Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@16:26:44 GMT

مواجهه صحیح با بحران نیازمند تاب آوری بالاست

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۰۳۳۲

مواجهه صحیح با بحران نیازمند تاب آوری بالاست

سید رزاق منافی افزود: در این دوره، توسعه ظرفیت های داوطلبانه و مسئولیت اجتماعی وفعالیتهای بشر دوستانه محور سازی خواهد شد و خانه هلال بهزیستی شهرستان زنجان نیز نسبت به عضو گیری داوطلبان با استعداد و با روحیه جهادی و داوطلبانه اقدام خواهد نمود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مدیر بهزیستی شهرستان زنجان از برگزاری دوره آموزشی کمکهای اولیه برای کارکنان بهزیستی شهرستان زنجان خبر داد و گفت: دوره های آموزشی هلال احمر جهت ارتقاء سطح آگاهی عمومی کارکنان بهزیستی و در سطح وسیعتر برای جامعه در برابر سوانح و کاهش آسیب پذیری با رویکرد تاب آوری برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سید رزاق منافی افزود: در این دوره، توسعه ظرفیت های داوطلبانه و مسئولیت اجتماعی وفعالیتهای بشر دوستانه محور سازی خواهد شد و خانه هلال بهزیستی شهرستان زنجان نیز نسبت به عضو گیری داوطلبان با استعداد و با روحیه جهادی و داوطلبانه اقدام خواهد نمود.

این مسئول با بیان اینکه تاب آوری یکی از مهم تـرین موضوعات برای رسیدن به پایداری است تصریح کرد : هدف از اجرای این دوره حفظ، توسعه و ارتقا سطح سلامت روان افراد، تاب آوری و پیشگیری ازعوارض روانشناختی پس از بلایای طبیعی و انسان ساخت می باشد .

وی خاطر نشان کرد: در طول برگزاری دوره های آموزشی هلال احمر، استعدادیابی از میان اعضای داوطلب جهت جذب و بکارگیری در تیم های امدادی و بشر دوستانه و آمادگی و پاسخگویی سریع در حوادث و بحرانها در دستور کار واحدهلال احمر بهزیستی شهرستان زنجان قرار دارد.

منافی یادآورشد : با توجه به نقش والای آموزش های امدادی در ارتقاء تاب آوری جامعه به منظور پیشگیری و مقابله موثر با حوادث و بلایای طبیعی این دوره آموزشی در 2 دوره مقدماتی و پیشرفته برای کارکنان بهزیستی استان زنجان برگزار شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بحران مواجهه تاب آوری بهزیستی شهرستان زنجان تاب آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۰۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه آموزش‌های امدادی هلال‌احمر بیرجند به بیش از ۱۱ هزار نفر از نیرو‌های مسلح

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، حسین ذاکریان گفت: با توجه به امضای تفاهم‌نامه میان جمعیت هلال احمر و قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی نیرو‌های مسلح، جمعیت هلال احمر بیرجند در سال ۱۴۰۲ برای کارکنان وظیفه پادگان‌های این شهرستان، دوره‌های کمک‌های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات را برگزار کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند افزود: در این رابطه ۱۶۷ دوره توسط واحد آموزش جمعیت هلال احمر بیرجند در سال گذشته در پادگان محمد رسول الله (ص)، پادگان ۰۴ و سپاه انصارالرضا (ع) بیرجند برگزار شده است.

ذاکریان از ارائه آموزش‌های امدادی به ۱۱ هزار و ۱۶۴ نفر از نیرو‌های مسلح خبر داد.

وی با قدردانی از مربیان مجرب این دوره‌ها افزود: این آموزش‌ها در سال ۱۴۰۳ نیز برای نیرو‌های مسلح برنامه‌ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • هلال‌احمر زنجان بیش از۳۹میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی پرداخت کرد
  • کمک‌ ۳۹ میلیارد تومانی هلال احمر زنجان در حوزه درمان
  • جمع‌آوری یک میلیارد ریال زکات فطریه در خلیل‌آباد
  • ارائه آموزش‌های امدادی هلال‌احمر بیرجند به بیش از ۱۱ هزار نفر از نیرو‌های مسلح
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم غزه
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی مردم نوعدوست زنجان به همنوعان در غزه
  • برگزاری نشست تخصصی تاب‌آوری بناهای تاریخی در برابر بحران‌های طبیعی در گلستان
  • برگزاری نشست تخصصی و علمی تاب‌آوری بناها و محوطه‌های تاریخی در برابر بحران‌های طبیعی 
  • آزادی ۴ زندانی نیازمند با گلریزان مردم و خیران کوهپایه