Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از خانه ملت‏، مجید ناصری نژاد درواکنش به امضای توافق عادی سازی روابط میان رژیم صهیونیستی و امارات متحده عربی و بحرین  در کاخ سفید ،گفت: عربستان به عنوان بزرگترین کشور عضو شورای همکاری های خلیج فارس تاثیر زیادی بر سایر کشورهای عربی منطقه دارد و امروز آل سعود برای جبران ضعف خود به آمریکا و رژیم صهیونیستی پناه برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شادگان درمجلس بابیان اینکه نگاه آمریکایی ها به کشورهای  منطقه ابزاری است و سیاست آنها تفرقه افکنی برای منافع چپاول گرایانه خویش است، مطرح کرد: برخی از کشورهای عربی باید بدانند که آمریکا نمی‌تواند پشتوانه قوی برای آنها باشد؛ آمریکا تا زمانی که آنها پول داشته باشند؛رفیقشان است.
وی با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل برای آسیب رساندن به جمهوری اسلامی در صدد تقویت حضور خود در منطقه است، تاکید کرد: ایران باید نسبت به حضور اسرائیل در منطقه حساس باشد و به سایر کشورها هم هشدار جدی دهد.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس با تاکید براین که آمریکا و غرب در طول تاریخ هیچ گاه جز ستم به مسلمانان و استعمار و چپاول اموال آنها هدف دیگری را دنبال نکرده اند،خاطرنشان کرد:ترامپ در تلاش است از رهگذر عادی سازی روابط بین اعراب و اسرائیل در انتخابات پیش رو،حمایت لابی صهیونیستی را جلب کند. 

عضو فراکسیون روحانیت مجلس،افزود:ترامپ می‌خواهد به دوشیدن کشورهای عربی منطقه ادامه دهد و منافع بیشتری را به جیب بزند.

ناصری نژاد با بیان اینکه حضور اسرائیل در منطقه می تواند برای امنیت ملی کشورهای عضو محور مقاومت چالش برانگیز باشد،خاطرنشان کرد: حضور رژیم صهیونیستی در سواحل خلیج فارس می تواند برای امنیت این آبراه استراتژیک مشکل آفرین باشد.

عضوکمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا در طول تاریخ سرسپردگانی مانند صدام و محمدرضاشاه خائن را که بیشتر از عربستان هم هزینه کردند را کنار زد،تصریح کرد: کشورهای عربی باید بدانند که دیر یا زود آمریکا آنها را کنار می زندو پشتیبان مطمئنی برای آنها نخواهد بود و آنها باید برای ثبات و امنیت منطقه با کشورهای همسایه رابطه قوی تری داشته باشند.

کد خبر 550550 برچسب‌ها توافق اسرائیل - امارات آمریکا - دونالد ترامپ مجلس شورای اسلامی توافق اسرائیل - بحرین

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: توافق اسرائیل امارات آمریکا دونالد ترامپ مجلس شورای اسلامی توافق اسرائیل بحرین کشورهای عربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۰۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند

 احمد وحیدی عصر سه‌شنبه در حاشیه آیین معارفه استاندار لرستان در جمع خبرنگاران بیان کرد: با پشت سرگذاشتن مرحله نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب ۲۴۵ نماینده در ۲۲ حوزه به دور دوم کشیده شد.

وی اظهار داشت: در این مرحله انتخابات در هشت حوزه انتخابات الکترونیکی است و حوزه‌هایی که بیش از یک نماینده انتخاب می‌شود مراحل انتخابات بصورت تمام الکترونیکی است.

وی ادامه داد:تمام مقدمات آماده شده است و در روز ۲۱ اردیبهشت مرحله دوم انتخابات برگزار می‌شود که از مردم دعوت می‌شود در این دوره از انتخابات حضور پرشور داشته باشند.

وحیدی با اشاره به مصوبات دور نخست سفر ریاست جمهور به لرستان گفت: مصوبات دور نخست سفر به لرستان در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: موضوعات کلانی مانند سد معشوره کار یک روزه نیست و سدی بزرگ با حجم ۹۰۰ میلیون متر مکعب نیازمند مقدماتی است که انجام شده و منابع تامین خواهد شد.

او با اشاره به اجرای طرح راه آهن نیز ادامه داد:این طرح در سال‌های پیشین ۳۸ درصد پیشرفت داشت و در سال گذشته نیز ۱۳ درصد رشد داشته است که مشکلی ساده حقوقی در این طرح وجود دارد که به زودی برطرف خواهد شد و تمام مشکلات حقوقی مورد نظر مردم در دستور کار قرار دارد.

وزیر کشور ادامه داد: لرستان مورد توجه رییس جمهور و دولت قرار دارد و با حمایت جدی مبالغ و اعتبارات قابل توجهی برای استان مقرر خواهد شد و سرمایه گذاری بخش خصوصی و بستر سازی بسیار خوبی تا ۲۰ همت در لرستان در نظر گرفته شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • افزایش اعتراضات دانشجویی در آمریکا به اقدامات اسرائیل علیه غزه/ رییس مجلس نمایندگان آمریکا رییس دانشگاه کلمبیا را تهدید کرد
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • رسانه عبری زبان: کشورهای عربی مانع تلاش ترکیه برای ورود به پرونده غزه شدند
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت/ تبدیل شدن نوار مرزی شمال اسرائیل به شهر ارواح+ فیلم
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح+ تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشورهای عربی ریخت
  • «بمبی که آمریکا در خاورمیانه نمی بیند»: واشنگتن در حال تکرار اشتباه نادیده گرفتن افکار عمومی جهان عرب است/ آمریکا دود برخاسته از آتش زیرخاکستر غزه را ندید/ انقلاب رسانه های اجتماعی در جنگ غزه
  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند
  • حمله موشکی ایران معادلات آمریکا و غرب را تغییر داد