Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، دکتر بحری پدر نیما بحری یا همان آقازاده و قطب منفی داستان «آقازاده» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و فیلمنامه حامد عنقاست؛ یک چهره آشنای دولتی با بازی مهدی سلطانی سروستانی که سودای وزیر شدن در سر دارد اما ماجراجویی‌های پسرش نیما (با بازی امیر آقایی) را مزاحم خود می‌بیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روابط عاشقانه دکتر با یک دختر جوان و شباهت‌های این رابطه با ماجرای محمدعلی نجفی و میترا استاد (به ویژه اشاره به اسلحه‌ای که مجوز حمل و استفاده ندارد) پیش از این جنجالی شده بود.

در قسمت سیزدهم «آقازاده» که از بامداد جمعه در دسترس کاربران است، دکتر بحری با حمایت یک چهره پرنفوذ که به پرونده‌های محرمانه دسترسی دارد، جانشین وزیر مستعفی می‌شود و قرار است تا چند روز دیگر رئیس جمهوری او را به عنوان گزینه اصلی وزارت به مجلس معرفی کند. دکتر سرمست از این پیروزی با خریدن یک ست طلا سراغ دختر جوان می‌رود و سر میز شام در رستوران، پیامی به گوشی‌اش می‌رسد و وقتی پیام را باز می‌کند، خبر وزیر شدن خود را در سایت همشهری آنلاین می‌بیند.

هر چند سلطانی در ظاهر شبیه شهردار پیشین تهران نیست که به اتهام قتل همسر دومش در زندان است اما خیلی‌ها شاید با دیدن جمشید هاشم‌پور یاد اکبر طبری بیفتند؛ چهره جنجالی قوه قضاییه که او هم در بازداشت است و همین روزها حکم ۳۱ سال زندانش بسیار خبرساز شده بود. در قسمت‌های آینده احتمالا شباهت‌هایی بیشتر از شخصیت هاشم‌پور در «آقازاده» و یکی از چهره‌های پرحاشیه دو دهه اخیر قوه قضاییه در سریال به تصویر کشیده می‌شود.

کد خبر 550455 برچسب‌ها همشهری آنلاین سریال خانگی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: همشهری آنلاین سریال خانگی همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۹۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وداع با پیکر زنده‌یاد پروفسور هاشم شرقی در شیراز

آیین وداع با پیکر زنده‌یاد پروفسور هاشم شرقی، استاد پیشکسوت شیمی دانشگاه شیراز با حضور مسئولان فارس برگزار شد. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، آیین بدرقه و وداع با پیکر شادروان پروفسور هاشم شرقی، استاد پیشکسوت شیمی دانشگاه شیراز و چهره ماندگار شیمی جهان با حضور گسترده دانشگاهیان، اهالی علم و فرهنگ و مسئولان استان فارس از جمله دکتر محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس، در مسجدجامع دانشگاه شیراز برگزار شد.

پیکر زنده‌یاد دکتر شرقی پس از اقامه نماز و تشییع، برای خاکسپاری به دارالرحمه شیراز رهسپار شد.

به گزارش تسنیم شادروان دکتر هاشم شرقی، روز جمعه 25فروردین 1403، پس از دوره‌ای بیماری در 74 سالگی، در شیراز درگذشت. 

زنده‌یاد دکتر شرقی، استاد پیشکسوت شیمی دانشگاه شیراز و چهره ماندگار شیمی است. در کارنامه‌ی ایشان، عناوینی، چون دانشمند برتر جهان اسلام (1388)، دانشمند پراستناد برتر یک‌درصد و دودرصد (2019-2022)، شیمیدان برجسته‌ی کشوری (سال 90)، استاد نمونه‌ی کشوری (1382)، چهره‌ی ماندگار استان فارس، پژوهشگر و استاد نمونه‌ی دانشگاه شیراز دیده می‌شود.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • حضور محمدرضا گلزار در تبلیغات یک خودرو
  • عکس | سازه حاشیه ساز خانه مداحان جمع آوری شد
  • سازه حاشیه ساز خانه مداحان جمع آوری شد
  • کشته‌های سیل عمان به ۱۷ نفر رسید | مدارس تعطیل و کارمندان دور کار شدند
  • فیلم حضور کودک ۲ ساله یخ زده در بیمارستان | امیرمحمد چطور در میان حیوانان وحشی زنده ماند
  • شعر معنادار خانم بازیگر و استایل جدیدش | عکس
  • نوسانات بازار ارز و طلا زندگی مردم را با مشکل مواجه می‌کند
  • راهنمای جامع پیگیری گذرنامه | استعلام شماره پاسپورت
  • سنگ تمام ستاره پرسپولیس در کنسرت لُری + ویدئو
  • وداع با پیکر زنده‌یاد پروفسور هاشم شرقی در شیراز