Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@09:23:39 GMT

بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی تبریز

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۰۰۶۴

بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی تبریز

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،پور محمدی استاندار آذربایجان شرقی درابتدای این نشست روند رو به رشد انتقال بیماری کرونا را اولویت اصلی مباحث استان مطرح کرد و گفت: روند این بیماری در استان بسیار نگران کننده است به طوری که تعداد بستری‌ها و فوتی‌ها در استان افزایش چشمگیری دارد که می طلبد همه باهم برای جلوگیری از تلفات آن نکات بهداشتی را جدی گرفته به آن‌ها عمل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  افزود:از لحاظ امکانات و تجهیزات پزشکی در استان مشکلی وجود ندارد، اما با روند پیش رو واگیری این ویروس در استان تبدیل به بحران خواهد شد.

او برضرورت رفع موانع تولید دراستان تاکید کرد و گفت: توجه به تولید باعث تقویت اقتصاد خواهدشد،لذا لازم است،مشکلات تولیدکنندگان شناسایی و از طریق تهران و وزارت پیگیری شود.

اومشکلات قیمت موادو مالیات بر ارزش افزوده ،استفاده از تسهیلات و رفع موانع ترخیص، تامین مواد اولیه واحدها از بورس کالا،بررسی عدم اجرای ثبت ، تبدیل شرکتهای تجاری و بررسی مشکلات گمرکی از جمله مصوبات این نشست برشمرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تجهیزات پزشکی ویروس کرونا استاندارآذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۰۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی اردبیل

ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از تعیین مسئول و کمیته ویژه برای پیگیری و حل مشکلات سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی خبر داد.

هاشم علایی، ۸ فروردین با اشاره به نامگذاری سال جدید به عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» و تاکید مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری بر حل مشکلات سرمایه‌گذاران، اظهارکرد: طی چند سال اخیر، شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان حمایت از تولید و اشتغال نامگذاری می شود که موضوع نشان از اهمیت توجه به تولید و سرمایه‌گذاری در کشور دارد.

وی ادامه داد: در راستای تحقق شعار سال، این شرکت مبادرت به تشکیل کمیته تسهیل و رفع موانع تولید و تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و رفع مشکلات واحدهای تولیدی کرده است.

علایی، کارآفرینان و صنعتگران را ولی نعتمان کشور برشمرد و افزود: واحدهای تولیدی به عنوان جهادگران اقتصادی، نقشی بسیار مهم و اساسی در خودکفایی و تامین نیازهای کشور برعهده دارند که باید تلاش شود زمینه‌های حل مشکلات آنان و در نتیجه رونق و جهش تولید در کشور برآورده شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با اشاره به بازدیدهای مستمر از واحدهای تولیدی، اظهار داشت: در سال گذشته، بیش از ۱۳۰ بازدید از شهرکها و نواحی صنعتی استان انجام شد تا مشکلات واحدهای تولیدی به صورت میدانی مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: طی چند سال گذشته، قدم‌های بسیار مناسبی برای جهش تولید در صنعت استان برداشته شده است که تلاش خواهیم کرد از تمامی ظرفیت‌های ممکن، برای حمایت از سرمایه گذاران استفاده کنیم.

علایی ادامه داد: مطمئناً با عمل به شعار سال، این شرکت با برنامه‌ریزی‌های خود در ابتدای سال و با همراهی واحدهای صنعتی، مدل‌های حمایتی مختلف را در سرلوحه برنامه‌های خود قرار خواهد داد تا موجبات افزایش رضایتمندی صنعتگران و کارآفرینان و رشد و توسعه همه جانبه استان، مهیا شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محو فلج اطفال در افغانستان
  • پرداخت ۱۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های تولیدی
  • تلاش ۱۲۰۰ واحد تولیدی اردبیل برای تحقق جهش تولید
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی اردبیل
  • بازدیداستاندار آذربایجان شرقی از انبار‌های اموال تملیکی استان
  • زیر ۱ درصد از ایرانیان خارج از کشور مشکلات امنیتی دارند
  • حل مشکلات ثبتی بیش از هزار واحد صنعتی در استان تهران
  • حل مشکلات ثبتی بیش از هزار واحد صنعتی در استان تهران با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی
  • چرا فضا به محیط ایده‌آل برای تحقیق در مورد بیماری سرطان تبدیل شده است؟
  • بررسی روند اجرای طرح مسکن ملی در خراسان شمالی