Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@09:18:59 GMT

محصول آکادمی رئال؛ پدیده جدید فوتبال اسپانیا

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۹۷۲۷

محصول آکادمی رئال؛ پدیده جدید فوتبال اسپانیا

میگل بائزا، بازیکنی که از آکادمی رئال مادرید رشد کرده، ستاره فوق‌العاده آینده داری نشان می دهد.

به گزارش "ورزش سه"، در فصل 20-2019 میگل بائزا در تیم دوم رئال مادرید یعنی کاستیا بازی می کرد. با این حال او در فصل جدید در سطح اول فوتبال اسپانیا و برای تیم اصلی سلتاویگو به میدان خواهد رفت. این بازیکن طی چند ماه با پیشرفت قابل توجهی روبرو شده اما بدون شک او از تمام فاکتورهای لازم برای کسب موفقیت برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

بائزا در شهر کوردوبا واقع در شهر آندلس به دنیا آمد و متولد سال 2000 است. او کار خود را از باشگاهی محلی به نام سنکا آغاز کرد؛ تیمی در جنوب اسپانیا که سابقه زیادی در پرورش بازیکنان جوان دارد.

 

مدت زمان زیادی طول نکشید که بائزا به یک بازیکن برجسته تبدیل شود. او در سن 12 سالگی توسط رئال مادرید فراخوانده شد تا با انتقال به آکادمی لوس بلانکوس گام بعدی خود را برای پیشرفت برداشته باشد. در رئال او در رده های مختلف این تیم حضور یافت و حتی در سال 2018 به تیم اصلی زین الدین زیدان نیز دعوت شد. این اتفاق زمانی رخ داد که او فقط 18 سال داشت. در واقع این موفقیت بزرگ برای یک نوجوان آینده دار به حساب می آمد.

 

در فصل 20-2019 بائزا شروع به بازی در کاستیا کرد. با این حال و در کمال تأسف شیوع ویروس کرونا باعث شد که رقابت های سگوندا زودتر از موعد مقرر به پایان برسد. بائزا اما تا همان مقطع هم عملکرد خوبی از خود ارائه داده بود و با به ثمر رساندن 9 گل در 26 بازی بهترین گلزن تیم لقب گرفت.

 

 

 

 

بائزا در طول 8 سال حضور در آکادمی رئال مادرید 117 گل رسمی به ثمر رساند که برای هر بازیکنی آمار چشمگیری به حساب می آید؛ مخصوصا برای یک هافبک. او یک بازیساز چپ پا و همه فن حریف است و می تواند در موقعیت های مختلف زمین به میدان برود. با این حال پست تخصصی بائزا هافبک تهاجمی محسوب می شود. او در دریبل زنی خوب عمل می کند و می تواند با زدن شوت های قدرتمند از راه دور نیز گلزنی کند. با توجه به همه این مهارت ها او برای حضور در سیستم 3-3-4 بازیکنی کاملا مناسب به حساب می آید. ترکیبی که عموما توسط سرمربی کاستیا یعنی رائول گونزالس مورد استفاده قرار می گرفت.

 

رائول گونزالس علاقه ویژه ای به این پدیده نوظهور داشت و نسبت به پیشرفت بائزا در فصل گذشته احساس افتخار کرده بود: " او همیشه از کیفیت بالایی برخوردار بود. پاس های و دریبل های خوب. برای ایجاد تفاوت باید به سمت محوطه جریمه بروید و گلزنی کنید. او فقط باید رو به جلو حرکت کند و فکر می کنم حالا پر انرژی تر شده است. او حالا به بازیکنی تبدیل شده که می داند خودش را در چه موقعیتی قرار دهد و یک مزیت بزرگ برای تیم ایجاد کند."

 

 

 

 

همه این ها دلایلی بود که باعث شد سلتاویگو برای جذب این بازیکن اقدام کند و او را به خدمت بگیرد. این بازیکن 20 ساله قراردادی 5 ساله با سلتا کرد و به دنبال درخشش در فصل جدید لالیگا خواهد بود. همچنین به نظر می رسد که سرمربی سلتاویگو یعنی اسکار گارسیا نیز اعتماد ویژه ای به او دارد چرا که بائزا در اولین هفته لالیگا مقابل ایبار اولین بازی خود را برای سلتا انجام داد.

 

حضور بائزا در سلتاویگو و سطح اول فوتبال اسپانیا یک بار دیگر تایید می کند و نشان می دهد که آکادمی رئال مادرید یکی از بهترین ها در دنیا محسوب می شود. در حال حاضر او تمرکز خود را روی سلتاویگو قرار داده همانطور که بعد از انتقال به این تیم گفت: " من با حضور در این باشگاه تاریخی یک رویا را زندگی می کنم و به ایده حضور در اولین لالیگا عادت می کنم. اکنون امیدوارم که سال خوبی داشته باشیم و بتوانیم برای کسب سهمیه اروپایی تلاش کنیم."

 

محتوای اختصاصی ورزش‌سه با همکاری رسمی لالیگا laliga
This Content Is Provided By Laliga In Partnership With Varzesh3

رائول گونزالس رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رائول گونزالس رئال مادرید آکادمی رئال رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۹۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی مودریچ با رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی یاب همکاری دوباره او با این باشگاه در فصل آینده در چند هفته اخیر به گوش رسیده است.

چند رسانه اسپانیایی معتقد بودند که این بازیکن به دنبال داشتن فرصت بیشتر برای حضور در میدان در فصلی که احتمالا آخرین فصل حضور او در دنیای فوتبال در سطح باشگاهی باشد است و به همین دلیل قصد دارد رئال مادرید را به مقصد باشگاهی در آمریکا یا حتی در کشور خودش ترک کند.

اما به نظر می‌رسد که شرایط در چند هفته اخیر برای این ستاره کروات تغییر کرده است و حالا او تصمیم دارد به حضورش در رئال مادرید برای یک فصل دیگر هم ادامه دهد. مارکا با تایید این خبر مدعی شده است که مودریچ نقش بازیکن تعویضی برای سال آینده را پذیرفته و همچنان پیراهن رئال را به تن خواهد داشت.

او هنوز صحبتی با مدیران باشگاه مانند خوزه آنخل سانچز و فلورنتینو پرز نداشته اما بعید به نظر می‌رسد که مشکلی در امضای قرارداد جدید با این باشگاه وجود داشته باشد، جایی که پیش از این هم گفته شده بود که مدیران رئال قصد دارند پیشنهاد تمدید یک ساله را به او ارائه کنند.

دیگر خبرها

  • الساندرو دل ‌پیرو: تشویق در برنابئو، یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است
  • قانون امباپه چیست: خوش‌خدمتی یا فرصت‌طلبی!‏
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • دل‌پیرو: چرا به مادرید نقل مکان کردم