست های مختلفی بازی کند. کیه لینی بونوچی و بوفون همه بسیار حرفه ای رفتار می کنند. آن ها مرا آقای مربی صدا می کنند چون در غیر این صورت، چنین رفتاری می تواند بی احترامی به سایر هم تیمی هایشان باشد.

یوونتوس باید مشتاق و بی رحم باشد 

وی ادامه داد:

 کلودیو رانیری سرمربی بزرگی است و بازی سختی برابر سمپدوریا داریم. سمپدوریا بسته بازی می کند و به ضدحملات چشم می دوزد اما با این حال ما آماده هستیم. فردا دوست دارم تیم چیزهایی که در دوران آماده سازی تمرین کرد را نشان دهد. بازیکنان باید به دنبال توپ باشند و مالک توپ و میدان باشند. سیستم بازی تیم به بازیکنانی که در اختیار دارم بستگی دارد. فصل جدید شروع شده و ما از صفر کارمان را شروع می کنیم. با اشتیاق زیاد و بی رحمی می خواهیم فصل را شروع کنیم. این چیزی است که فردا به بازیکنانم خواهم گفت. باید شروع خوبی داشته باشیم.

برای جذب مهاجم جدید عجله نداریم 

پیرلو در پایان در خصوص نقل و انتقالات یوونتوس هم صحبت کرد.

برای بازی فردا، بازیکنان کافی را در دسترس داریم. باید ببینیم که جای الکس ساندرو چه بازیکنی حضور خواهد داشت. دیبالا و ده لیخت نیز غایبان ما هستند. ما همه منتظر جذب یک مهاجم نوک هستیم اما همه تیم ها در این تابستان با مشکل روبرو هستند. عجله ای نداریم و زمان زیادی تا بسته شدن بازار باقی مانده است. سوارز؟ گرفتن پاسپورت ایتالیایی او خیلی طول می کشد و پیوستن سوارز به یوونتوس اصلا محتمل نیست. هیگواین از میل خود در خصوص تغییر لیگ خبر داد و توانستیم برای قطع همکاری به توافقی دو جانبه برسیم.

تیم های یوونتوس و سمپدوریا یکشنبه شب ساعت 23:15 به وقت تهران در استادیوم آلیانتس به مصاف می روند.

همچنین بخوانید:

آندره آ پیرلو: به یک مهاجم جدید نیاز دارم؛ رونالدو آماده سپری کردن فصلی عالی است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آندره آ پیرلو ایده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۹۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد یوونتوس به دست شاگردان آلونسو شکسته شد

تیم بایرلورکوزن با تساوی یک بر یک مقابل وستهم انگلیس به نیمه نهایی لیگ اروپا صعود کرد. شاگردان ژابی آلونسو علاوه بر صعود یک رکورد فوق العاده بر جای گذاشتند.  

لورکوزن در ۴۴ بازی اخیر خود در همه رقابت‌ها بدون شکست بوده است. آخرین باخت آنها به حدود ۱۰ ماه پیش برمی گردد (باخت ۳-۰ مقابل بوخوم).  پیش‌تر یوونتوس از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۲ در ۴۳ بازی بدون شکست پیش رفته بود و رکورددار قرن ۲۱ در قاره اروپا بود و حالا این رکورد شکسته شده است.

البته تا لحظات پایانی به نظر می‌رسید بایر اولین شکست خود را در فصل جاری متحمل خواهد شد، اما در نهایت فریمپونگ در دقیقه ۸۹ بازی را به تساوی کشاند تا لورکوزن دوباره در نیمه نهایی لیگ اروپا با  رم رو در رو بشود. سال گذشته رم، لورکوزن را در نیمه نهایی شکست داد و حالا شاگردان آلونسو برای کسب سه گنه در این فصل باید با گرگ‌ها تسویه حساب کنند.

آنها یک بازیکن مشترک نیز در این دو بازی خواهند داشت؛ سردار آزمون، مهاجم ایرانی که به‌صورت قرضی از لورکوزن به رم منتقل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • رکورد یوونتوس به دست شاگردان آلونسو شکسته شد
  • اوسمار:کاری که باید برای صدرنشینی می کردیم انجام دادیم/ در جام حذفی از تمام نفرات استفاده می کنم
  • معرفی دفاع راست ایده‌آل: یاشوا کیمیش
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با کالیاری
  • سرمربی الهلال: مطمئنم به فینال صعود می‌کنیم
  • دایر: در تمرینات پوستکوعلو خبری از کارهای تاکتیکی نیست | پوستکوعلو: نمی‌دانم منظور اریک از کار تاکتیکی چیست
  • پوپک گلدره ؛ بازیگری که ۶ ماه در کما بود و مرگی که پایانش نبود
  • ماجرای فوت بازیگری که ۶ ماه در کما بود
  • کونسیسائو چهار نفر را صدا زد: شما اخراجید!
  • از اختلاف با الگری تا رقیبی به نام ییلدیز؛ راه فدریکو کیه زا و یوونتوس از یکدیگر جدا خواهد شد؟