Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از السومریه نیوز، کمیته عالی بهداشت و درمان عراق در جلسه امروز خود در رابطه با ویروس کرونا اعلام کرد که این کشور امسال در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی پذیرای زائر از هیچ کشوری نخواهد بود.

پیش از این نیز اداره گذرگاه های مرزی عراق تاکید کرده بود که گذرگاه های زمینی عراق به طور کامل بسته هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عمر الوائلی، رئیس اداره گذرگاه های مرزی عراق در بیانیه ای در این رابطه اعلام کرد: گذرگاه های زمینی ما در برابر تمام مسافران خارجی به استثنا موارد خاص و دانشجویان به طور کامل بسته هستند.

داره گذرگاه های مرزی عراق در بیانیه ای جداگانه نیز اعلام کرد که به دلیل انتشار ویروس کرونا تمام گذرگاه های مرزی عراق بر روی مسافران خارجی بسته است.

ایرج مسجدی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد نیز پیش از این تاکید کرده بود که امسال مراسم اربعین حسینی برای زائران غیر عراقی برگزار نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: عراق ویروس کرونا گذرگاه های مرزی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۰۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوچک‌ترین نفوذ دشمن زیر چشم نیروهای مسلح قرار می‌گیرد

فرمانده آموزش گروه ۵۵ توپخانه نیروی زمینی ارتش اصفهان گفت: کوچک‌ترین نفوذ دشمن زیر چشم نیروهای مسلح قرار می‌گیرد و دشمن امکان گذر نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، سرهنگ «حمید محمدپور» امروز _جمعه– سی و یکم فروردین_ سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تیران به مناسبت هفته ارتش اظهار کرد: مرزهای هوایی، زمینی و دریایی کشورمان تحت نظارت و زیر چشم نیروهای مسلح از جمله ارتش قرار دارد و تحرکات کنترل می‌شود.

فرمانده آموزش گروه ۵۵ توپخانه نیروی زمینی ارتش اصفهان افزود: دشمن جرأت ورود به خاک کشورمان را ندارد و در کمترین زمان مورد هدف قرار می‌گیرد و ارتش در دروان انقلاب اسلامی در کنار دیگر نیروهای مسلح حافظ مرزهای کشورمان بوده است.

وی ادامه داد: دشمن امکان گذر از مرزهای کشور نخواهد داشت و نسبت به تحرکات اخطار گرفته و یا در کمال اقتدار با آن برخورد نظامی می‌شود و مانع از ادامه حرکت آنان می‌شود.

فرمانده آموزش گروه ۵۵ توپخانه نیروی زمینی ارتش اصفهان با بیان اینکه اقتدار نیروهای مسلح کشورمان موجب شده تا همواره مرزهای کشور حفظ شود، تصریح کرد: در گذشته پیش از انقلاب اسلامی همواره در جنگ‌ها، بخشی از خاک کشور را از دست داده‌ایم اما با وجود هشت سال جنگ نظامی اما تمامیت ارضی کشور حفظ شده است.

سرهنگ محمدپور با اشاره به جنگ دوران دفاع مقدس، گفت: صدام در همان ساعات اولیه جنگ با مشاهده حمله جنگنده‌های هوایی ارتش که به سمت آنان حمله کرده بود، در ترس قرار گرفت و متعجب از این ظرفیت نظامی شد.

وی ادامه داد: ارتش ایران انقلابی بودن خود را در بیعت با بنیانگذار انقلاب اسلامی نشان داد و همواره در مسیر دفاع از کشور پیشگام بوده ولی در اوایل انقلابی برخی از افراد خبیث و منافقین داخلی به دنبال حذف ارتش بودند.

فرمانده آموزش گروه ۵۵ توپخانه نیروی زمینی ارتش اصفهان اضافه کرد: دستور رهبر کبیر انقلاب برای حفظ ارتش موجب شکست تفکر افراد منافق شد و ارتش امروز با اقتدار در کشور فعالیت می‌کند.

کد خبر 745995

دیگر خبرها

  • کوچک‌ترین نفوذ دشمن زیر چشم نیروهای مسلح قرار می‌گیرد
  • وقوع هرگونه انفجار در عراق تکذیب شد /تایید شناسایی اشیا خارجی پرنده در حریم هوایی‌
  • تصاویر جدید از سیلاب در مرز بین المللی ریمدان + ویدئو
  • تردد روزانه بیش از هزار زائر از مرز خسروی
  • فیلم|انسداد مرزهای شرقی کشور تا سه سال آینده
  • انسداد مرزهای شرقی کشور تا سه سال آینده
  • هوشمندسازی مرزهای کشور با تجهیزات الکترونیکی
  • فرمانده مرزبانی: مرزهای کشور را به صورت پهپادی و تصویری پایش می‌کنیم
  • فرمانده مرزبانی : کنترل مرزهای کشور هوشمند و به صورت پهپادی و تصویری انجام می شود
  • تحصیل ۳۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه علم و صنعت