Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@21:46:22 GMT

برقراری پروازهای خارجی در فرودگاه گیلان دنبال می شود

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۰۰۷۳

برقراری پروازهای خارجی در فرودگاه گیلان دنبال می شود

ایسنا/گیلان معاون شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، احداث باند دوم در فرودگاه سردار جنگل رشت را یک ضرورت عنوان کرد و افزود: با توجه به ظرفیت های موجود در گیلان، افزایش پروازها و نیز برقراری پروازهای خارجی با جدیت دنبال می شود.

علی شورمیچ در دیدار با استاندار گیلان، حمایت های استانداری در روند تحقق پرواز اول وقت در مسیر رشت به تهران و استقرار یک فروند هواپیما را بسیار موثر دانست و گفت: با توجه به ظرفیت های موجود در گیلان و توجیه اقتصادی سفر گردشگران در طول سال به این استان، افزایش پروازها و نیز برقراری پروازهای خارجی با جدیت دنبال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، پیشنهاد تطویل باند و احداث باند دوم در فرودگاه سردار جنگل رشت را یک ضرورت عنوان کرد و افزود: ظرفیت وجود منطقه آزاد انزلی و استقبال مردم از خطوط هوایی، ما را ملزم به توسعه زیرساخت ها می‌کند و در این مسیر نیازمند تامین اعتبارات از طریق منابع ملی و استانی هستیم.

ارسلان زارع، استاندار گیلان نیز، به گردشگرپذیر بودن گیلان و استقبال مسافران از خطوط هوایی برای سفر به این خطه اشاره و اظهار کرد: علیرغم وجود ۹ مسیر پروازی و فعالیت هفت شرکت هواپیمایی در فرودگاه سردارجنگل رشت، کماکان ظرفیت افزایش تعداد و مسیرهای پروازی به ویژه در مسیر رشت به مشهد وجود دارد.

وی استقرار یک فروند هواپیما برای برقراری پرواز در زمان صبح به مقصد تهران و بازگشت به مقصد رشت به صورت روزانه را یکی از انتظارات به حق گیلانیان عنوان و اضافه کرد: باتوجه به مذاکرات صورت گرفته با همتایان روسی و آذربایجانی؛ ایجاد خطوط پرواز خارجی براساس تقاضای مسافران و تردد بالای حدود دو تا سه هزار نفری از مرز آستارا، مورد انتظار است.

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین توسعه ظرفیت سالن پروازهای داخلی، تطویل باند پرواز و احداث باند دوم را از نیازمندی های فرودگاه سردارجنگل رشت عنوان کرد و گفت: با توجه به روند طرح توسعه منطقه آزاد انزلی و گسترده تر شدن فعالیت ها در فرودگاه رشت، ایجاد زیرساخت های لازم برای پایانه صادرات و واردات محصولات کشاورزی نیز امری ضروری است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سازمان هواپيمايي كشوري برقراری پرواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۰۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در چهارم فروردین

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در چهارم فروردین براساس این برنامه انجام می شود.

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در ششم اردیبهشت
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • به دنبال گسترش روابط اقتصادی و تجاری با چین هستیم
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • ظرفیت 10 هزار خودرویی پارکینگ ترمینال سلام
  • تاکید صفری بر توسعه صادرات در جهت جهش تولید
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در چهارم فروردین
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت