Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@09:22:59 GMT

زورگیر خیابان جشنواره دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۹۵۹۰

زورگیر خیابان جشنواره دستگیر شد

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه مسعود برجی سرپرست پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران گفت: چهاردهم اردیبهشت ماه پرونده‌ای با موضوع زورگیری و سرقت در کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس تشکیل و به دستور مقام قضایی پرونده برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه با ارسال پرونده به پایگاه چهارم تیمی از کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت بعنف مامور کشف موضوع و دستگیری سارق شدند، افزود: شاکی در تحقیقات اولیه اظهار داشت، ساعت ۱۶:۰۰ چهاردهم اردیبهشت ماه به همراه همسرم از خیابان جشنواره در حال عبور بودیم و من چند قدمی از همسرم جلوتر بودم که فردی به او حمله‌ور شده و قصد زورگیری از وی را داشت که در این لحظه من با دیدن صحنه با سارق درگیر شدم و بر اثر اصابت ضربه سلاح سرد سارق از ناحیه دست مجروح شدم و سارق از این فرصت استفاده کرد و گردنبند طلای همسرم و کیف پول حاوی مقداری وجه نقد را ربوده و متواری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی بیان داشت: کارآگاهان در ادامه پیجویی‌ها با بررسی میدانی و پایش محدوده وقوع جرم موفق به شناسایی هویت سارق به نام داریوش شدند.

وی افزود: در بررسی‌های پلیسی مشخص شد، داریوش سابقه دار بوده که پیش‌تر به جرم شرارت، سرقت و مواد مخدر دستگیر شده و اکنون پس از سرقت متواری و مخفیگاهش پنهان شده است.

سرهنگ برجی اشاره کرد: با شناسایی مخفیگاه سارق در محل خاک سفید نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضایی منعکس و متهم با هماهنگی‌های قضایی در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ برجی گفت: پس از انتقال داریوش به پلیس آگاهی وی اظهار داشت: سرقت را قبول دارم و برق طلای مال باخته چشم من را کور کرد و در یک لحظه به قصد سرقت به سمتش حمله ور شدم و پس از سزقت با فروش گردنبند مواد مخدر تهیه کردم.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی گفت: با اعتراف صریح داریوش به جرم سرقت پرونده به بازپرسی دادسرای ناحیه ۳۴ تهران ارسال و متهم با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شد.

بیشتر بخوانید

سرقت لوازم داخل خودرو با موتورسیکلت وسپا در شمال تهران

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و انتظامی سرقت پایگاه چهارم پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۹۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوءاستفاده سارق از اعتماد صاحب‌خانه برای سرقت طلاجات

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری سارقی که تحت پوشش خدمتکار منزل اقدام به سرقت طلاجات زن سالمند اصفهانی کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وقوع سرقت طلاجات یک زن سالمند اصفهانی، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل وقوع سرقت و بررسی‌های انجام شده متوجه شدند سارق که از طریق درج آگهی در یکی از سایت‌های اینترنتی به عنوان خدمتکار در منزل مالباخته استخدام شده بود، در فرصت مناسب از غفلت صاحب‌خانه استفاده و اقدام به سرقت طلاجات وی می‌کند و از محل متواری می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: در این راستا کارآگاهان با تلاش شبانه روزی مخفی‌گاه سارق را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.

ترکیان تصریح کرد: سارق دستگیر شده در تحقیقات اولیه به بزه ارتکابی اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی ادامه داد: شهروندان توجه داشته باشند که در صورتی که قصد دارند فردی را جهت انجام امورات منزل و مراقبت از افراد سالمند به‌کارگیری کنند، از طریق مبادی قابل اعتماد و رسمی در این خصوص استفاده و از استخدام افراد ناشناس خودداری کنند.

کد خبر 747017

دیگر خبرها

  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق زورگیر دستگیر شد
  • سوءاستفاده سارق از اعتماد صاحب‌خانه برای سرقت طلاجات
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت
  • فرار دیوانه‌وار سارق خودرو در بزرگراه بعثت
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف
  • سارق کالا و بار در محور گچساران- باشت دستگیر شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی
  • دستگیری سارق کالا در باشت
  • دستگیری ۱۸ سارق و مال‌خر احشام در گیلان