Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «فاطمه فرزام» در ششمین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان دماوند که روز شنبه با حضور اعضای ستاد در فرمانداری شهرستان برگزار شد، این مطلب را بیان کرد و  افزود: با توجه به درخواست دامداران منطقه گندک در خصوص بهسازی راه تردد، قطعا مکاتبه‌ای با شهرداری رودهن در این خصوص صورت می‌گیرد تا مشکل آنان حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین درخصوص قطعی مکرر برق در ناحیه صنعتی، گفت: مکاتباتی با اداره مربوطه با هدف اعلام علت نقیصه در دستور کار قرار دارد.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به طرح موضوع مشکل بهداشتی دامداری احمدی در ولیران، نیز گفت: مقرر گردید اداره جهاد کشاورزی محصور کردن دامداری، جمع‌آوری فضولات حیوانی و رعایت مسائل بهداشتی را از طریق بهره‌بردار در دستور کار قرار دهد و شبکه بهداشت و درمان، نظارت کامل را بر انجام آن معمول نماید.

فرزام در خصوص اعتراض انجمن معادن نسبت به تخریب راه دسترسی معادن انتهای خیابان سپاه این شهرستان گفت: با توجه به طولانی شدن عملیات عمرانی توسط آبفا، بازدید میدانی توسط نمایندگان فرمانداری، آبفا، اداره صمت و انجمن معادن انجام شد که پس از بازدید مقرر شد اداره آبفا با ارائه برنامه‌ زمان‌بندی، پیش از فرا رسیدن فصل سرما نسبت به ترمیم قنوها اقدام و در صورت خسارت، اقدام به ترمیم آسفالت کند.

معاون برنامه ریزی و اداری و مالی فرمانداری دماوند تصریح کرد: با توجه به موضوع تمدید اجاره‌نامه اراضی واگذاری در خصوص دامداری بنی‌اسدی و سایر واحدهای دامداری دارای مشکل مشابه، این موضوع ظرف ۱۰ روز آینده برطرف خواهد شد؛ همچنین در خصوص مشکل گاز دامداری عاشقی در رودهن، مقرر شد پیگیری لازم مبنی بر اخذ استعلام از شهرداری جهت رفع مشکل انجام شود.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلات گلخانه عمرانی در چنار شرق، موضوع حق‌آبه از طریق اداره امور آب، مشکلات ملکی توسط دستگاه قضایی و مشکلات گازرسانی و حفاری توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای، از طریق ستاد تسهیل استان مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

بررسی درخواست دامداران منطقه گندک در خصوص بهسازی راه تردد، قطعی مکرر برق در ناحیه صنعتی و رسیدگی به اعتراض انجمن معادن نسبت به تخریب راه دسترسی به معادن از جمله موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

همچنین بررسی مشکل دامداری در ولیران و مشکلات گلخانه عمرانی در چنار شرق نیز از دیگر موضوعات مورد بررسی در این نشست بود.

برچسب‌ها شهرستان دماوند جهش تولید اشتغال زایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان دماوند جهش تولید اشتغال زایی شهرستان دماوند جهش تولید اشتغال زایی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۹۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال

پانصد و هفتاد پنجمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس به ریاست محمد هادی ایمانیه استاندار فارس، دبیری صنعت، معدن و تجارت و دستگاه‌های ذیربط استانی و مدیران عامل بانک‌ها با هدف رفع مشکلات و چالش‎ها بازگشت و احیا واحد‌هایی تولیدی به چرخه فعالیت در سالن شهید قاضی استانداری فارس برگزار شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس در حاشیه این نشست گفت: این نشست در راستای اهتمام در وضعیت موجود واحد‌های فعال، کمک به تسریع، تکمیل و راه‌اندازی طرح‌های نیمه تمام تولیدی، توسعه سرمایه‌گذاری، جذب سرمایه‌گذار، افزایش ظرفیت تولید کیفی و اشتغال پایدار تشکیل و موضوعات ۲۰ بنگاه اقتصادی در خصوص ترخیص ۹۰ درصدی کالا، تعیین تکلیف بدهی و... با زمینه فعالیت انواع شمش فولادی، تولید انواع البسه بیمارستانی، انواع ورق و کارتن، پیمانکار طرح‌های عمرانی (پروژه ساختمانی) بررسی و با ارائه راهکار‌های قانونی نیز تصمیمات لازم اتخاذ و به دستگاه‌های ذیربط ابلاغ شد.

حمیدرضا ایزدی با اشاره به بررسی مشکلات تعداد ۱۶ بنگاه اقتصادی در کمیته تخصصی تخصصی ذیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و حل و فصل مسائل تعداد ۴ بنگاه اقتصادی در کارگروه استانی گفت: با توجه به رویکرد دولت درجهت حمایت از تولید با مشارکت مردم و بخش خصوصی و رفع موانع تولیدکنندگان لذا تشکیل جلسات، کمیته‌ها و کارگروه‌های تخصصی برای پیگیری مطالبات سرمایه‌گذاران نقش مهمی در رفع مشکلات دارد که در اداره صمت و مجموعه اقتصادی استان با همه توان و ظرفیت برای حمایت از تولید و اشتغال تلاش می‌شود.

او با تاکید براینکه رفع مشکلات و موانع تولید سرمایه‌گذاران مهم‌ترین هدف و ماهیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید است، افزود: با توجه به اختیارات گسترده کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و مصوبات این کارگروه در تحقق شعار سال بسیار راهگشاست.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • توسعه اجتماعی شاخص‌ترین دارایی نظام است
  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • وزیر اقتصاد: اتفاقی نشدنی تحقق یافت
  • تعهد ۱۵۹۹ نفری اشتغال در کبودراهنگ
  • عشایر نقش پررنگی در تحقق شعار سال دارند
  • برخی ساختارها در حوزه جوانی جمعیت رفع شود
  • اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور، راهگشای تولید در منطقه آزاد ماکو
  • وعده سازمان بازرسی منطقه ۳ برای رفع مشکلات تولیدکنندگان
  • تلاش خود را برای رفع مشکلات تولیدکنندگان به کار می‌گیریم
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است