Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهر خودرو از 4 مسابقه اخیر خود امتیازی کسب نکرده است.

تیم های شهر خودرو و الهلال عربستان در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم خواهند رفت.

تاریخ زمان مکان 30 شهریور 1399 19:30 ورزشگاه الوکره وضعیت شهر خودرو و الهلال

شهر خودرو وضعیت بسیار بدی در لیگ قهرمانان آسیا دارد. این تیم در 4 مسابقه قبلی خود گلزنی نکرده و شانسی برای صعود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال شهر خودرو پس از دو شکست پیاپی برابر الاهلی، مقابل مدافع عنوان قهرمانی قرار می گیرد. باید دید سید مهدی رحمتی در این دیدار اعاده حیثیت خواهد کرد یا خیر.

شهر خودرو با انجام 4 مسابقه و 0 امتیاز در قعر جدول گروه دوم است.

در سوی دیگر میدان، الهلال قرار گرفته که مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها است. با وجود اینکه الهلال در مرحله گروهی قدرتمند ظاهر شده و صدرنشین است، ولی شاید به بازیکنانش در مسابقه فردا استراحت دهد و این می تواند یک مزیت برای شهر خودرو برای کسب امتیاز و اعاده حیثیت باشد.

الهلال عربستان از 4 مسابقه خود 10 امتیاز کسب کرده و صدرنشین گروه B آست.

وضعیت الهلال و شهر خودرو در جدول

همچنین بخوانید:

لوچسکیو، سرمربی الهلال: در هر بازی بنا به شرایط آن بازی وارد عمل می شویم

محمد نوازی: با تیم‌ های بزرگ راحت‌ تر بازی می‌ کنیم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۰۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایران سرعت سقوط آزاد حیثیت دروغین اسرائیل را افزایش داد

"مهدی سعادتی " عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که رژیم کودک‌کش صهیونیستی که برای خود حریم امنیتی با حمایت‌های نظام سلطه ایجاد کرده بود با پیروزی انقلاب اسلامی صدمات زیادی خورد، به خبرنگار حوزه پارلمانی خبرگزاری تقریب گفت: اقدام رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، جنگ مستقیم و تمام عیار با جمهوری اسلامی بود و ایران هم بر اساس منشور سازمان ملل متحد، حق دفاع از خود را داشت و پاسخ هم داد.
 
وی ادامه داد: آمریکا و کشورهای غربی به رژیم صهیونیستی تاکید کرده اند بهتر است به ایران تعرض نکند چراکه در غیر این صورت پاسخ بعدی ایران سخت‌تر خواهد بود.
 
این نماینده دوره یازدهم مجلس تاکید کرد: برای رژیم نامشروع صهیونیستی بسیار طبیعی است که بخواهد اقدام مشروع ایران را تلافی کند؛ ولی باید بداند که اگر  کوچک‌ترین حرکتی کند چند برابر آن را خواهد دید پس بهتر است با دُم شیر بازی نکند.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی با بیان این واقعیت که ایران هیچگاه آغاز کننده هیچ جنگی نبوده است، تصریح کرد: سازمان ملل با وجود آگاه بودن از جنایت رژیم اسرائیل هیچ اقدامی در برابرآن انجام نداد البته بارها شاهد بودیم که در برابر جنایاتی که رژیم نامشروع اسرائیل در طی سال‌ها علیه مردم مظلوم فلسطین انجام می‌دهد هیچ اقدامی نکرده است؛ چرا که آنان دست نشانده استکبار جهانی اند.
 
سعادتی بیان داشت: اقتدار ایران در عملیات "وعده صادق" همه دنیا را متحیر کرد ولی آن چیزی که اهمیت دارد این است که آبروی نداشته رژیم صهیونیستی از بین رفت و شکست سخت‌تر این بود که شورای امنیت با وجود فشار آمریکا و برخی کشورهای اروپایی حتی بیانیه ای علیه ایران صادر نکرد.
 
وی در پایان با اشاره به این مطلب که اراده قوی ایران که مقام معظم رهبری از آن سخن به میان آورده بودند در زیباترین شکل خود ظاهر شد، گفت: وعده صادق به صراحت نشان داد که اسرائیل غاصب تحت حمایت آمریکاست و هر آنچه درباره قدرتهای این رژیم سخن به میان آورده می‌شد دروغی بیش نبود چرا که این رژیم برای ادامه بقا، به ایالات متحده و ناتو نیاز دارد و این واقعیت پس از "طوفان الاقصی" و "وعده صادق" به وضوح ثابت شد.
 
انتهای یپام/
 

دیگر خبرها

  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • باشگاه شمس آذر قزوین جریمه شد
  • عربستان به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای پروژه نئوم
  • واکنش ایران سرعت سقوط آزاد حیثیت دروغین اسرائیل را افزایش داد
  • (عکس) کامنت جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلال عربستان!
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • نمک سیاوش یزدانی بر زخم هواداران الهلال!
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • یازده مرد منتخب کرسپو برای فتح فینال غرب آسیا
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟