Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز به نقل از العالم، مردم فلسطین پس از عادی سازی رابطه شماری از کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی بر ضرورت استمرار انتفاضه مردمی بدون حمایت عربی تاکید کردند. 

رهبران حماس گفتند که مردم فلسطین برای مقابله با عادی سازی نیازمند رهبری واحد و تاثیرگذاری بر افکار عمومی جهان عرب هستند اما متاسفانه وضع جهان عرب به گونه‌ای است که به جای تلاش برای نفی عادی سازی، رژیم‌های عربی به دنبال عادی سازی هستند و مردم کشورهای عربی نیز هیچ واکنشی برای مخالفت با این روند شوم از خود نشان ندادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنان افزودند: مردم فلسطین باید با اقدامات عملی به دنیا بفهمانند که عادی سازی مردود است و حتی در صورتیکه تمام کشورهای عربی اقدام به عادی سازی کنند فلسطین هرگز آن را نخواهد پذیرفت و مردم فلسطین از حقوقشان عدول نمی کنند.

به گفته مسئولین فلسطینی، برگزاری راهپیمایی‌های بازگشت و مقابله با عادی سازی، ایجاد رهبری واحد جهت مقاومت مردمی، وحدت گروههای فلسطینی، برافراشتن پرچم فلسطین بر فراز منازل و آغاز انتفاضه عظیم مردمی باعث تشویق امت عربی و اسلامی علیه روند عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خواهد شد.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین نیز اعلام کرد که فلسطینیان باید از اقدامهای فردی برای مقابله با عادی سازی خودداری کرده و برای مقابله با این روند، تصمیم ملی لازم است، از سوی دیگر، باید با قاطعیت جهت لغو پیمان اسلو که رژیم اسرائیلی را به رسمیت شناخته است، ایجاد وحدت ملی و فراهم کردن زمینه مقاومت مسلحانه کوشید و همزمان موضعی قاطع و واحد برای مقابله با توطئه های دشمن صهیونیستی اتخاذ نمود.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: فلسطینی ها عادی سازی روابط امارات کشورهای عربی انتفاضه جهان عرب بحرین رژیم صهیونیستی برای مقابله مردم فلسطین عادی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۰۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسل کشی صهیونیست ها همه جامعه فلسطین در غزه را هدف قرار داده است

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، سید عبدالملک بدرالدین دبیر کل جنبش انصارالله یمن در سخنرانی درباره تازه‌ترین تحولات اوضاع فلسطین و تحولات منطقه گفت: شهدا و زخمیان غزه حدود شش درصد از جامعه فلسطین در این منطقه را شامل می‌شود و این درصد بسیار بالایی است و چه بسا بالاترین درصد در این دوره درباره یک نسل کشی و کشتار تلقی می‌شود.

سید عبدالملک بدرالدین افزود: حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در غزه، تجاوزی است که همه جامعه فلسطین در این باریکه را هدف قرار داده است. رژیم اسرائیل ملت فلسطین را با همه ابزارهای نسل کشی از جمله کشتار، گرسنگی دادن و شیوع بیماری های واگیر دار هدف قرار داده است. رژیم صهیونیستی هر روز با ابزارها و روش های مختلف خود برای کشتن مردم غزه سرگرمی ایجاد می کند و سرگرم می شود. رژیم صهیونیستی از نوارها و فایل های صوتی مانند الحقونا (به ما ملحق شوید) و (اسعفونا) به ما کمک کنید و همچنین گریه ها و فریادهای کودکان با استفاده از پهپادها استفاده می کند تا ساکنان غزه را از خانه هایشان خارج کند و هدف قرار دهد. رژیم اشغالگر بیمارستان ها را به گورهای جمعی تبدیل کرده است و کادر پزشکی و بیماران را قتل عام می کند. مانند چنین جنایات و اتفاقاتی را در هیچ گوشه و منطقه ای از جهان نشنیده ایم و ندیده ایم. رژیم صهیونیستی پیکرهای شهدای فلسطینی را مثله و قطعه قطعه می کند و اعضای آنان را سرقت می کند و این چیزی است که با بررسی گورهای جمعی کشف شده در داخل مجتمع پزشکی ناصر مشخص شده است. رژیم صهیونیستی به شیوه و رویکرد گرسنگی دادن گسترده ادامه می دهد و بیمارستان کمال عدوان روزانه پذیرای ۵۰ کودک فلسطینی به خاطر کمبود مواد غذایی و قحطی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی                  

دیگر خبرها

  • نسل کشی صهیونیست ها همه جامعه فلسطین در غزه را هدف قرار داده است
  • گروه‌های فلسطینی: آماده مقابله با هر تجاوزی به رفح هستیم
  • رویکرد اردن نسبت به مساله فلسطین
  • رویکرد اردن به مساله فلسطین/ از همدلی مردم تا هم‌سویی دولت با غرب
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت/ تبدیل شدن نوار مرزی شمال اسرائیل به شهر ارواح+ فیلم
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح+ تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشورهای عربی ریخت
  • اسرائیل؛ اسم رمز سکوت تاریخی اعراب!
  • مهمترین دستاورد طوفان الاقصی توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل است
  • توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل، مهمترین دستاورد طوفان الاقصی